Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

een vandaag

Eén Vandaag Zoekt Ouders Die Hun Mening Willen Geven Over Het Softdrugsbeleid

Recommended Posts

De gevolgen van dertigjaar softdrugsbeleid in Nederland is nooit onderzocht. De overheid heeft daarom een dentank opgericht om dit te gaan onderzoeken. Eén Vandaag wil naar aanleiding hiervan met twee generaties in discussie. We hebben een aantal jongeren gevonden die over dit beleid en eigen ervaringen wil praten.

 

Daarnaast zijn we dus op zoek naar ouderen die blowen en hierover willen discussiëren. Is het Nederlandse beleid de oplossing of juist niet? Wat zijn de voor en de nadelen? Als u kinderen heeft, hoe gaat u in de opvoeding om met softdrugs? Dit zijn vragen waar we graag met u over willen praten. De opnames zijn morgen om 18:00 in Amsterdam. Voor eten wordt gezorgd en reiskosten zijn ook geen probleem.

 

Heeft u interesse en wilt u meer informatie? Mail dan zo snel mogelijk naar: flex4.1vd@eenvandaag.nl OF mail via het forum

 

Groeten Joost

Edited by een vandaag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top Joost, mooi dat het gelukt :smoke (beetje telefonische support kan wonderen doen)

 

 

Even een aantal kanttekeningen voor de mensen hier, het is de bedoeling dat je daar gaat babbelen over het drugsbeleid e.d. WF promoten lijkt me geen wijs idee :(

 

 

Ik hoop dat er een aantal mensen reageren welke een positieve bijdragen kunnen leveren aan de cannabis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat hoop ik ook..

 

Een potentieel mooie kans om eens de andere kant van het verhaal te laten horen, naar waarheid en niet zoals de overheid de mensen wil doen laten geloven om zo een einde te kunnen maken aan het door ons zo geliefde (of toch gehate?) gedoogbeleid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ellow....

 

 

Zijn er al mensen van het forum die met de mensen van 1 vandaag gaan praten?

 

Het lijkt me aan de ene kant mooi voor mensen die dat willen dat men eens hun mening kan geven, ik denk echter niet dat iedereen er op zit te wachten om voor de camera over wiet te gaan zitten praten.

 

zullen zien!

 

king

Share this post


Link to post
Share on other sites

En juist over dit onderwerp worden op dit moment vele visies bij elkaar gelegd.

Ik ben zelf ruim een jaar bezig om een netwerk tot stand te laten komen,

gaandeweg dit jaar ben ik een aantal gelijkgestemden tegen gekomen.

Mensen die zich tot doel gesteld hebben om; het kruid,Marihuana, op een goed voetstuk te krijgen.

Ik zal verder namens mijzelf praten, alhoewel ik zeker weet namens meerdere te praten.

 

Het stuk : handen beschrijft zoals ik mij voel als blowend nederlands burger anno 2008.

Een onderwerp als:de schakelbordparade beschouwt de aspecten van het veilige kweken.

In een onderwerp als deze wordt er weer vanuit een heel ander perspectief de problematiek rondom ons plantje beschreven.

 

 

Je kunt hierin ook een betoog lezen over de moeilijkheden die zijn ontstaan gedurende deze 30 jaar, en de moeizame houding van de cannabis consument.

En ziehier nu; Een prachtge uitnodiging, waar ik helaas niet op in kan gaan.

In een studio? met van die echte camera's? brrrrrrrrrrrrr.

 

Laten we wel wezen;

Van welke ondernemer (buiten de canna branche) wordt er nu verwacht dat die met zijn tronie op tv komt?

Welke vader haalt zijn kids de volgende morgen van school?( en wedden dat ze het te horen kregen van klasgenootjes?)

Welke zoon wil zijn ouders verblijden met 1 dergelijk optreden, terwijl hij weet dat ze in het diepst van hun ziel gegrieft zouden zijn?

 

En dat is het probleem met zeer veel van die miljoen smokers; Zij roken hun blowtje in rust, en gaan de volgende dag weer aan de slag.

Vaak in werkkringen waar het niet echt gewaardeerd wordt als je openlijk voor je soft drugs gebruik uit gaat komen.

 

3 persoonlijke redenen waarom ik niet publiek deel kan nemen aan een debat.

Terwijl er zoveel over te zeggen is, in maatschappelijk,politiek en menselijk opzicht.

