Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
zexxx0r

Buiten

Recommended Posts

Ik en mijn maat hadden het idee om zelf proberen te kweken.

We zijn al tijdje aan het zoeken naar informatie.

We zouden het liefst buiten kweken omdat we nog alletwee thuis wonen.

Locaties genoeg hier in de buurt om te kweken.

Welke zaadjes zijn aan te bevelen voor buitenkweek?

Wanneer te beginnen ontkiemen?

Welke bijkomende kosten voor de buitenkweek?

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

om te beginnen welkom, en zal je je even will en voorstellen? http://www.wietforum.nl/index.php?act=SF&s=&f=21

 

(1) als ik je goed begrijp zijn je bedoelingen om in een bos etc te kweken,

dit sleept meestal geen grote extra kosten mee, dit alleen als je een goede plek hebt

met een grond die de juiste ph waarde heeft, zoniet zal je het beste een zak plagron almix halen,

 

(2) voor beginners is lowryders een goed zaad, kosten maar 20 euro en ze bloeie onder allen omstandigheden,

neem dus even een kijkje in Sannies Shop,

 

(3) Als je kiest voor de lowryders dan kan je nu al beginnen of nog wachten, het ligt eraan wat je zelf wilt,

gewoon 1 -2 weken vooergroei en dan neerzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(1) ja voor in een bos of een op vlakte.

(2)ik had gedacht aan durban poison of lowryder.

(3)ik wou beginnen april met planten.

 

dank u voor help!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je misschien ook kan kan voor purple widow... Zeer geschikt voor buiten.

Te vinden op Azarius en helemaal niet duur.

 

Als je dan voor de lowryders en de purple widow gaat heb je 27 zaden en 3 verschillende soorten zonder dat je veel geld kwijt bent!! (indien geld een probleem zou zijn)

 

Grtz

Skannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onlangs zei een vriend van me stekjes te kopen ipv zaden..

discuss?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het relekste van stekjes is dat je dan zeker weet dat je dames hebt. Met zaden is dat altijd maar de vraag. Zeker als je een plek hebt waar je niet gemakkelijk vaak kan gaan kijken is het volgens mij handiger om met stekken te werken. Lees anders wat verslagen door hier en dan vooral guerilla verslagen, daar kan je een hoop van leren :(. Succes er in ieder geval mee, je zal merken dat een plantje kweken leuker is dan je denkt :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank jullie allemaal voor de hulp:)

 

Ik heb besloten enkele lowryders en durban poison/purple widow te planten.

Het zullen zaden worden,aan stekjes geraak ik niet direkt..

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zexx:D dat je gekozen hebt voor zaden ipv stekken is heel verstandig, zxaadplanten dragen de pen wrtel met zich mee die zorg dat de plant / boom goed in de grodn blijft staan, heel veel mensne denken altijd dtah et in de zomer mooi weer is en dat klopt ook maar wat gebeurd nu 9/10 keer na mooi wer ...

 

precies slecht weer maar wat houd dat in je krijgt hoge druk gebieden storm is haast onvermijdelijk , gebeurd dit in ene vroege fase maakt het neit uit maar in ene late fase zeker wel en al helemaal als je in een open veld kweekt 'hoge bomen van veel wint'

 

sterker nog met zaiingen ( zaden ) is het niet eens zeker dat de plant blijft staan.

 

in april wil jeal beginne met zaaien ??? NIET DOEN kijk het kan en he je overvloeidg veel zaden dan zal ik zeggen doe wat je niet laten kan maar aangezien je zit met maar een beperkt aantal zaden raad ik je aan om te wachten tot begin mei !!!

 

je zegt namelijk dat je ng thuis woont??? je ouders vinden het wle of neit goed dat je buiten gaat kweken ??? iig ik neem aan dat je je plantjes dus ook buiten gaat ontkiemen ??? in april is het vaak nog wellis koud buiten en willen je plantne niet of nauwelijk !!!! iig je krijgen je planten achterstanden wat niet erg gunstig is voor een beginnen leven !!! ook valt er veel regen nog in april je plantne kunnen zo heel snel verzuipen.

 

neem gewoon een paar 1 liter potjes rond 10 mei na je plek en een zakkie univesele grond van praxis ( kost nog geen 3 euro ) hier heb je genoeg aan want zit 40 liter in!!!

 

het verhaaltje over de ph waarde van je grond, tsjaa zit wel een kern van waarheid in hoor daarnie van maar hoeveel waarde moet je daar aan hechten... het is belangrijk dat je op een stuk land kweekt waar veel onkruid al groeit kijk naar brandnetels en nog ene aantal kruiden welke weten ik neit zo te nomen helaas ik zie ze altijd op vruchtbare plekken iig !!!! ( iemand die ze weet en geroepen voelt om ze te noemen heet ik graag welkom :( )

 

zorg als je je plantjes buiten voorgroeit dat je ene plstciza onder de potjes hebje zult niet de eerste zijn die door luiig heid de planten vergeet en de wortles onder het potje uitkomen en vast zitten in de grond ( behoorlijk klote ) want je planten moet je of los rukken met alle gevolgen van dien of je moet de planten laten staan waarin ze staan en je plant zal nooti groot worden !!!!

 

 

dan nog ff de keuze die je gemaakt heb !!! ik zo ook gegaan zijn voor ene niet auto flower plant om buiten te kwkeen als ik maar 10 zande of 20 zadne had met zo weinig plantne heb je weiig aan lowryders omdat ze maar maximaal 10 gram geven wat maximaal voor 20 zaden ( 10 vrowuen ) rond de 100 grma zou liggen!!! ik neem ana dta je neit binnen kweekt en ook niet mag kweken van je ouders dus vna je buiten wiet meot je het hebben en dan maar meteen voor ene jaar :o niet :smoke?????

 

met durban poison ( lekker wietje ) heb je een goede makkelijk te kwkeen en neit naar om te kijken alleen af en toe wat extra water mee nemen ofso ( paar liter flesjes kan makkelijk mocht het droog zijn !!! en ff het geslacht checken eind juli !!! meer niet :P

 

komt makkelijk 100 gram per plant af en met goed weer nog wel meer :D

 

terug komend op het voorgroei buiten wanneer je wortels onder je potten uitkomen kun je ze buiten verpotten, met goede grodn die daar is hoef je verder neits aan aarde toe te voegen ( goede gronds heeft vele bandnetel te plekken )

 

 

veel succes

 

greetzzz masteryero

 

ps: alles bij elkaar kan jij buiten de zaden met 10 euro wel klaar zijn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Outdoor soortjes:

 

-Double Fun [Nomercy.nl] AANBIEDING 20ZADEN VOOR 30EURO!

-Split, SwissKiss, Oregon, Ierdbei, Mata Hari [sanniesshop.nl]

 

Als je de plant'en' vroeg in het jaar neerzet, en het weer zit mee, haal je er zo 200/600 gram per plant af!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe heleboel tekst maar zeer nuttig;)

Nja het probleem is dat ik 17jaar ben...

Het ontkiemen moet lukken bij een maat van me,dat is geen probleem.

Plekken genoeg hierzo nu nog het zaad : DE Durben Poison ! :smoke

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is meer een guerillakweek moet deze gebeuren op een specifieke plaats?

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...