Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
frutti

Alien Nlx

Recommended Posts

Beste Growers,

 

Het gaat niet altijd over rozen...

loopt niet van een leien dakje...

 

daar moet je als hobby'ist mee leren leven

 

Feit is nu dat ik nog verschillend pakjes zaad, Alien NLX heb liggen...

 

Ze waren niet bedoelt om buiten in volle grond te planten,

maar wegens omstandigheden zal het nu effe niet elders gaan....

 

Kan ik de Alien NLX buiten "natuurlijk" laten afbloeien (zonder te verduisteren dus),

en wanneer was/is deze zo gemiddeld klaar?

 

Het is het sativa gehalte dat mij zorgen baart, wil niet half november beetje prulliewillie oogsten?

 

(ps: ik weet het, zoeken,zoeken,zoeken....maar een uitgebloeid/ afgebloeid NLX verslag buiten is niet te vinden)

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey frutti tsjaa moeilijk te zeggen ik ben nog is ff na de sitegeweest maar echt veel info krijg je neit van alien over hun 'nlx'

 

je zou als je alles zeker wilt weten gewoon na alien een mail moeten sturen en vragen naar do en don'ts zij zijn de breeders of hebben iig contact met de breeder het schijnt wle ene hughe plant te kunnen worden!!! reken iig gewoon 8 weken tot 9 weken bloei dat is normaal voor een nlx ga uit vna het ergste en zeg maar eind augustus bloeien dan zal ze klaar zijn op

 

begin november, mocht ze redelijk snel bloeien zal dit halverwge oktober zijn !!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er twee gehad in 2006. Masteryero heeft het al wel ongeveer gezegd.

Bloeit af eind oktober/begin november. Heb ze allebei ongeveer 2 weken te vroeg geoogst. Een plant had 5 uur per dag zon> kwaliteit niet acceptabel. De andere had de hele dag zon (guerilla op een open plek) het eindprodukt hiervan was zeer acceptabel ondanks het te vroeg oogsten (smaak te scherp natuurlijk maar echt goed high). Deze plant heeft verder een enorme groeikracht en DIKke toppen mits veel zon.

gallery_2782_2697_717.jpg

Deze foto was ongeveer 12 dagen voor de oogst ofzo.

 

gallery_2782_2697_766729.jpg

plant links is NLX (alien).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze de zomer van 2006 buiten gehad. De plant bleef onder de 2m maar werd behoorlijk breed, een echt indica groeipatroon.

Heb ze ook te vroeg moeten oogsten en ben veel verloren aan rot maar de kwaliteit was nog te doen, door het vroege oogsten was de high nog te oppervlakkig en duurde ook minder lang dan zou moeten. Maar al bij al ben ik nog tevreden over deze zaden.

 

Een kennis heeft mijn overschot gekregen en zal van de zomer de zaden grootbrengen in het hoge noorden. Benieuwd wat daarvan het resultaat is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alvast bedankt voor jullie reacties, :P

 

enkele zaadjes zijn reeds ontkiemt, lijkt me toch het proberen waard...

 

zal hier later op terugkomen om mijn buitenervaring met dit plantje te delen

 

yo, houdew, keep it green :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...