Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ypsilon

Op Zoek Naar Een Degelijke Shop

Recommended Posts

 

Hey iedereen,

 

Tot hiertoe ging ik altijd nr Terneuzen om weed.Miami en Checkpoint natuurlijk.Maar de onvriendelijkheid in Miami vind ik helemaal niet tof.Wil ik relaxed wat gaan kopen en blowen maar die vent achter de balie werkt telkens weer op mijn zenuwen.Die begrijpt precies geen Vlaams.De ene keer mag je bij 5gr wel voorgerolde joints kopen en de andere keer niet.Hangt ervan af wie je hebt.Checkpoint is leuk en mooi maar dat heb ik stilaan ook wel al gehad.Het is daar zo'n drukte, massagedoe vind ik ...ppff.Toen ik laatst bijna 300 nummers moest wachten en dan nog dat stomme systeem dat iedereen als gek naar die balie stormt...nee ik ga wel op zoek naar iets anders.

Ben al eens in Tilburg geweest, goede prijs/kwaliteit(veel beter en voordeliger dan Miami/Checkpoint).Sommige shops nemen het ook niet zo nauw met de toegelaten hoeveelheden.Handig wanneer je ver moet rijden.

Morgen trek ik er met een vriendin op uit.Paar shopkes doen, wat blowen en drinken, mss iets gaan eten en wat kuieren door de straten...een damesdagje dus :(

Mijn vriendin zou naar Bergen-Op-Zoom willen gaan.We zijn daar niet zo bekend en zullen dus ff op zoek moeten gaan naar de shops.

Maar soms hoor ik hier en daar dat Bergen-Op-Zoom geen aanrader zou zijn.

Wat raden jullie mij aan?Tilburg, Bergen, Breda, ...?Nog ergens anders?

Ik woon vlakbij Antwerpen dus liefst niet Amsterdam,is wat ver rijden :smoke

 

Thx Folks!

 

Greetz,

Ypsilon

Share this post


Link to post
Share on other sites

roosendaal :smoke

moet maar eens op google coffeeshop roosendaal intypen en dan iets zoeken

waar the kaart nl bij staat en daar staan al 7 shops op.

succes morgen :(

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bergen op Zoom en Roosendaal sluiten om 20:00 uur en trekken wekelijks 25.000 toeristen. Er zijn een 4 tal officiele shops per gemeente, de wiet is 'verdacht' goedkoop maar de kwaiteit is niet denderend. Toch zeker niet op een constant niveau. Gisteren is er een artikel verschenen over verzwaarde glas wiet in de streken Roosendaal en Bergen op Zoom en dat toeristen afgeraden worden daar nu te kopen. Klik hier voor het artikel.

Meer dan 5 gr meenemen kan hier echter wel makkelijk. In deze 2 gemeenten is het Courage team echter actief.

 

Dan heb je Breda of Eindhoven, dat allemaal in de provincie noord-Brabant ligt. Eindhoven geeft moeilijk meer dan 5 gram, Breda iets makkelijker al is dat shop afhankelijk.

Echter mijn persoonlijke voorkeur is Tilburg met zijn 13 shops, dat geld voor mij niet alleen in die provincie maar voor gans de grensstreek.

 

smalllogo.gif

 

Enkele handige sites:

www.cannabis-belgie.com

www.coffeeshop-guide.com

www.coffeeshop.freeuk.com

 

Laat maar weten hoe het was :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jow,

 

 

We zijn uiteindelijk naar Tilburg gereden en de allereerste straat waar we af reden waren er al 2 shopkes!

Sneeuwwitje, OQ(lekker) en Shiva gekocht.

Ik kan weer ff verder.

Thx voor de info!

 

Y

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat raden jullie mij aan?Tilburg, Bergen, Breda, ...?Nog ergens anders?

Ik woon vlakbij Antwerpen dus liefst niet Amsterdam,is wat ver rijden :smoke

 

Thx Folks!

 

Greetz,

Ypsilon

 

Middelburg, Vlissingen of Goes ?

 

Wonende in Zeeland weet ik hoe vervelend de atmosfeer soms kan zijn. Bedenk wel... dat dergelijke coffeeshops onder een behoorlijke druk staan. Mocht je nl. in Coffeeshop A en B, wat gekocht hebben, en je wordt na Coffeeshop C aangehouden met 15 gram, dan kan er qua justitie een heel circus rond Coffeeshop C ontstaan.

Ik heb ' t hier pas gezien dat meerdere shops door zo'n geintje gesloten werden. De laatste open coffeeshop moest vervolgens weer ontzettend uitkijken.... Iedereen uit de buurt, plus toeristen, ging daar kopen en het was dus lastig om de gedoogde voorraad niet te overschrijden en ook gesloten te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tilburg is echt de beste aande grents gevolgt door eindhoven. :smoke tilburg is ietsjes goedkoper en vind de kwaliteit ook beter als je in tilburg bent moet je de muze en de extra is een keer bezoeken.

de extra is echt een vette shop kwa interieur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...