Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chuck_schuldiner

Graspop Metal Meeting Te Dessel

Recommended Posts

hoi iedereen

 

Ik was nieuwsgierig hoeveel mensen er hier op WF naar Graspop gaat. Dit is een 3-daags metalfestival in Dessel op 27-29 juni. Voor bands kun je op de website zien bij programma.

Moesten er mensen zijn dan zou het fijn zijn om elkaar te leren kennen. Een zakje te ruilen, samen wat smoken en of course, genieten van de muziek.

 

Ik hoor het wel.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

korpiklaani,rose tattoo,cavalera conspiracy,judas priest,kiss,iron maiden,white snake,def leppard,ministry,saxon,yngwie malmsteen,in flames, tuurlijk kom ik :wOOt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

prima :wOOt

ja de affiche dit jaar is prachtig. Niet te vergeten Nile, Morbid Angel, Dying Fetus, Obituary, Immortal. Het wat ruigere werk :wacko:

 

chuck

 

PS: ik PM je wel een van deser dagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mits ik een fotopas kan regelen ben ik van de partij !

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook aan het kijken of ik kan :P

maarja eerst even kijken of ik n baantje krijg want ben druk bezig met soliciteren en miss koop ik eerst nog een nieuwe gitaar.

Het definitieve antwoord zal ik later nog wel plaatsen

 

Mvg

 

~yoda~ :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga zondag zeker. Voor In Flames alleen ga ik tot daar :)

Grtz metalheads :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal ook aanwezig , waarschijnlijk wel alleen maar de zondag bij gebrek aan geld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet nog ff kijken waar de toetsweken vallen dit jaar.. :o Als Graspop niet in het weekend voor mijn SE's valt kom ik zeker ook! De lineup is ziekelijk!

Alleen nog ff 130 ballen bij elkaar harken, maar dat moet wel lukken. Hoop dat er nog kaartjes zijn?

 

Voor de geïnteresseerden, het complete programma:

 

Webflyer%202008%20-%20(LR).jpg

Testament, Nile, Behemoth, Yngwie Malmsteen, Iced Earth, Sonata Arctica, Iron fucking Maiden, In Flames, Apocalyptica, BfmV, Opeth, Avenged Sevenfold, Arch Enemy (omg, de pits!), ik heb er nu al zin in!

Ghehe, Sonata Arctica heb ik dan de 24e ook al gezien in Eindhoven, maar goed.. xD Ze zijn ook goed.. :P

 

Maar euh, Judas Triest, is dat een hoogtepunt? xD En Kiss komt nog langs met hun schminklaag over de rimpels, ach.. Ik zal wel te jong zijn om dat te waarderen! Het gaat uiteindelijk natuurlijk om de muziek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag beste metalliefhebbers

 

Graspop is niet meer veraf dus ik doe nog eens een oproep aan de mensen die willen meekomen. Diegene wat al een reply hebben gegeven op dit topic zullen over een paar dagen een PM verwachten om verdere plannen af te spreken.

 

Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat ik nog wat jack hammer overheb voor wat proefsessies :welcome: (mss zelfs men eerste lowrider)

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok mensen, ik heb iedereen een PM gestuurd, mss een beetje laat maar zat tot over men oren in de examens.

Ik hoop toch een paar gezichten te zien van WF. Kan ik nog eens praten met mensen die dezelfde hobby gemeen hebben.

 

SEE YOU AT GRASPOP

 

btw mensen die nog willen afspreken op graspop, stuur een pm en dan regelen we iets.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey chuck ,

laat jij komend jaar weer ff weten of je weer van plan bent om een meeting te doen ?

ik kom zelf helemaal uit het hoge noorden van nederland MAAR als SLAYER er weer eens een keer is kom ik zekers.

en als de line up zonder SLAYER goed genoeg is kom ik ook :verrygood

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar ga ik zoviezo, 7de keer al voor mij dan.

Als er mensen van wietforum zijn die naar gmm komen wil ik gerust wel zorgen voor een kleine bijeenkomst. Dus de mensen die geinteresseert zijn sturen mij maar een pm.

 

Ik hoor het wel

 

chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Chuck,

helaas ben ik dan op kreta op vakantie :rolleyes: maar ik ga wel naar Metallica- Slipknot en korn in nijmegen op 20 juni.

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
veel succes met het zoeken naar baan.

 

btw welke gitaar ga je halen? Ben zelf een liefhebber van ibanez en bc rich

 

gtz chuck

 

hihi ook toevallig 2 gitaren die ik heb Ibanez RG7 en B.C KKV.

klinkt lekker hoor met goed boss pedaal en 80watt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvind gwn da de bc rich wat grote gitaren hebben, daarom liever ibanez, klein en fijn, past goe bij mij <_<

Ik heb gwn een distortion pedal van bosh

 

gtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wave:

 

Zaterdag is meesterlijk :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vooral de headliners vind ik minder dit jaar. Het is persoonlijk, maar voor mij moeten dat klassiekers zijn. Slipknot is voor mij geen hoofdplaats waardig.

Maar er komen wel goede groepen ook, Motley Crue, Soulfly, hatebreed, Sick of it all, Volbeat, WASP, ...:verrygood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...