Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chuck_schuldiner

Chuck's Buitenkweek. Beter te laat dan nooit zeg ik

Recommended Posts

Hehe je kunt wel gelijk hebben hoor en ik heb er zelf ook over liggen nadenken.

Was daarom eventueel het volgende van plan. De rebelshack en Herijuana gewoon als zaailing in de 45 liter potten zetten omdat dit indica's zijn en van nature kleiner blijven.

Van de Powerplant en Mata hari wou ik dan stekjes nemen en ze in de 65 liter kuipen zetten. Dit zijn ook 2 buitenplanten dus deze groeien als zaailing anders uit naar reuzen zoals jij voorspeld.

 

Enja, of mijn vader daardoor minder plaats heeft doet me weinig ;) hij heeft zoveel tomaten elk jaar dat die de helft moet weggeven. Dit jaar heeft ie wel Gele en Rooie.

 

@kees: ja als ik die serre kon volzetten dan zou ik een gelukkige jongen zijn ;) Nu ben al blij dat ik plaats krijg voor 4 plantjes.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ze ook gewoon een beetje bijsnoeien hier en daar...

 

Liever zaadplanten buiten, die zijn vaak net even sterker.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is ook een feit.

Hehe, nu zit ik maar te twijfelen wat ik zou doen.

Heb nog ff de tijd om er over na te denken.

 

Ik zal jullie nog verrassen ;)

 

chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

eey chuck

leuke kweek hebj e daar

je zei dat je je lamp 24 uur aan hebt staan.. nou heb ik ergens een keer op dit forum gelezen dat je ze beter 23/1 kan doen want dan kan die plant ff rusten, had iets met huidmondjes te maken ofzo.

ik denk ik zeg het maar ff, misschien gaan je dames zich er fijner van voelen.

en inderdaad wat plantkas al zei, ze worden zoooo groot ;)

ik onderschat het ook elk jaar ;)

 

blijf je volgen, laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder TL stonden ze alle 12 onder 24/0 maar nu staan ze onder hps en heb ik de timer gezet op 14.5/9.5. Dit in ongeveer gelijk met de uren van de zon als ze over 2 weken buiten te komen staan.

 

Wat ik nu juist ga doen (zaailing behouden of stekken) moet ik nog wat over nadenken en uitdokteren.

Zaailingen zijn sterk maar worden weer supergroot omdat ze ook al zijn voorgegroeid.

 

In ieder geval, thx voor de fijne reacties. Geeft mij ook extra goesting om er mee te beginnen.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met die kleine plantjes die nog amper ruiken van afstand moet je er zeer goed zicht op hebben om het te kunnen ontdekken...

 

misschien dat je buren een kijkje kwamen nemen?

 

ltr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je moet er al zeer dicht bij zijn om ze te zien dus daarom denk ik ook dat ze er vanaf wisten of gewoon eens kwamen zien of er al iets stond ofwel was het gewoon niets.

Buurman weer ik zeker van niet want dan zou hij er iets van hebben verteld, trouwens het was alsof hij lomp was want hij liep gwn lang een paadje.

Nu in de groei zullen ze men planten niet weghalen, maar eenmaal een weeek of 5 a 6 in de bloei, dan is het wel even spannend.

 

achja, ik bedenk wel iets.

 

chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag beste mensen

Het is een tijdje stil geweest maar dat wil zeker niet zeggen dat ik er mee ben gestopt.

Wat is de stand van zaken?

 

Ze staan allemaal een goeie maand buiten al.

Van de 3 mata hari's is er 1 vrouwtje overgebleven. Idem voor de rebelshack en Powerplant. Van de 3 herijuana's heb ik ook 3 vrouwjtes overgehouden :verrygood:D

 

De mata hari en herijuana's waren wel in de bloei geschoten maar zijn nu gelukkig terug begonnen met groeien.

Omdat ik dacht dat deze niet meer zouden terug gaan groeien had ik maar wat extra bijgezaaid,namelijk 3 PP, 2 shaman, 3 misty en nog 2 mata hari's.

