Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
suffie63

Actie Nationalisten Bij Coffeeshop In Terneuzen

Recommended Posts

TERNEUZEN - De volksnationalistische beweging Voorpost wil morgen de toegang van coffeeshop Checkpoint in Terneuzen blokkeren.

Voorpost-woordvoerder Peter Brandt spreekt van een vreedzame actie, die ervoor moet zorgen dat coffeeshopbezoekers zich bedenken en geen softdrugs tot zich nemen.

 

"De gemeente Terneuzen gaat een stapje te ver door borden te plaatsen richting de plek waar verslavende middelen te koop zijn. Daarom nemen we Terneuzen als eerste doel om voor ons Deltaplan. Wij willen de vloedgolf van buitenlandse dealers en Zeeuws-Vlaamse verslaafden indammen. We beginnen in Terneuzen, maar ons doel is om heel Zeeland drugsvrij te krijgen", zegt Brandt.

 

Hij stelt dat er geen sprake is van een demonstratie, maar van een actie. "We gaan op de openbare weg in gesprek met mensen. Als ze met ons zijn uitgepraat, willen ze niet meer naar binnen. En we zullen ervoor zorgen dat de buitenlandse dealers hier niet meer terugkomen. Al die Fransen en Belgen mogen hier best komen om dingen te bekijken waarop we trots zijn, zoals de Deltawerken. Maar dus niet voor drugs. Wij strijden voor een beter Nederland, zonder drugs op straat."

 

Brandt ontkent dat Voorpost een extreemrechtse groepering is. "Wij zijn een volksnationalistische actiegroep. Wij handelen niet vanuit haat tegen buitenlanders, maar uit liefde voor ons vaderland."

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, en dan na afloop zeker een Duveltje drinken met z'n allen.

 

Het is in elk geval wel fijn voor middelburgers dat er na 3 maanden eindelijk weer een koffieshop open is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol morgen maar eens eventjes gaan kijken dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brandt ontkent dat Voorpost een extreemrechtse groepering is. "Wij zijn een volksnationalistische actiegroep. Wij handelen niet vanuit haat tegen buitenlanders, maar uit liefde voor ons vaderland."

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb voor de grap eens op hun site gekeken en ze een mailtje gestuurd, ben benieuwd of ik er nog reactie op krijg :smoke

 

 

Text van m'n mail....

 

Actie Terneuzen <---> Kaas en wijnavond.

 

Sorry dat ik het zeg, maareh... als jullie zo tegen drugs zijn, een actie organiseren en ik tevens een kaas en wijnavond op de agenda van voorpost zie staan, hoe moet ik jullie dan serieus nemen ?

 

De tent waar jullie tegen knokken verkoopt nl. softdrugs, wijn.... voor het geval jullie het niet weten is harddrugs.

 

Tsja... en ik zal zeker niet ontkennen dat ook softdrugs gevaren kennen, maar heb als je niet hypocriet over wil komen dan ook het lef om eigen gebruik van middelen aan de kaak te stellen i.p.v. er reclame voor te maken op een agenda.

 

Kortom, wanneer staan jullie voor de supermarkt/kroeg/restaurant actie te voeren en hoeveel junkies zitten er momenteel in het voorpostbestand ?

 

Ik kan hier verder wel een kilometer aan wetenschappelijk feiten neerleggen als het over hard- en softdrugs gaat, maar liever wil ik eerst weten voor hoever mijn gesprekspartner __ook__ bereid is om in de spiegel te kijken alvorens een discussie aan te gaan.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Skutch,

Softdrugsgebruiker.

 

 

=================

 

 

Nu nog maar hopen dat ze weten wat een spiegel is....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zelf noem me ook wel een Vlaams nationalist al klinkt dat woord stouter dan het is :smoke

Onafhankelijk Vlaanderen weet je wel :(

Voorpost is een Heel Nederlandse beweging, althans de tak in Vlaanderen. Zij zijn dus de grote Nederland liefhebbers die willen aansluiten met jullie.

Gewoon een organisatie die zich daarmee bezighoud met liefde voor Vlamingen, Nederland en onze gemeenschappelijke belangen.

