Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
toooz

Easy Sativa (zuid Fr)

Recommended Posts

Doe je ding Tooz, Zuid Frankrijk...

Over de samenstelling van semi ideale grondjes zijn veel topics. Zoek even en kom je er niet uit, dan helpen we je verder.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suffie, bedankt ben ik aan het doen :huh:

 

Ik lees jullie wanneer ze zijn ontkiemt en fotos er zijn :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat de zaadjes volgende maandag in mijn postbus gaan liggen,

dan kan ik snel beginnen met ze uit te zaaien

 

momenteel kan ik nog geen fotos maken, daarnet wou ik er effe een paar maken van mijn plekjes, deze heb ik al goed voorbereid ;) :verrygood

maar men foto toestel is naar de maan,

 

voor de sativas heb ik twee diepe ronde putten gegraven 45cm diep en gemengt met 32% universele potgrond,

 

voor de lowryders heb ik 3 grote bakken en 2 potten klaarstaan, met 70% potgrond en 30% aarde uit de tuin

Share this post


Link to post
Share on other sites

de zaden zijn er nog niet maar hun bedjes staan al wel klaar...

 

 

picture00002.jpg

 

picture00003.jpg

//EDIT door suf: Om te voorkomen dat fotoverslagen nutteloos worden door gebrek aan foto`s vragen wij iedereen de foto`s op WF te plaatsen.

Hier lees je hoe.

picture00005.jpg

 

picture00006.jpg

 

picture00004.jpg

 

dit is voor de 5 lowryder2's

 

ik heb vandaag een guerilla plek gevonden voor de 4 easy sativas...............

echt gekte hier in het bos, overal everzwijnen, heb overal oude nesten en voetsporen gevonden..

daarom koop ik vergif en mais en strooien maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko:

Everzwijnen vernielen veel en zijn berelink als ze jongen hebben maar je gaat toch gvd geen

gif strooien omdat jij een paar guerillaplanten wil!? :wOOt

 

Spewey

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je, everzwijnen zijn in zuid frankrijk de grootste vijand van iedereen, een paar jaar geleden hebben we er eentje in de tuin gedood.

ze vernielen alles.

 

als je maar eens wist hoeveel er leven op één vierkante kilometer, en omdat het dicht bij men thuis is doe ik er nog iets goed mee ook.

want ze gaan nu weer langs komen, idpv van ze neer te schieten kunnen ze zich beter dood eten

 

en ja ik heb zin om dit jaar een goede guerilla kweek op te richten, ik heb de perfekte plaats waar niemand langs komt, alleen de everzwijnen gaan me weer tegen zijn.

 

in nederland en belgië kopen jullie roze varkentjes als huisdier,

maar dat is niet het zelfde varkentje dat wild in het bos leeft!!!

 

deze zijn echt lastige beesten die alles vers,groen,beplanting vernielen, ze maken zelf gaten in je draad wanneer ze vers groen ruiken, om er gewoon wat van te eten,

 

dit zijn geen "varkentjes" hoor dit zijn everzwijnen, die zijn hardcore.

 

trouwens er staan er genoeg zo'n tonnen hier in het bos, waar maïs en gif in zit,

ik ga er gewoon eentje dicht bij men planten zetten zodat ze er van weg blijven en ook niet meer terug komen.

 

don't worry, dat is hier de normaalste zaak.

 

in de benelux doen ze alles om er meer in het bos te krijgen,

 

maar hier doen ze alles om ze weg te krijgen, in feite hebben ze tot honderden kilometers vrij bos waar geen mens woont hier in zuid frankrijk, en de slimste komen dichter bij de dorpjes naar toe om vuilniszakken open te maken en op te eten en/of heele tuinen te vernielen,

ze moeten gewoon van de huizen en de bebouwde wereld weg blijven,.

 

zo doen ze dat hier dus. een everzwijn zet per jaar zo'n 24 kleintjes ter wereld, snap je.

 

nja ik wil een guerilla kweekje starten, ongeveer zo'n kilometer van mijn huis waar het grote bos begint dus doe ik er iets goed mee voor heel de buurt (die trouwens ook tonnen zetten)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hoeft me niets over everzwijnen te vertellen, ouders wonen 50% in de Ardeche, ik weet wat voor pest het is

en hoe link ze zijn als ze jongen hebben, maar dat gif dood niet alleen everzwijnen. Jij gaat in hun territorium een

paar planten wegzetten en daar dan gif strooien, ik ben anti gif, ik zou het kunnen begrijpen als je het deed om ze

uit je tuin te weren maar niet een kilometer verderop, dan ben je gewoon fout bezig.

 

Spewey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ardeche is een mooie streek weet je het bos van hier loopt door tot alle kanten van frankrijk, sommige zijn echte routards en wandelen zo'n 100km in 24uur tijd!

 

maar over dat gif dat weet ik zo niet of ik het eens met je ben, hier staan er al wel een aantal en die heb ik er niet gezet...

ik vindt het een goede manier om ze te verdrijven, en het wordt hier wel meer gedaan

 

de eenigste dieren die er van eten zijn everzwijnen

 

en als het zo niet gebeurt dan hebben ze 85% kans dat ze worden neergschoten...