 

De lowriders zijn bijna klaar om geoogst te worden, al is het enkel zaad.

 

Als voor de rest vragen zijn, stel ze gerust.

Hier volgen wat foto's.

 

 

med_gallery_12538_4892_67263.jpg

Lowriders

 

med_gallery_12538_4892_800797.jpg

med_gallery_12538_4892_831868.jpg

 

med_gallery_12538_4892_707892.jpg

3 misty's (later bijgezaaid)

 

med_gallery_12538_4892_537362.jpg

2 shaman's (later bijgezaaid)

 

med_gallery_12538_4892_383320.jpg

2 powerplant (rechts is een vrouwtje en komt very soon in een 65 liter kuip

 

med_gallery_12538_4892_228975.jpg

nogmaals 2 PP wat waren bijgezaaid

 

med_gallery_12538_4892_622873.jpg

Heri wat terug in beginnen groeien (zalige geur komt hier al vanaf)

 

med_gallery_12538_4892_170502.jpg

2 mata hari's wat pas waren bijgezaaid

 

med_gallery_12538_4892_384614.jpg

Grote mama mata hari wat ook terug uit de bloei is geschoten

 

med_gallery_12538_4892_596292.jpg

rebelshack met op achtergrond een heri

 

med_gallery_12538_4892_29400.jpg

Rebelshack 1x gefimd en dit is het resultaat, jullie zien er 5 maar het zijn zelfs 6 hoofdtoppen

 

med_gallery_12538_4892_350266.jpg

nog een heri, maar deze heeft een tijdje in verkeerde grond gestaan, vandaar ook de gekleurde randen

 

med_gallery_12538_4892_150234.jpg

overzichtfoto

 

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit zeg :doctor: , ik ben vooral blij met de mata hari foto's :execute blijf je volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok mensen verse update

 

Wat staat er momenteel buiten? 1 rebelshack, 1 Mata hari, 2 heri's, 3 powerplants, 2 misty's en 1 shaman allen vrouwelijk.

 

De mata hari wat het beste deed in het begin wilt echt maar niet vooruit gaan. Blijft maar op dezelfde hoogte en maakt maar heel beperkt nieuwe scheuten aan. De heri wat in het begin in verkeerde grond stond is echt een prachtige struik aan het worden, overvol aan groeischeuten en een zalige donker groene kleur. Voor de andere planten zullen de foto's wel genoeg zeggen.

 

med_gallery_12538_4892_773254.jpg

Beste powerplant (staat in 65L kuip met mix van plagron growmix, wormenmest en hydrokorrels)

 

med_gallery_12538_4892_349218.jpg

De heri waar ik het juist over had. Overvol groeischeuten, dit gaat een schone opbrengen worden en ga ook proberen stekken van de nemen. Echt een goede moederplant.

 

med_gallery_12538_4892_620070.jpg

Nog 2 PP, links groeit normaal en rechts heeft heel even in de bloei gestaan. Zie het verschil.

 

med_gallery_12538_4892_594469.jpg

Mijn rebelshack, schone struik alleen heb ik de fout gemaakt deze grond zelf te mixen. Iets waar ik me volgend jaar niemeer mee bezig hou. Deze krijgt nu ook meer en meer bruine randen zoals je kan zien. Weet iemand waar dit aan ligt?

 

med_gallery_12538_4892_976034.jpg

Links shaman, rechts 2 misty's. Deze zien er mss niet super uit maar dit was ook maar zaad wat toevallig in wat wiet zat dus geen supergenetica :wtf:

 

med_gallery_12538_4892_869028.jpg

De mata hari, vol met blad, vooral 1 en 3 vingerig en heel langzaamaan komen er nieuwe scheuten. Een les voor iedereen, meng pas grond als je er iets vanaf weet. Ik dacht fijn universele grond, wat stoffen erbij gooien die N,P en K bevatten en grond is in orde. Think again.

 

med_gallery_12538_4892_794735.jpg

Nog een foto van de heri, heb je een fijn beeld hoe vol hij staat met scheuten.