En juist aan die aspecten wordt nu hard gewerkt. Je kunt dan denken aan een open forum waar iedere burger zijn kritiek kan uiten.

Niet zozeer de haagse politiek moet in beraad gaan alswel de grower en blower !!!!

Een forum waar wij om kunnen gaan met de kritieken, of sterker nog, de voorzetjes geven.

Want dat het nou allemaal pais en vree is in ons groene knollenland ????

Welnee, er zijn problemen en/of misstanden waar wij de ogen niet langer voor mogen sluiten.

 

Mag ik de heren en dames van 1 vandaag eens een wedervraag stellen????

In hoeverre zou u bereid zijn om mee te werken aan dit forum?

Op welke manier zou u deze beweging bekendheid kunnen en willen geven?

 

In mijn woorden is al te horen dat elke ingenomen positie t.o.v. het probleem er 1 is.

 

Mocht er behoefte zijn aan geschreven tekst voor de uitzending aangaande dit onderwerp dan besteed ik daar

graag nog wat inkt aan.

 

zeker drugs en kids is een probleem.

Waarom ik een fles drank naar boven smokkelde toen ik 13 was?

Mijn eerste joint ging roken toen ik 14 was?

En nu hou ik snel op......

Zeer zeker niet om iets uit mijn jeugd te verdringen; best parrents in the world.

En alleen het experimenteren was het ook niet; dat bleek later.

 

30 jaar later sta ik naar mezelf te kijken;

stuiterende brok emotie; mijn lieve zoon.

Kijkend in jou ogen zie ik dezelfde onrust, voel ik dezelfde strijd

waarvan ik jaren later pas begreep dat ik hier een medicijn voor zocht.

 

Noem het hyperactief-adhd- of een andere term,

maar Ritalin was niet mijn weg.

 

Maar geef ik mijn koter over een paar jaar dan een joint mee als die gaat stappen?

Hoe zie ja dat pa?

Deze vader is altijd openlijk geweest met zijn kruid.Mijn kinderen wisten niet beter of in een sjekkie

zit ooki wat van dat groene spul. Op 6 jarige leeftijd heb ik ze uitegeled dat papa en mama dat wel gewoon vonden,

maar dat heel veel mensen dat plantje hardstikke stom vinden.

 

En weetje?

Voor dat jointje hoef je echt niet zo bang te worden, sla de cijfers er maar op na; gerelateerd aan de hoeveelheid gebruikers zijn

de voorvallen gering en de financiele weerslag op de maatschappij door de gebruikers toch ook te verwaarlozen(?)

Veel banger ben ik voor de pillencultuur en het gemak waarmee kinderen gaan drinken en snuiven.

En ja, mijn zoon is 10, en het eerste gesprek hebben we al gehad, waarin ik bovenstaande uitte ,als oprechte angst.

Mijn hoop is groot dat door mijn openheid hij mij dingen zal vragen als hij wil experimenteren, alhoewel ik nog niet weet hoe ik dat oplos.

 

Maar dat kleine en grote mensen experimenteren is een historisch feit.

Dat verbieden leid tot een verhoging van het gebruik is een historisch feit.

En precies die 2 vaststaande factoren negeert het huidige overheidsbeleid compleet,

en dan sta ik weer helemaal met lege handen................

 

groet en succes met de uitzending.

 

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chapeau weetje !

Daar laat ik het even bij.

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes gesproken Weetje

Zelfde probleem hier ,heb ook een zoon en ben ook heel open ,ook naar de direkte omgeving

Maar als ik daar op beeld kom en me baas ziet dat dan heb ik de poppen aan het dansen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd suffie ... zo'n betoog is echt niks aan toe te voegen (of toch...)

en ik sluit me er dan ook voledig bij aan.

maar:

 

Waar we wel (juist) voor moeten waken vind ik ...

is dat we die openheid kwijt raken.

dat ik blow weet bijvoorbeeld iedereen die ik ken.

En niemand heeft er echt problemen mee voor zover ik weet.

 

Ik heb iig geen zin om nog stiekemer te gaan moeten doen met kweken

(en dan heb ik in en om huis gemiddeld maar Max. 10 plantjes :smoke ,

onder TL en nog wat op de vensterbank en het balkon in de zomer )

en vind dat een "cannabist" ten alle tijden zelfvoorzienend moet mogen zijn.

