Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Skunkbudd

Minister Ernst Hirsch Ballin Bindt De Strijd Aan Met Growshops En Hennepbeurzen

Recommended Posts

DEN HAAG - Minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) bindt de strijd aan met growshops en hennepbeurzen. Hij wil ondernemers die materialen voor wietteelt verkopen, strafbaar stellen.

anp

 

De minister komt met een wetsvoorstel om dat te regelen. Dat heeft een woordvoerder van Hirsch Ballin donderdag gezegd. De Tweede Kamer debatteert donderdag uitgebreid over het Nederlandse drugsbeleid.

 

Het wetsvoorstel van Hirsch Ballin volgt op een verzoek van de Tweede Kamer. Het CDA kreeg in november een Kamermeerderheid achter een motie die oproept tot een harde aanpak van growshops.

 

De regeringspartij ergert zich aan de winkels, waar soms alles te koop is voor de thuisteelt. Te meer omdat ondernemers er geregeld uitgebreide voorlichting bij geven.

 

Formuleren

 

Hirsch Ballin zal zijn wetsvoorstel breed formuleren, zodat ondernemers die willens en wetens apparatuur verkopen voor wietteelt kunnen worden gestraft. Dat betekent dat naast growshops bijvoorbeeld ook hennepbeurzen onder strengere aanpak kunnen vallen.

 

De strafmaat moet nog worden vastgesteld.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vindt het zeer jammer als dit door zal gaan maar voorzie niet een heel groot probleem. Er bestaan namelijk ook nog growshops online waar je alles kunt halen en bestellen 100 % tegengaan zullen ze nooit kunnen en gaat ze gelukkig ook nooit lukken :( En voor goede info kun je bij de desgewenste growshop online gewoon een mailtje sturen waarop je een goed antwoord krijgt van iemand die er degelijk wel verstand van heeft :smoke

 

 

 

Met Vriendelijke Groet Lloyd Banks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus was a hippy, take that you Christan bastards!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjonge, wat zijn ze weer met belangrijke zaken bezig daar in Den haag.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

de zaadjes dan? blijft bijvb. de online Nirvana wel bestaan want daar heb ik gister net 2×10 zaadjes afgan besteld, omdat de dichtstbijzijnde growshop 75km verderop is :smoke en als dat niet zo is waar kan ik ze dan nog wel bestellen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil nog wel eens zien hoe de overheid het verkopen van spullen gaat verbieden die bij iedere bouwmarkt of tuincentrum verkrijgbaar zijn. Omdat dat niet lukt, gaan ze waarschijnlijk een vergunningstelsel invoeren en screening van de ondernemer (BiBoB). Maar afwijzingen worden dan aangevochten bij de rechter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang wij maar aan onze spulletjes geraken zal de hobby kweker blijven bestaan.

 

Is overigens meer te doen om de overlast veroorzaakt door de jeugd die de laatste tijd steeds meer vrijheden verkloot.

 

Belgian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was ik net bezig m'n eerste kastje te bouwen... Misschien maar gelijk een doos reserve lampen op zolder leggen voor de toekomst...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb zo'n hekel aan deze regering!!!!!

 

En anders ik wel, dat ze zich maar druk over andere dingen maken :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kutregering. We Coffeeshops toestaan, wel blowen toestaan, maar telen? Nee. Wat denken ze? Dat de wiet uit de lucht komt vallen?(Zou wel mooi zijn trouwens)

Legalize, legalize.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me nog steeds af hoe bijvoorbeeld Hirsch Ballin uit zal leggen dat dit een 'foute' creatie van god is geweest ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...