 

Dit was het voor deze keer, ik wens iedereen hier ook nog een fijne zomer toe met veel zon en dat de resultaten beter mogen zijn als vorig jaar.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi verzamelingkje plantjes man, jammer van die zelfgemixte grond dat is risky business. ach ja komt wel goed.

 

succes nog

 

grtz max

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeer risky, maarja, uit fouten leert men. Ik ben nogal een eigenwijs iemand dus ik moet het vaak zelf ondervinden maar laat dit een les zijn voor iedereen die dit leest. Volgend jaar kweek ik enkel en alleen op plagron grow mix met perlite en daar dan zelf wat wormenmest en hydrokorrels in mengen.

 

en thx :wtf: , het is ook echt plezant al deze verschillende soortjes zien groeien en waar de verschillen in zitten. Persoonlijk heb ik uit deze buitenkweek heel veel kennis opgedaan die ik weer volgend jaar goed kan benutten.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

die mata hari ziet er echt peachtig uit! kan je echt trots op zijn!

gaan vast gigantische toppen aangroeien

succes met je kweek!

grtz, martiani

Share this post


Link to post
Share on other sites

bwa ja als jij die mata hari zo geweldig vind :lol: ben zelf toch trotser op mijn heri en PP's. Bij de MH is het gewoon misgelopen bij de keuze van de grond en hem te vroeg buiten te zetten. Was alles tegoei gegaan dan zag ie er veel beter en groter uit :wtf:

 

@boxman: 65 liter kuipen ontvangen een 4 tal liter water om de 2 a 3 dagen, de 45L kuipen krijgen rond de 2 liter water om de 2 a 3 dagen. De kleinere bakken krijgen rond de 1L om de 2 dagen.

 

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik meng al zo'n 35 jaar mijn eigen grond, niks mis mee. Denk een ruig ACDC like :lol:

Koop een goedkope DMC geranium grond of cocos grond van de Praxis en meng dat met klontvormende kattenbak vulling (deense witte klei) of wat klei ergens uit de polder. Houd de stikstof gift laag, en zie: een prachtig resultaat.

Mensen vergeten vaak dat cannabis een plant van arme, droge grond is. Zie de opbrengsten in Marokko en Afganistan.

Dat zijn toch aardige zandbakken niet? Houd water en stikstof laag; fosfor en kali hoog!

Een proefteeld op puur lava gruis voor tennis banen gaf mij de beste oogst ooit!

 

Het idee dat grond mengen alleen door plagron gedaan kan worden moet je eens vertellen aan een echte kweker, hij lacht zich een krul in z'n l............l

 

Groet, hjm

 

 

 

 

zeer risky, maarja, uit fouten leert men. Ik ben nogal een eigenwijs iemand dus ik moet het vaak zelf ondervinden maar laat dit een les zijn voor iedereen die dit leest. Volgend jaar kweek ik enkel en alleen op plagron grow mix met perlite en daar dan zelf wat wormenmest en hydrokorrels in mengen.

 

en thx :wtf: , het is ook echt plezant al deze verschillende soortjes zien groeien en waar de verschillen in zitten. Persoonlijk heb ik uit deze buitenkweek heel veel kennis opgedaan die ik weer volgend jaar goed kan benutten.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je gelijk in, er zijn genoeg mensen die zelf hun grond mengen maar ik heb het eens geprobeerd dit jaar en het is me echt niet bevallen. Resultaat van plagron is voor mij prima dus ik blijf daar wrsch mee doorkweken.

Enja, het zelf mixen kan ook zeer simpel zoals je zelf aantoont maar ik wou het weer te drastisch aanpakken.

Als ik wat meer ervaring achter de rug heb zal ik mss eens gaan experimenteren met verschillende gronden maar dan ook maar met proefplanten, deze keer probeerde ik het met mijn juweeltjes, iets wat ik nooit meer doe.

Want het is dat er mogelijkheden zat zijn om een goeie grond samen te stellen en deze even goed en mss zelfs beter zijn als de commerciele gronden. Voorlopig nog niet voor mij weggelegd.

