Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

double_s

Aantal Vraagjes

Recommended Posts

hoi

 

ik wil voor het eerst buiten gaan kweken, en heb de topics goed door gelezen maar heb nog een aantal vragen, en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

ik wil dus 5 planten buiten hebben maar heb nog geen idee welke soort (TIPS!!!) de planten mogen maximaal anderhalf meter worden en zoveel mogelijk opbrengen natuurlijk.

ik wil de planten graag in potten zetten en zat te denken aan 30 a 40 l potten dan kan ik ze met hevige regen nog naar binnen halen.

voor verduisteren heb ik geen tijd omdat ik in ploegen zit.

de aarde wou ik bij een growshop halen, je hebt volgens mij ook aarde met al wat voeding erin maar dat weet ik niet zeker:(

graag wil ik ook nog weten of je ook kant en klare voeding hebt of moet je alles mengen met water ? en welke voeding is goed ?

wanneer moet je over op bloei voeding ??

alle tips zijn welkom en als het zover is zal ik hier een verslagje maken van mijn plantjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Double,

 

Ik ga dit jaar zelf met biddy early (Magus) aan de slag en misschien een easy sativa (female seeds) erbij. In Sannie's shop kan je nu ook zaden van Basic seeds krijgen. Dat zijn ook echte buitenplanten. Check ook de outdoor verslagen van vorig jaar dan kan je de goede soortjes eruit pikken.

 

Hoe groot de planten worden heb je zelf in de hand, ga je toppen? ga je pletten? Wanneer zet je ze buiten? En ga je voor sativa of indica.

 

Aarde van de growshop is prima. Wat betreft de voeding, bloeivoeding ga je pas geven wanneer de plant meeldraden in de toppen laat zien.

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

1st price, Seed company met outdoor weed in de Highlifecup2008.

 

Magus Genetics - Biddy's Sister

 

Ik vond eigenlijk dat deze de overal cup wel had kunnen winnen...sjezus wat een goede buitenwiet wiet was dat. van de buitenwiet catterorie zeker weten de beste,( en denk een saan vorig jaar, kutzomer.) dus op t gebied, nederlands kutklimaat heeft deze soort zichzelf al bewezen.

De high was heel fijntjes. lekker energiek en bleef lang hangen, ik heb zeker genoten van deze wiet...een aanrader :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt alvast

ja ik heb de zaden gezien dan heb je van alles wat geloof ik.

en zijn ook niet zo prijzig.

maar moet ik ze ook groeivoeding geven zoja welke en welke bloeivoeding.

ik wil ongeveer een opbrengst van 600 a 700 gram gedroogd hoeveel planten raad je me dan aan ?

 

nogmaals alle tips zijn welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien is het leuk een zaden mix aan te schaffen dan leer je metteen verschillende soortjes kennen

!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had begrepen dat powerplant wel een goeie opbrenger is. Maar zelf ga ik toch voor een soort die wat minder opbrengt en een kortere afbloei periode heeft zo tussen de 8 en 10 weken of zo. Mijn haze van afgelopen jaar heb ik 13 weken laten staan en geloof me dat vraagt wat van je hart om elke dag je dames te zien te veregenen

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjaa zou het gewoon bij een early soortje houden zeker als je nog niet zoveel of geen ervaring heb met (buiten)kweken. je moet planten een beetje kennen en een beetje info over zien te scoren!!!

 

een early soortje gaat snel in de bloei is ook goed snel afgebloeit, tsjaa en misschien heeft DOKKIE wel gelijk en is biddy's sister wel een goede optie,

 

die man had het geluk jurielid van de highlife cup te mogen zijn !!!! mazzel pik :wOOt wat een soortjes heeft die vent op zijn tafel gehad check de highlife maar :rofl en ben je er weer een beetje boven op :wacko:

 

 

maar nou ook nog ff serieus wat melden.... wil je je planten laag houden ??? tsjaa je kutn 2 dinjgen doen je plant later planten en pas bijvoorbeeld eidn juni ( dit bij een indica ) en begin juli bij een sativa!!! of je stopt je plant in de volle grond ( 40 liter pot kan ook ) en gaat de plant een partij buigen ( niets moeilijks aan wel dood eng :engel ) trek er een scorg net boven van een meter of 3 breed en ga lekker binden ( hiervoor zal ik wel female/ feminised seeds halen want een lading mannen scroggen is zonde!!!) dan kun je zeker een partij lekkere wiet halen van je plant ( ergens tussen de 0 en 600 gram ligt aan het weer en de kweker ) scrog zo'n net niet te vol zoals je het binnen kan doen omdat er ook ventilatie door het blader dek heen moet komen zodat de kans op rot aanzienlijk minder is!!!

 

greetzzz masteryero

 

ps: zou je dit doen zou je met 3 zaden al meer dna genoeg kunnen oogsten!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...