Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dj.

Early Skunk..binnen?

Recommended Posts

Hallo allemaal ik heb van een maat 10 ontkiemde early skunk plantjes gekregen die nu net 5 cm. zijn.

Mijn vraag is of het mogelijk is om deze Binnen onder de hps te kweken?

Het is natuurlijk een buitensoort en ik heb rondgekeken maar ik kan nergens iets vinden van iemand die ze binnen heeft gehad.

Ik heb ook nog 5 Jack herrer zaadjes liggen en 5 ak-47gs.

Ik zat te denken :smoke Als ik die early nou groot breng en daarna naar buiten zet en die andere 10 nu ongeveer ga zaaien en die binnen houd zou dat beter zijn?

Ik heb namelijk geen zin om weer planten van 1.70 in me tentje te hebben.

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen :(

Grtz Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hóeven ook geen 1,70 te worden. Je kan ze toch gewoon klein houden? Niet zo'n probleem dacht ik. Sowieso kan geloof ik elk buitensoortje wel in de binnentuin, of het optimaal is, is een tweede!

 

Ff in het kort,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het nooit verstandig om planten binnen en buiten te zetten. Buiten valt veel sneller op en ik denk dat het principe 'waar rook is, is vuur' hier wel snel geldt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik ze buiten zet dan is het niet direct in de buurt, maar heel sneaky natuurlijk..

Wanneer ze in de tuin iets vinden zullen ze zeker ook binnen even een kijkje nemen.

Maar het zou best kunnen dus?

Het is een overwegend Indica plant staat beschreven dus kan je ze als het goed is in de bloei trekken toch?

Ik hoor het graag. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...