 

btw dat over die lava gruis lijkt me wel iets om te proberen. Men vader is een vijver aan het aanleggen dus heb hier redelijk wat lavagruis liggen.

 

even offtopic

deze morgen mijn laatste jack hammer joint gerookt (eerste binnenkweek) dus nog maar eens naar geleen gereden. 2 gr skunk gehaald in de genesis voor 7eur/gr maar ik moet zeggen, ik mis men eigen teelt. Nothing like your own grown.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

korte mededeling

1 van mijn powerplants bleek toch mannelijk te zijn en heb hem verwijderd, gelukkig gaat het om degene wat het kleinste tot nu toe was. Heb nog 2 PP's over.

Het gaat om de PP die op de foto staat van 2 PP's samen. De linkse is verwijderd.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok mensen nog een nieuwe update.

 

Het is vandaag nog eens voor de verandering prachtig weer buiten. Volle zon, lekker briesje maar vooral lekker warm. Iets wat men plantjes zeker op prijs zullen stellen.

Veel kan ik eigenlijk niet melden.

De shaman heb ik voor de 2de maal getopt omdat ze toch best begon te strekken. Op al de anderen is niks aan te merken. Zij gaan gewoon door met groeien.

 

med_gallery_12538_4892_960964.jpg

Herijuana

 

med_gallery_12538_4892_3739.jpg

Powerplant 1

 

med_gallery_12538_4892_115533.jpg

Rebelshack, heeft nog steeds wat verkleuring in zijn onderste bladeren. blad wat geel wordt en daarna gewoon langzaamaan afsterft. Ook hier had ik eerder geprobeerd mijn eigen grond te mengen met dit dus als resultaat.

 

med_gallery_12538_4892_292230.jpg

Powerplant 2, hangt wat slap omdat hij droog stond

 

med_gallery_12538_4892_111265.jpg

Shaman, getopt voor de 2de keer

 

med_gallery_12538_4892_448013.jpg

2 misty's, niet de meest grote planten maar ze zijn vrouwelijk en wat ik er kan afhalen is meegenomen. BTW, dit is uit zaad gekweekt wat ik eens tussen de wiet van een maat had gevonden.

 

med_gallery_12538_4892_922341.jpg

Heri 2, staat bij de kippen, had hem daar gezet omdat ik er geen plaats voor had en hij zo slecht ging (alweer door men eigen gemixte grond). Nu heeft hij zich toch herpakt. We zien wat er van komt. De kippen zorgen er in ieder geval voor dat ze niet eens tot aan de draad geraakt met haar takken :D

 

med_gallery_12538_4892_492567.jpg

En de mata hari, hier verwacht ik ook niet veel meer van. Wat eraan komt is meegenomen maar ook weer door men zelf gemixte grond plus in bloei gestaan heeft ze veel schade opgelopen.

 

Tot de volgende

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

nieuwe update

 

Er zijn 3 slachtoffers gevallen, de mata hari, een misty en rebelshack zijn na de zak gegaan door regen. Volledig afgebroken dus heb er maar een eind aan gemaakt. De anderen is helemaal niks mee aan de hand en groeien nog vrolijk door.

 

med_gallery_12538_4892_72377.jpg

Herijuana

 

med_gallery_12538_4892_689930.jpg

Powerplant, Deze staat de helft minder lang als de heri

 

med_gallery_12538_4892_1156975.jpg

resultaat na een stevige stortbui

 

med_gallery_12538_4892_460682.jpg

Powerplant wat in de serre staat, voor de 3de maal getopt 2 dagen geleden

 

med_gallery_12538_4892_919784.jpg

Deze hebben julie nog niet gezien maar ik had 2 planten staan in het bos waarvan ik er 1 al heb thuisgebracht omdat de plek ontdekt is jammer genoeg. Het betreft een Rebelshack.

 

med_gallery_12538_4892_183289.jpg

Misty

 

med_gallery_12538_4892_254565.jpg

Heri wat bij de kippen staat, heeft een tijdje in de bloei gestaan vandaar de 2 vingere bladeren.