 

en everzwijnen hebben geen territorium het zijn routards,

 

laten we er niet meer over schrijven

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je kweekje :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk, andere beesten denken "oh das alleen voor everzwijnen" en er wordt ook niet door andere dieren

van het vergiftigde everzwijn gekaand. Als je dat wilt geloven zodat je beter slaapt, be my guest.

 

Nu ben ik er ook klaar mee, tis tenslotte een wietforum. :wOOt

 

Verder veel succes met je kweek, je woont absoluut mooi!

 

gr.

 

Spewey

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal jou dat gif ook eens geven dan kan je eens meespreken hoe dat voelt... kan je niet lager vallen dan dat?? moest ik een everzwijn geweest zijn eh kerel dan had ik je goeie trek in je kloten gegeven dat je gans je leven aan mij zou gedacht hebben!

je gaat me niet zeggen dat er geen andere plekken bestaan voor te kweken eh!!

 

tsss maarjah je zal er ver mee komen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha nu zeg je eigelijk zelf hoe zinloos je gif is...

als er toch zoveel everzwijnen rondlopen dan zul je elke dag 200kg gif mogen leggen je planten zullen nog vernield zijn.

is het niet door een everzwijn dan wel door konijnen herten of andere wilde dieren.

 

een gouden tips, koop je een jachtgeweer een paar dozijn kogels en bouw een uitkijktoren bij je planten...

 

mensen die bomen kappen voor een guerilla vind ik al erg maar dit slaat toch wel alles... :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke misschien is dat van die everzwijnen met gif bestijden geen goed idee maar dit is naar mijn weten tog een wietforum dus stop met te zagen over die beesten.

succes met je planten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad stop met zagen over die beesten,

 

De gemeente zet hier zelf gif tonnen neer, ER IS EEN OVERVLOED, SNAP JE DAT NIET?

 

En zolang je niet voor men neus staat moet je stoer beginnen te doen, ok

 

t zijn kut beesten

 

en ja dit is een wietforum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop in ieder geval van harte dat ze je wietplanten verneuken( om toch binnen de context van het wietforum te blijven). Het kan me eigelijk geen fuck schelen dat het een wietforum is, mag er geen commentaar gegeven worden op dergelijke praktijken dan of niet?

 

Overvloed of niet, waar haal je het recht vandaan die beesten om te brengen? Van superieuriteitsgevoel gesproken. Er is ook een overvloed aan mensne,die ga je toch ook niet killen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd het is verkeerd wat hij doet dat weet hij nu wss ook al het is neit verkeerd dat je er op reageert maar denk dat iedereen er het zelfde over denkt en dat niet iedereen hetzelfde moet schrijven

ahja jullie doen maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anders maakt iemand hier even een speciaal discussie topic over.

 

En laat die discussie niet ten koste gaan van zijn kweek projectje.

 

Trouwens, kun je -als het toch zo afgelegen ligt - er niet een houten hek omheen maken?

 

Altijd beter dan gif ja.

 

 

Succes!

 

 

Gr. Kweek Addict.

 

@Rock fever: Die eerste zin had je ook weg kunnen laten om jezelf duidelijk te maken toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mneen, toch niet want ik hoop het echt, zeker als men met gif begint te kloten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoogst waarscheinlijk iemand die nog nooit in zuid frankrijk is geweest,

 

zolang je er niets van af weet kan je beter zwijgen,

 

de gemeente zet zelf gif en organiseert zelf jacht opleidingen binnen de gemeentelijke bossen,

 

Weetje, als je er niets van af weet kan je beter je bek houden,

nederland en zuid frankrijk is een groot verschil hoor, hier doen ze nu eenmaal gekke dingen

 

 

Mneen, toch niet want ik hoop het echt, zeker als men met gif begint te kloten...

 

jij bent echt nog nooit in zuid frankrijk geweest hé?

 

ik zet geen gif want er staat al een ton 1 km verder

 

en nee die ga ik niet weg halen,

haha

 

ik denk zo als elke frans man hier doet,

een nederlander gaat daar niets aan veranderen hoor

 

en wanneer JIJ een wijntje drinkt afkomstig uit frankrijk...

beeld je zelf dan maar een hoge berg everzwijnen voor,

want rond elke wijngaard in frankrijk staat het VOL met giftonnen en wordt er op geschoten puur voor de dood

 

mja...dat wist ie natuurlijk niet, onze groene superman

 

en idpv weer er over te beginnen check dan men guerilla topic...

in ieder geval zo doen ze het hier ookal is het grof,

 

check op cannaweed.com, die fransmannen gebruiken gif tegen die beesten, inwoners, en die flamen er niet over

 

Bye...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de zomer bbq bij tooz, moet je wel je eigen everzwijn schieten :smoke

Mag je ze zelf ook afschieten ,want anders kunnen we meschien is afspreken ,kom ik er een paar halen met een koelbusje ?

Lekker hoor zo'n half zwijn op de oklahoma joe paar uur laten braaie

 

Maar on-topic ; ik hoop voor jou dat je een oplossing vindt want het zou zonde zijn van de energie die je in de planten steekt

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door suf: leer quoten en 20%

 

Inderdaad, ik heb er iets voor gevonden, maar dat is in het ander topic :smoke

 

Tooz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...