Maar ik snap ook dat mensen die niet roken en/of kweken dat (vaak) NIET KUNNEN

SNAPPEN .

 

Vind het wel goed trouwens dat 1 vandaag hier aandacht aan besteed ...

en ik hoop dat de toon van de uitzending mij daar niet op laat terugkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
.. ik hoop dat de toon van de uitzending mij daar niet op laat terugkomen.

 

1 Vandaag kennende zal je er wel op terug komen. Het is een "slecht nieuws" programma, ze zullen zich altijd op het erge en het slechte richten. Er zal een huilende moeder met een ontspoorde zoon worden opgevoerd, een deskundige natuurlijk, en dan jij die mag komen uitleggen dat het gewoon lekker is.

 

NIET aan meewerken zou ik zeggen.

 

Gr.

Brem.

 

Wie is eigenlijk "Joost van 1 Vandaag" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een juiste analyse lijkt me brem. Ik neem aan dat Wernard er z`n zegje gaat doen.

Persoonlijk heb ik genoeg argumenten om de discussie met eenieder aan te gaan, maar zoals je terecht meldt, tegen een moeder met een "verslaafde" zoon begin je niks. Al kun je vragen stellen bij de thuissituatie in zo`n geval. Waarom heeft een 14 of 15 jarige behoefte aan die joint ?

Gedogen of niet, in het repressieve België komen minderjarigen gemakkelijker aan drugs dan in het "liberale " Nederland.

Ik ben voorstander van het verhogen van de leeftijd waarop men de CS mag betreden naar 21 jaar.

Jongeren die vanaf het begin van hun puberteit dagelijks blowen kennen niet beter. Je hele "ik" wordt in die jaren geboren. Het besef dat je "volwassene" wordt, wordt vertroebeld door de dagelijkse roes en heeft aantoonbaar gevolgen voor de toekomst van de jonge blower.

Is dit een pleidooi om de shops dan maar te sluiten ?

Neen, dit is een pleidooi softdrugs uit het verdomhoekje te halen. Het is toch belachelijk dat je als volwassene over je schouder moet kijken omdat je iets doet "wat niet mag". Wie bepaalt er in hemelsnaam welk plantje wel of niet op welke plaats mag groeien ?

Terug On Topic:

Zodra er een omroep serieus tijd uittrekt voor een fatsoenlijk en objectieve discussie over het gedoogbeleid, ben ik bereid 3 uur te reizen om m`n zegje te doen. Niet om als klapvee in het publiek te zitten nadat een of andere zogenaamde expert me door middel van leuk monteren tot de grond toe heeft afgebrand.

Een vandaag zou beter eens internationaal onderzoek doen. 25% van de cellen in Amerikaanse gevangenissen worden gevuld met softdrugsgerelateerde "criminelen". Ga als serieus programma eens op zoek naar jongeren die jarenlang vastzitten door het 3 strike- out systeem.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben bang dat die zogenaamde denktank, er niet is om uiteindelijk veel goeds voor cannabis te betekenen, erger nog , wat heeft 't bijv, voor zin om ouders vragen te stellen over blow gedrag in huis???? ja ja ik voel wel weer welke kant dit opgaat.

 

Zolang het namelijk over blowen van cannabis gaat, inplaats van over industriele hemp is het toch bullshit, alle info zal tegen ons worden gebruikt....kan me niet voorstellen dat er straks wordt gevraagt of gezegt in een positiefe manier dat softdrugs gebruik bij ouders oke is?!?!?! Hopelijk blijft het gelul over medi wiet van tavel, want dat is al geleglsieerd en blij ben ik er niet mee...en laat mediwiet hierbuiten, anders mag je straks alleen als patient-ouders nog maar roken!!!!

Da gelul dat patienten hie rpioniers in zijn is ook bullshit, als ik allemaal patienten in d eeerste coffeeshops vannederland zag toen, njaa dat waren gewoon jongeren en hippie, artiesten enzow, later kwam pas medi wiet, dat mwdi wiet patienten ontkend en niet goed geinformeerd worden is een schande, maar ook dat heeft niets met het gedoogbeleid t emaken.

 

En dann og tot de dag van vandaag, slaan de meeste het voledig mis,, medicinale hash is er niet? straks wel een THC pil,,,ik dacht dat patienten een combinatie van verschillendne cannabinolen nodig hebben, niet puur THC!!