 

De shaman ben ik vergeten te fotograferen.

 

Van bloei is nog geen spoor te vinden, al hoop ik dat het toch niet meer telang zal duren. Volgende week zullen ze wrsch ook in de serre komen en blijven omdat ze te groot worden om door de deur te persen.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag allemaal

vandaag nog eens een nieuwe update want de meest plezante periode is aangebroken in het hele kweekgebeuren (vindik zelf dan) BLOEI

 

Men shaman en 1 heri wat in de volle grond buiten staat zijn momenteel al 2 weken aan het bloeien. Schone topvorming alleszinds en de heri ruikt echt zalig. Ze krijgen beide ook vanaf nu maandag 4ml alga bloom per L.

De andere planten (PP 1 en 2, Heri 2 en misty) zijn juist begonnen met bloeien op de Rebelshacks na. Zij krijgen nu de eerste 2 weken van de bloei 3ml/L alga bloom. Volgende week kan ik daar al wat budshots van tonen.

 

Oh ja, ik heb al mijn planten wat kalk meegegeven. Wat op de bovenkant gestrooit en bij elke waterbeurd lost een gedeelte op. Dit omdat vorig jaar men shaman door zijn kalkbuffer zat, en eigenlijk dit jaar weer, kwas er juist telaat mee.

Hier zijn wat foto's.

 

med_gallery_12538_4892_383037.jpg

Powerplant 1 Staat anderhalve week in de serre nu, bloei is jusit begonnen maar ze groeit nog elke dag. Dit is naar mijn mening de schoonste plant wat ik heb staan. Elke dag lukt het haar om mij een paar minuten tegen te houden telkens als ik haar wil passeren.

 

med_gallery_12538_4892_538560.jpg

Powerplant 2 Deze zal buiten afbloeien, is van hetzlfde zaad als PP 1 afkomstig dus ben benieuwd naar het verschil in smaak naar PP buiten en PP in serre.

 

med_gallery_12538_4892_75804.jpg

Rebelshack wat een tijdje geleden in het bos stond. Veel voorbloei maar verder nog niets.

 

med_gallery_12538_4892_767334.jpg

Misty, klein maar fijn

 

med_gallery_12538_4892_76073.jpg

Heri 2, sorry voor de slechte foto maar als ik hem vanuit de serre neem kun je nog minder onderscheiden.

 

med_gallery_12538_4892_67331.jpg

shaman

 

med_gallery_12538_4892_797699.jpg

topvorming shaman

 

med_gallery_12538_4892_841157.jpg

Hier heb ik jullie nog niet over verteld. Tijdje geleden heb ik een zadenkweek gedaan met lowriders. maar ik heb ook 2 lowriders vrouwtjes gekruist met een mata hari mannetje. Dit is het resultaat.

LR/MH ikzelf heb ze nog niet kunne roken maar ik heb ook nog 5 gewone lowriders staan. Als ik beide heb geoogst ben ik superbenieuwd of er een verschil in smaak, geur en effect gaat zijn tussen de gewone lowrider en deze LR/MH

 

med_gallery_12538_4892_326747.jpg

Heri 1 ongeveer 2 weken bloei

 

med_gallery_12538_4892_3242.jpg

Topjes heri 1, nog klein maar de geur die er vanaf komt, fieuw. Damn girl, i didn't know you could stink so good.

 

Dat was het voor deze keer.

 

Zeg gerust wat jullie er van vinden.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi man, k vraag me af of die shaman nog paars gaat worre over par weke, want da was niet bij alle shamans tog?, ik zelf heb nog geen egt gekleurde gezien ik zal af ent oe wel even tjekken man , suc6 nog..

 

mzzzzllll, psmfl

 

//EDIT door suf: Verplicht linkje voor jou. Take it or leave it, want deze flauwekul taal waardeert niemand op WF.

* Geen 'BrEzAaH'-taal of rare MSN afkortingen gebruiken. Praat gewoon Nederlands. Dit leest veel prettiger en daardoor kunnen we je beter helpen

* Houdt het gewoon gezellig op het forum, zodat wij niet hoeven in te grijpen.

