Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sky

Tripverslag (truffels) Going Bad

Recommended Posts

Ik heb ze overlaatst makkelijk genomen een zakje binnen gewerkt volgende zakje versneden in flinterdunne plakjes en daar thee van laten trekken

Water in andere kom en dan de versneden stukken ook opeten en spoelen met de thee :P

Call of duty black ops 2 zombie mode gamen op de trip XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is goed om buiten in het bos te zijn met ze allen, leuk, soms in een groep kan de sfeer helemaal overslaan als eentje zich even slecht voelt,

voelt iedereen zich opeens slecht! Je kunt dan beter diegene gerustellen denk ik, en zo de sfeer niet laten veranderen. In een dichte ruimte gaan zitten (zoals een auto) is wel raar ja. ik weet nog dat ik in een trein ging zitten, ik wilde eruit, echt eruit. Haha en toen heb ik melkchocolade gegeten, waardoor het effect afnam.

Vitamine c, suiker of redbull is ook een goeie. Pure chocolade schijnt het juist te versterken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan dat echt niet die paddo's, heb ooit wel is een geeltje paddo's gekocht in de mazzo op de Rozengracht. Jezus. In een drukke discotheek, helemaal uit me pan van de paddo's, consolideren, consolideren was dat haha. Tot iemand me vertelde dat je het beter in de natuur kon doen. Dan nog, duurt allemaal veel te lang. Ik zeg altijd maar zo, wiet en als ik ga slapen maar nog niet wil dan hebben we altijd nog ..... die andere met die IET.

 

Duidelijke drugs. Daar houden we van hier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...