Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LordQuas

Penn & Teller - Bullshit!

Recommended Posts

Hierbij even een programma uit de USA over, eh, tja, bullshit...

In deze aflevering de war on drugs. Kijk maar, spreekt voor zich:

Deel1:

 

Deel2:

 

Deel3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Showtime is echt zo goed!

Wat me wel opvalt is dat ze bij alle programma's wiet een rol laten spelen.. :verrygood

 

Thomson

 

EDIT/PS:

Mooie quote:

 

Did you know America ranks the lowest in education but the highest in drug use? It's nice to be number one, but we can fix that. All we need to do is start the war on education. If it's anywhere near as successful as our war on drugs, in no time we'll all be hooked on phonics. ~Leighann Lord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, die politicus met z'n uitgezakte pak lul écht uit z'n nek!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldige docu, bedankt voor het posten LQ !

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het mooie is dat ze het terugbrengen tot het recht zelf te mogen bepalen wat je met je eigen lichaam doet. Het is toch belachelijk dat de overheid je een aantal (nog gevaarlijkere) drugs aanwijst waar je je helemaal kapot mee mag maken, maar dat je door een joint te roken in de gevangenis (in de VS dan) belandt?

 

"If you live in a free country, you have the right to put anything you want into your own body, everything else is bullshit."

Share this post


Link to post
Share on other sites

50.000 - 440.000 - 0

 

Zegt genoeg...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwam in 't programma voor... Aantal doden jaarlijks van alcohol, tabak en uiteraard 0 van cannabis.

Nou vind ik dat zelf redelijk vreemde cijfers, aangezien tabak een lange termijn-killer is, en ook gewoon op het lijstje staat, zouden er voor het ROKEN van cannabis ook doden moeten zijn. Aangezien cannabisrook net zo hard carcinogenen bevat als tabaksrook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
50.000 - 440.000 - 0

 

Zegt genoeg...

 

Kees.

 

Doden van verschillende drugs...

 

Alcohol - Tabak - Marijuna

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, nu je het zegt herinner ik me dat stukje weer :verrygood!

 

Ik met m'n vage kop,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

video no longer available, de laatste 2 dan. Erg jammer, zat er net goed in...

Edit: Ik heb niks gezegd, zal wel mijn lame ass internetverbinding zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is jou internet, hier doet het het nog prima...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mijn ogen is amerika sowieso verkeerd bezig.

 

Ze liegen hun eigen inwoners voor op allerlei vlakken.

ze praten mensen bang door handig gebruik van de media dmv spotjes en nieuwsberichten.

ze zijn puur alleen voor eigen gewin op de aarde aan het rond kloten door oorlogen te voeren.

ze behandelen mensen op niet menselijke wijze door ze in kampen te stoppen zoals bijv. quantanamo bay en gebruiken hier ouderwetse foltertechnieken.

ze verdraaien informatie om zelf goed en als "brave inwoner"over te komen.

 

Het is alle amerikanen ook niet kwalijk te nemen. Ze weten soms niet eens wat er echt speelt in de wereld. Ze krijgen de informatie niet en dus kunnen ze het ook niet weten.

Het is ook een menselijke eigenschap, je bent een kudde dier. Hoe je het ook went of keert, iedereen wil bij een groep horen, al is het je politieke overtuiging, de hippies, emo's, je zwemclub of je stamkroeg. Iedereen wil bij een groep horen om status te verwerven. De amerikaanse overheid speelt hier handig op in en maakt gebruik van deze menselijke eigenschappen door ze te brainwashen en ze te vertellen wat goed en slecht is.

 

Doordat de amerikaanse overheid de mensen verteld welke middelen goed en slecht zijn, zijn de mensen door de jaren heen zo gaan denken. Er is niet te praten met het raadslid wat in beeld kwam of de gevangenisbewaarder. Zij zijn er van overtuigd dat zij de samenleving in amerika goed doen en de goede koers varen. Al is het wel stom dat de gevangenisbewaarder het recht op eigen beslissingen afwimpelt, terwijl hij zelf dondersgoed zelf bepaald wat er met de gevangenen gebeurt.

 

Ze moeten eens goed luisteren naar de geluiden die uit de samenleving komen en de mensen die opstaan de kans geven hun zegje te doen. Daardoor zouden ze zo'n mooi land kunnen creeeren en zoveel meer gelukkige inwoners kunnen hebben.

 

Ach, amerika, het land van de mogelijkheden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat bij mijn favorieten!!

 

Moet uitgezonden worden op alle zenders :verrygood

 

Zou op de webside van GROENVRIJ moeten staan ;)

 

Eindelijk een duidelijke uitleg hoe we er ECHT voorstaan ...

 

The governement met die pletwals LOOOL ; klinkt bekend ...... :lol:

 

@poster;goed gevonden m8 B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doden van verschillende drugs...

 

Alcohol - Tabak - Marijuna

 

Kees.

 

ik heb hier echt geen verstand van, maar is het überhaubt mogelijk om aan te tonen dat iemand is overleden door roken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Directe overdosis is al uitgesloten, wat bij alcohol en nicotine toch duidelijk wel het geval is. Wetenschappers hebben hoe lullig ook wel eens ratten aan een infuus gelegd en hier vrij veel (HEEL veel) plantextract doorheen laten lopen, eigenlijk een soort hasjolie, maar behalve dat de beestjes erg rustig werden is hier geen schade van aangetoond.

 

Marijuana heeft bewezen ----EDIT----remende eigenschappen, dus om nu te zeggen dat je van het roken van wiet ----EDIT---- krijgt lijkt me overdreven. Hooguit van de tabak die je er bij rookt of de pech die je op loopt.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je niet heel veel sigaretten in een hele korte tijd roken om te overdoseren?

Tabak is dus eigenlijk ook uitgesloten van directe doden.

 

Nou is nicotine slecht voor je, maar teer is carcinogeen. Aangezien er meer teer in cannabis zit dan in tabak is het roken ervan toch uiteindelijk ook gewoon erg slecht voor je?

Share this post


Link to post
Share on other sites
En nu kijken, Mad Scientist.. ;)

Verfrissend om die teksten eens uit een Amerikaanse mond te horen komen, publiekelijk. Penn & Teller staan natuurlijk ook om hun voorstellingen te boek als enigszins provocatief. Ze onthulden al eens een stel goedbewaarde illusionisten geheimen. Ik ben benieuwd op hoeveel zenders dit uitgezonden is. Enig idee?

 

Erg coole post. Thanx. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt goed idd.

iedereen moet dit zien en gezien hebben.

 

maar sjaak heb je wel is goed naar de tv spotjes etc in nederland gekeeken komt soms wel overeen.

 

en ktm ik zou zon infusje nou nog niet zo lullig vinden hoor ;) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...