Overigens kan eenieder naar hartenlust reeds geplaatste berichten bewerken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok weer eens tijd voor een update.

Alle plantjes staan in de bloei, alleen laat het weer echt te wensen over. Veel te koud voor de tijd van het jaar en waar is die bal met lava toch?

Ik zal bij elke foto weer een beschrijving geven.

 

med_gallery_12538_4892_631488.jpg

Powerplant wat buiten staat. 3 weken bloei achter de rug. Best al wat thc vorming maar ze willen echt niet dikken. Wrsch door de koude want hij heeft ook veel paarse takjes.

 

med_gallery_12538_4892_626302.jpg

Herijuana buiten. Deze heeft 5 weken bloei gehad. Echt al harde toppen, bezaaid met thc en een bedwelmende geur. Ik kan niet wachten om deze te roken. Ik moet ook zeggen, voor een binnenplant doet ze het fantastisch buiten, deze zal er volgend jaar zeker weer bijstaan.

 

med_gallery_12538_4892_118880.jpg

Herijuana nog eens

 

med_gallery_12538_4892_695117.jpg

6 weken bloei gehad, begint al bruine haren te krijgen plus wat verbrandde puntjes dus ben van gisteren begonnen met flushen. En zoals jullie kunnen zien, geen paarse tinten ondanks het koude weer.

 

med_gallery_12538_4892_24546.jpg

Heri binnen. 3 weken bloei gehad en is ten opzichte van depowerplant wat erlangs staat en gelijk is begonnnen met bloeien een stuk dikker.

 

med_gallery_12538_4892_50299.jpg

Powerplant binnen, ook 3 weken bloei gehad. Ik heb er nog vertrouwen in, ik denk gewoon dat ze wat langzamer op gang komt dan de herijuana.

 

med_gallery_12538_4892_894259.jpg

Misty binnen, 3 weken bloei gehad. Niet al te veel maar wat ik er af kan halen is meegenomen.

 

med_gallery_12538_4892_926698.jpg

Lowrider, zijn niet zo dik maar ze kijgen ook niet echt veel zon. Deze worden ook vanaf vandaag geflushed en zullen over een 2tal weke zeker klaar zijn.

 

med_gallery_12538_4892_392994.jpg

LR/MH, hetzelfde als de lowrider, krijgen niet veel zon dus kleine topjes. Kwa geur zo goed als geen verschil met de Lowrider, benieuwd of er bij smaak iets anders zal zijn.

 

med_gallery_12538_4892_890492.jpg

Rebelshack, 2 weken bloei gehad. Ik denk niet dat er nog veel aan zal komen met deze temperaturen maar we zullen zien. Topvorming is echt nog gestaag.

 

Dit was het

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok mensen,

ik ben begonnen met knippen. Ik heb een deel van mijn shaman geknipt waarvan ik zelf vond dat er genoeg haartjes bruin waren en de trichromes een schone melkwitte kleur hebben. Ook 1 lowrider hebik afgedaan, deze was ook tot 85% bruingekleurd en prachtige trichromen.

 

med_gallery_12538_4892_243536.jpg

 

med_gallery_12538_4892_399175.jpg

en jullie kunnen zien, er begon toch nog een paarse tint te komen.

 

med_gallery_12538_4892_60820.jpg

 

med_gallery_12538_4892_157195.jpg

Niet zo heel scherp ma geeft toch een idee van de grootte.

 

med_gallery_12538_4892_843093.jpg

Lowrider

 

med_gallery_12538_4892_621307.jpg

 

De rest van de shaman zal in de loop van de week geknipt worden. De andere planten moeten nog een tijdje staan. Volgende aan de beurd is de heri in de volle grond, deze begint ook al bruine haren te krijgen en geef ik nog een week, anderhalf max.

 

Oh ja, alles wordt gedroogd op een droogrek. Die ronde, weet je wel.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mensen long time no see

 

door een reeks van omstandigheden ben een hele tijd niet online kunnen komen en dus ook niet mijn topic afmaken, waarvoor mijn excuses.

