Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

klitteband, een centrale afzuiging zou ik zeker niet als geschikt aanmerken, heb je er wel trouwens een filter tussen? anders ruikt straks heel het gebouw naar jouw geliefde plantjes :smoke

 

voor zover ik hier en daar gelezen heb, is het zeker mogelijk om de 1ste paar weken water zo te geven op aarde waar al voeding in zit.

als het goed is ook gewoon kraantjeswater, al gaat dit wel ten koste van je buffer die je in je aarde hebt.

wat betreft het teveel of te weinig op aarde geven, moet ik overlaten aan de mensen die hier weer ervaring mee hebben.

 

succes met je kweek en plaats een paar foto's, zij ze gek op hier :(

grtz PP-er

Share this post


Link to post
Share on other sites

aloha,

 

met die afzuiging zit ik inderdaad een beetje mee het plan is er een filter op te zetten (leek me een goedkope oplossing)

alleen zuigt ie wel genoeg en als die filter niet goed werkt dan blaas ik die lucht zo het dak op en kan de buurt inderdaad meegenieten

gelukkig heb ik het raam met mdf bekist (uiteraard met een leuk gordijntje ertussen) en die zou ik eventueel als uitblaas kunnen gebruiken

dan moet er alleen ook een nieuwe inblaas komen.kosteplaatje toch zoon 300 pleuro.

voorlopig zijn de plantjes nog zo klein dat ze nog niet meuren,kan er nog ff over nadenken dus.....

foto"s komen binnen paar dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij deze de foto"s, gemaakt op dag 10 na ontkiemen

 

volgens mij staan ze er netjes bij,nog wel beetje klein... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

aloha,

 

ben ik een digibeet of is een foto toevoegen onmogelijk?????

makkelijk is ut in iedergeval niet :verrygood

 

greetings klitje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet de links van de foto's (de grote foto's in je album, dus eerst even de kleine foto aanklikken zodat je de grote foto krijgt) even tussen een 'img-tag'

 

Deze kan je vinden als je een nieuw bericht plaatst. Je ziet 3 drop-down menu's. Onder de letters 'ter' van het drop-down menu waar 'Lettertypes' in staat, staat een knopje met daarop een klein ansichtkaartje, als je daar op klikt krijg je een pop-up, plak daar je link in en druk op enter. Dat zal moeten werken. Succes :verrygood

 

- Rev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ze staan er netjes bij ja, alleen zou ik de lamp wat lager hangen, want ze hebben al een beetje de neiging om te strekken zo te zien..

 

- Rev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aloha,

 

jup dat strekken heb je goed gezien rev,de fout die ik de eerste 7 dagen gemaakt heb is dat ik me aan een schema van stekken gehouden heb(ben dus begonnen met de lamp op 1 meter hoog :verrygood ).na een paar verslagen te hebben gelezen over zaaiingen snel mn lamp op 50cm hoogte gehangen en de luchtbevochtiger uitgeknald,70% is blijkbaar ook niet nodig met zaaiingen.sindsdien groeien ze ook erg in de breedte.verder vraag ik me af of die hpi groeilamp wel zoon goeie investering is geweest,want ik heb het idee dat een normale hps lamp meer licht geeft en ik kan er ook weinig over terug vinden op het forum, bijna iedereen gebruikt gewoon de standaart lamp voor groeien en bloeien.

 

 

grtnz,klitte

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik zelf ook gewoon de standaard 600W hps lamp voor groei en bloei.

het begin van de kweek onder 1 lamp en als ik ze uit elkaar zet gaat de 2de lamp aan.

zelf heb ik niks te klagen over de ze lampen, ben zelfs dik tevreden.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...