Echter is deze actie belachelijk daar er ook een pak nationalisten blowen

Blowen en drugs heeft niets maar dan ook niets te maken met (volk)nationalisme of laat staan liefde voor het vaderland

De actie is dus idioot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wie de voorlopers van de Voorpost en ook Vlaams Blok/Belang waren? De activisten tijdens WOII die collaboreerden met de duitsers. Nazi's waren ook zéér sterk tegen druggs en tegenwoordige nationalisten ook. Blowers passen namelijk totaal niet in de 'perfecte' samenleving (lees: politiestaat) die ze wensen te creëren waar de economische welvaard van de natie boven de vrijheid van het individu plaatst. Weet alsjeblieft waar je op stemt als je op Vlaams Belang stemt. Als ze aan de macht komen loopt iedereen in het gareel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we allemaal stoppen met blowen jongens, en we richten ons op chokolade :(

Tijdens de boefkick ja :P

smoke ze :o :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrijheidsbeknotters, typisch voor fascisten.

 

@maeva: blij dat dit forum geen plek is voor politieke discussies,anders had ik er nu direct een met je aangegaan inzake vlaamse onafhankelijkheid :smoke .

Share this post


Link to post
Share on other sites

als die mensen geen wilders stemmen......

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha das wel grappig...

Ik zou wel eens willen weten wie de extra belastingen gaat betalen als alle coffeeshops in Nederland moeten sluiten. ;)

 

Maar dan zijn ze die vervelende drugsdealers uit Nederland en Belgie wel kwijt... :lol:

de enige persoon die ooit x wilde verkopen aan mij op straat was een nederlander...

 

Mja dat zelf kweken lijkt steeds een beter idee!

 

een verontwaardigde Belg :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet dat ik er woon maar ik ga ff iets per mail stuuren naar hun: dat als je een coffeeshop weg wilt er juist meer dealers komen

 

 

Lol :verrygood

 

Algemeen secretariaat

Postbus 2166

1200 CD Hilversum

Nederland

Tel: (06) 22.73.22.24

Epost: info-nl@voorpost.org

 

 

Kring Midland

 

Kring leider Timo Boon

tel: (06) 22.82.73.81

e-post: vpmidland@gmail.com

 

Kring Haaglanden

 

tel: (06)49.69.00.21

e-post: voorposthaaglanden.....geen email adressen op 't forum .....

 

Kern Flevoland

e-post: Flevoland@voorpost.zzn.com

 

Kern Kempenland

 

e-post: voorpostkempenland.....geen email adressen op 't forum .....

 

Kring Rijnmond

 

tel: (06) 38.72.99.12

e-post: voorpostrijnmond@gmail.com

 

Kern Zeeuws Vlaanderen

 

zeeuwsvlaanderen@voorpost.zzn.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze vorige week al wat gestuurd (zie hierboven) en zoals verwacht hebben ze niet gereageerd. Ik heb ze nu een kopietje van dat bericht met het volgende stukje gestuurd :

 

"Ik wil wel een serieuze dialoog over drugs, inclusief de nadelen, voordelen, feiten en vooroordelen, ik wil zelfs... m'n eigen gebruik ter discussie stellen.

U ook ?

Met vriendelijke groeten,

Skutch"

 

Zal wel op niks uitdraaien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja wat moet ik zeggen over die mensen ze zijn gewoon dom

ze hebben het over buitenlanders maar in zuid afrika zijn hun de buiten landers en dan hebben ze daar nog een grote bek over ook

als de mensen uit het buiten land hun zouden behandelen zoals ze daar In afrika de bevolking behandelen zouden ze mogen klagen

Nee geen rasiten maar gewoon een ander woord voor haat en beter voelen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weet je wie de voorlopers van de Voorpost en ook Vlaams Blok/Belang waren? De activisten tijdens WOII die collaboreerden met de duitsers. Nazi's waren ook zéér sterk tegen druggs en tegenwoordige nationalisten ook. Blowers passen namelijk totaal niet in de 'perfecte' samenleving (lees: politiestaat) die ze wensen te creëren waar de economische welvaard van de natie boven de vrijheid van het individu plaatst. Weet alsjeblieft waar je op stemt als je op Vlaams Belang stemt. Als ze aan de macht komen loopt iedereen in het gareel.

wat een gezever.:P

 

Er waren evengoed belgicisten die collaboreerden vb. Hendrik de man.

Een nationalist is trouwens niet per sé voor een politiestaat of anti-drugs. En dan neem ik als voorbeeld: mezelf.

Vergeet niet dat bijvoorbeeld Göring een notoir morfine gebruiker was.

Daarenboven zijn vele vb'ers solidaristen, wat juist inhoudt dat ze het individu boven de economie plaatsen.

Over het VB worden vooral veel lulkoek verhaaltjes vertelt.:P Als zij aan de macht komen wordt België gesplitst, wat meteen de bestaansreden van de partij tenietdoet.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...