 

Ik wor der weer helemaal niet lekker van. Ik draai nu een vette blow, en drink wat koffiie, om straks uit deze tekst de foutjes te schuimen.

 

Verder vind ik t lame,,, dat ze zelf 0,0% onderzoek doen naar de waarheid wat betrefd cannabis...

 

En werkelijk denk er eens over na,, gaat het nu echt om ons blowtje? waarom is dat zo interresant? cannabis roken doen we toch wel, met of zonder gedoogbeleid m, dat deeden we ook altijd al..

Een vandaag kan beter aan het CDA vragen waarom zei destijds het gedoogbeleid heeft geintroduceerd.en wat ze van plan waren in de toekomst met het gedoogbeleid.(soms bang dat het anders (30jaar terug)direct werdt gelegaiseerd, en was dit een manier om dat weer te controleren, en later met docuus zoals deze de nekslag t geven, zo'n 30 jaar later?

 

 

 

 

 

Don't hate the media,, become the media....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben zeer benieuwd wanneer is de uitzending? of is 1 vandaag altijd live?

 

ff :verrygood

ik hoorde laatst op het journaal dat er een onderzoek zal komen naar het nederlandse gedoogt beleid.

alleen toen kwam er zo'n cda er in beeld die zichzelf zo tegensprak. we zijn niet bang voor de resultaten van dit onderzoek, maar we gaan niet legaliseren.

 

beetje kut op dit voor er zelfs iets onderzocht is te stellen. maarja ik geef ze geen ongelijk. stel je voor dat ze handelen in strijd met hun chirstlijke idiaalen, want het roken van wiet is toch wel een grote zonde. wie rookt er nou trouwens wiet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjaaa ben het met de meeste in dit topic eens !!! er zijn gewoon te veel dingen waar je voor moet uitkijken ( helaas :verrygood )

 

1. je werkt

2. je 'eigen voorraadje' ze zullen vast ook wel vragen of je neits kweekt o.i.d

3. voor sommige hun derde ( eigen kinderen voorop )

 

ik weet wel toen ik jaar 10 was ik bij een meisje over de vloer kwam en daar stond het in huis altidj tog naar coffeeshop ;) ik vond dta maar niets was raar en ik ging 'bang' naar mijn ouders wat dat nou was en hoe dat nou zat allemaal...

 

ik kreeg natuurlijk van ze te horen wat dat was maar erger nog .... DAT HET NEIT GOED WAS vertelde ze me met een vermoedelijk een borrel in de hand !!!!

 

op zo'n leeftijd word je mening vooral gemaakt door wat je ouders vinde en doen !!!1 vele kinderen die blowen maar eng vinden en dus blowers oook!!! jaren later toen de nieuwsgierigheid opkwam ik werd een echte puber en wilde ALLES wellis proberen kwam ik er acheter dat CANNABIS een van de soorten was waar je je het minst over druk zou moetne maken ( IN DE JUISTE SITUATIE !!!tuurlijk zullen er andere verhalen zijn maar denk dat dat meer persoonlijke uitzonderingen zijn met al een psychisch afwijking !!!)

 

ik vind het lang neit verkeerd dat 1 vandaag er aandacht aanbesteed !!!! maar het moet wel een objectief 'DOCUMENT' worden waarin de presentator/ presentatrice niet al klaar staan met hun oordeel !!!! of dat ze het programma van de baas / overheideen bepaalde hoek in moeten duwen ...

 

 

ik denk dat een normale oprechte blower helemaal niet bang hoeft te zijn voro zo'n THEORETISCH deskundige .... wij hebben de ervaring en kenne e gevaren zelf!!!!! en als 1 vandaag een echt mooi programma neer wilt zetten ...

 

HAAL OOK MAAR EEN DESKUNDIGE OP HET GEBIED VAN DRANK EN ANDERE DRUGS ERBIJ !!!!

 

denk dat vele ouders met hun oortjes staan te klapperen als ze horen hoeveel x drank in grote hoeveelheden en/of in vaak gebruik slechter voor je is t.o.v cannabis !!! daar ligt een echt toekomst probleem !!! niet bij de cannabis !!!!