Maar ik heb gelukkig nog foto's van toen, dus dacht ik nu het terug mogelijk is voor mij online te komen mijn topic af te maken.

 

Het ging dus om 2 Powerplants, 2 herijuana, 2 rebelshack, 1 shaman, 1 misty en een paar lowriders en lowriders gekruisd met mata hari.

 

Alles prima kunnen oogsten en ik zal een een mening geven van elk soortje. Foto's komen opt einde.

 

De powerplants groeiden zeer snel, groot, breed, niks op aan te merken, groeiden ze allemaal maar zo, maar ene keer week 5 bloei schoot de toprot erin tot hetniet meer netjes was. Elke dag grote stukken moeten verwijderen wat er voor zorgde dat ik op week 7 alles moest oogsten. Meeldauw begon ook lichtjes in te slaan. Dus al bij al niet tevreden van powerplant, vooral omdat ze echt wegrotte ondankt redelijk open toppen.

 

De herijuana's, prachtplanten, vette harde toppen die zalig ruiken met een zeer beperkte toprot. Ik had eentje buiten staan en ene in de serre, hier ook een groot verschil. De toppen van buiten waren kleiner maar veel harder en meer bezaaid met thc, terwijl ze van uit de serre groter waren maar iets meer open. Deze komt er dit jaar zeker bij, supertevreden van.

 

De rebelshacks, persoonlijk niet de ideale plant voor buiten, ze schiet erg laat in de bloei en krijgt dan opt einde te weinig zonlicht en warmte en bijft bijgevolg zo goed als stilstaan de laatste 2 weken waardoor redelijk ope toppen.

 

De shaman was gelijk het jaar voor deze kweek een typisch buitenplantje, de geur, de smaak, fijn voor tussendoor. Een aanrader voor mensen die beginnen met kweken.

 

Misty was een laatkomertje, ook hier redelijk ope toppen maar wel een lekker smaakske. Was ook maar een plantje van mss een halve meter?

 

Over de lowriders niet veel aan te merken, klein maar fijn, maar die geur, echt een specialleke. Zo fruitig. Smaakt ook verdomd goe voor zo'n kleine dwerg.

 

Hoeveel gram van elke plant ik heb afgehaald kan ik niet zeggen maar ik weet zeker dat het samen rond de kilo zal gelegen hebben.

 

Hier zijn de foto's die ik nog had. enjoy

 

med_gallery_12538_4892_229750.jpg

 

med_gallery_12538_4892_238135.jpg

 

med_gallery_12538_4892_510100.jpg

 

med_gallery_12538_4892_614079.jpg

Deze 4 zijn van de herijuana buiten en je ziet dat de kippen geen bezwaar hebben tegen een paar blaadjes als dessert

 

med_gallery_12538_4892_944342.jpg

 

med_gallery_12538_4892_682501.jpg

 

med_gallery_12538_4892_160998.jpg

 

med_gallery_12538_4892_464610.jpg

 

med_gallery_12538_4892_355955.jpg

Deze 5 waren van de herijuana binnen in de serre

 

med_gallery_12538_4892_830322.jpg

heri top van binnen

 

med_gallery_12538_4892_270187.jpg

Heri

 

med_gallery_12538_4892_641470.jpg

Geknipte heri top

 

med_gallery_12538_4892_1053794.jpg

close up

 

med_gallery_12538_4892_224597.jpg

 

med_gallery_12538_4892_825884.jpg

GEdroogde heri top, ziet toch schoon uit, niet?

 

med_gallery_12538_4892_1081668.jpg

Nog gedroogde heri

 

med_gallery_12538_4892_570749.jpg

Een rebelshack

 

med_gallery_12538_4892_124617.jpg

Powerplant wat buiten stond

 

med_gallery_12538_4892_1108880.jpg

heri topje als ik me niet vergis

 

med_gallery_12538_4892_252773.jpg

En de beste stukken powerplant om af te sluiten

 

mazzel

 

chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...