 

maar ja dat zal er wel neit te spraken komen want ja alchol kan gewoon is normaal en dus geaccepteerd !!!! een goed onderzoek tussen deze twee soorten alleen al zou cannabis in een veel beter hoek zetten !!!!! en wie weet word daar de drank is mee onder loep genomen.

 

want zeg nou eerlijk NEDERLAND... waar heb je meer last van iemand die relax zijn jointje rookt en vervolgens relax onderuitgezakt

hun bezigheden doen of iemand die straal bezopen is !!!

 

veel succes iig met het programma EN MAAAK HET VANUIT EEN OBJECTIEF!!!!! BEELD!!!

 

ps: die jongeren heah die jullie gekozen hebben ???? komen tog neit uit een of andere achterstand wijk met al een strafblad van hier tot en met tokio heah want das tog wel ee heel verkeerd beeld !!! ben zelf net 19 namelijk werk nu gewoon 40 euro rook graag een jointje en doe gewoon mijn verplichtingen !!! dat soort figuren zou ik nou graag op tv zien.

 

die bekende rotterdamse jongeren die op een 9de al zijn begonnen met blowen ( overigens een zeer grote uitzondering !!! ) kenne we nu wel maar had die ene fles drank gegeven of iets anders dan nog was het verkeerd met ze afgelopen !!!! das gewoon doro de OPVOEDING ) of ja eignelijk gebrek aan ... '

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook al ben ik jong, ik heb me toch nog even aangemeld. Als er iemand af valt dan is er vast nog wel plaats voor deze jonge heer hier welke een zeer uitgesproken mening heeft. Mijn identiteit zal me een zorg zijn, men weet van mij dat ik kweek en gebruik, dat zal mij een zorg zijn. Ik doe waar ik zin in heb zolang mensen, en ik zelf geen last heb van mijn acties ben ik van mening dat mijn persoonlijke interesse boven de wet staat. Dat is mijn recht. Het recht tot meningsuiting, het recht op vrijheid. Ik heb het recht om te doen wat ik wil zolang ik daar niemand mee tot last ben. Er is dus niet eens een reden om bij mij binnen te vallen naar aanleiding van zo'n show, ik ben niemand tot last geweest dus reden tot aanklacht is er niet, en als die er wel zou zijn, so be it.

 

Bij deze sluit ik me aan bij masteryero.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet me denken aan een verhaal van Arno Adelaars (kenner van Ayahuasca)

 

Tijd geleden heeft hij ook meegewerkt aan zo'n programma met z'n dochter. Hij kwam daar met een geweldig rationeel verhaal op de proppen waar geen speld tussen te krijgen was. Helaas is hij er geheel uitgeknipt en lieten ze alleen een hippiemoeder zien die nog in de tijd van Love en Peace leefde. Je begrijpt vast wat voor uitzending dat is geworden...

 

Ben zeer, zeer sceptisch over dit soort programma's. Sterker nog, ik vertrouw ze voor geen cent. Als ik aan zo'n programma zou meewerken zou ik eisen dat ik de uitzending mocht zien voordat het werd uitgezonden. Helaas is dat een eis waar de omroepen niet aan meewerken (wat ik me ook wel weer kan voorstellen)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjah,mwah,

zal Weetje dit weer met zijn gebruikelijke naiviteit benaderd hebben?

Als joost goed leest ziet die dat er een enorme kans is weg gelegd voor de media.

Ben steeds benieuwder naar een reactie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsjah, naief ?

 

Als het goed is is dit live, dus iets er uit knippen lijkt me lastig. Daarbij snijden ze zichzelf ook in de vingers als ze het wel doen. Ik denk al aan een paar open brieven naar grote kranten... Over censuur...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we de uitzending ff afwachten Kees ...

maar mocht het idd nodig zijn (hoop t niet)

staat er hier een semi-pro schrijver klaar

om er een mooi stukje over te maken hoor.

 

zoals dokkie al zei :

 

don't hate the media ... b'come the media :verrygood

 

(ps: ik ben trouwens lid van het 1vandaag opiniepannel.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

Laten we de uitzending ff afwachten Kees ...

maar mocht het idd nodig zijn (hoop t niet)

staat er hier een semi-pro schrijver klaar

om er een mooi stukje over te maken hoor.

 

zoals dokkie al zei :

 

don't hate the media ... b'come the media B)

 

(ps: ik ben trouwens lid van het 1vandaag opiniepannel.)

 

 

Als je in die brief net zoveel schrijffouten maakt als in bovenstaande reply (en handtekening) dan zal je zeker serieus genomen worden meneer/mevrouw de semi-pro schrijver. :verrygood

 

 

TeKnO! :lol:

 

 

Sorry voor deze offtopicreply maar irriteerde me eraan en heb geleerd irritaties meteen op te lossen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je in die brief net zoveel schrijffouten maakt als in bovenstaande reply (en handtekening)

dan zal je zeker serieus genomen worden meneer/mevrouw de semi-pro schrijver.

 

het semi gedeelte is idd het taalgebruik...(ben ook maar een jongen van de straat hoor)

gelukkig heeft de pro kant daar mensen voor die de spel en/of gramaticafouten er uit halen :verrygood

 

U bent trouwens wel snel geirriteerd meneer/mevrouw TeKnO-AdHd...

draai er nog een ... en relax een beetje wil je :lol:

(of lukt dat niet meer met al die pillen en electronische muziek ???)

 

hopende u hiermee voldoende ... enz ,enz....... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit had de topic-opener wel mogen vermelden:

 

Top-X enquête: Nederland = dope!

Doe mee aan de enquête voor het jongerenpanel Top-X! Hou je zelf wel van een stickie op z'n tijd? Of krijg je er koppijn van? Je vindt de enquête op Top-X.nl Top-X is voor iedereen van 12 tot en met 24 jaar.

 

Uitzendingen: 11 maart 2008 / Nederland 1

 

Terwijl andere landen hun uiterste best doen om verdovende middelen buiten hun grenzen te houden ('drugs kill!'), blowt Nederland vrolijk z'n nederwietje. Legaliseren met die shit! Na dertig jaar moet Nederland de balans opmaken: werkt ons drugsbeleid eigenlijk wel zo effectief? Zou de wereld onze aanpak moeten overnemen?

De resultaten zijn te zien in de uitzending van EénVandaag van zaterdag 15 maart.

 

Bron

 

Nee, dank u.

:verrygood

 

Ik keek niet eens goed: is dat het zoontje van Joost op die foto ?

gallery_7602_1442_43846.jpg

 

Het kan blijkbaar nog gekker:

 

10 mrt - 09:57 / In Het Nieuws

"Durf jij met je kop op tv?" Dat vroegen we in onze laatste Top-X enquête. En een aantal panelleden vond dit geen enkel probleem. Kijk zaterdag 15 maart naar EénVandaag om 18u15 en leef mee met hun softdrugs-avonturen!

Zaterdag bij het tv-programma EénVandaag: drie Top-X leden vertellen over hun ervaring met softdrugs. Ben jij zaterdag aan het sporten/ op bezoek bij je oma/ stukje aan het fietsen/ je kamer aan het opruimen of naar de coffeeshop? Het tv-item is vanaf zaterdagavond te zien op Top-X!

Vanaf zaterdagavond hier te zien: de beleving van softdrugs onder jongeren op Eénvandaag, 15 maart 2008.

 

Wil jij eindelijk eens een keer op tv?? Doe mee aan deze enquête en maak kans op je eigen televisieprimeur!

 

Deze site voor 12 jarigen staat vanaf vandaag geblokkeerd in m`n firewall.

Edited by suffie63

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarmee suffie ook mijn punt van het TOONTJE kracht bijzet HELAAS ;)

We gaan straks natuurlijk allemaal kijken .. en ik ben bang dat het hier zaterdag

ook weer druk word. En ik hoop dat "Joost" er dan ook bij is.

 

En 12 tot 24 jaar ... waar velen van ons 18 ... sommige zelfs 21 als absolute minimum

leeftijd zien voor toegang in de coffeeshop :verrygood ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben een eigen forum, waarop u uw mening kunt achterlaten.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haagse Sjonnie wil vast wel een interviewtje geven

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze hebben een eigen forum, waarop u uw mening kunt achterlaten.

daarom vond ik t ook zo vreemd dat ik deze vraag niet bij t opiniepannel heb gezien :verrygood

(maar het zou theoretisch mogelijk kunnen zijn dat ik er overheen gelezen heb hoor)

En op dat forum staan trouwens nog een aantal andere cannabisgerelateerde topics...

oa over het rookverbod in coffeeshops en idd een over het gedoogbeleid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...