Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Blaze.One

Wiet & Alcohol?! of Alcohol & Wiet?!

Recommended Posts

als ik eerst blow en dan drink heb ik nergens last van...maar als ik eerst drink en dan blow ben ik 2keer verschrikkelijk fout gegaan...

 

de 1e keer heb ik midden in de nacht verschrikklijk lopen kotsen en midden in een park alleen in een grasveld gelegen

 

en de 2e keer heb ik in een 8tertuin liggen pitten... ik kon niks meer bewegen en ik heb zeker een kwartier over gedaan om een trap op te komen... heb ik btw nog foto's van dus die zet ik hier nog wel is op...

 

maar heb iemand ook zo iets met wiet en alcohol of alcohol een wiet?

 

GrZ Da 1 Blaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej ik denk dat dat toeval moet zijn geweest. want op zich zou de volgorde niet moeten uitmaken of je zou echt een tijd moeten wachten een half uur ofzo. dan kan het wat uitmaken. maar bij mij moet het niet zo lang duren dan verveel ik me.

 

te veel van alle twee is zeker slechte combinatie. ook voor mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er nog geen last van gehad. Als ik naar een feest ga dan drink ik meestal eerst gewoon en 1 of 2 uurtjes later rook ik m'n joint. Ik vind het zo wel vetter, want het gevoel van dronken zijn wordt versterkt. Dus als je dan gaat lopen :lol: Je krijgt zo volgens mij ook eerder een lachkick. Ik heb wel al vaker meegemaakt dat vrienden van me moesten kotsen door deze combinatie. Misschien iets in je lichaam, of gewoon mzzl :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook al verscheidene keren ondervonden dat je best niet teveel dooreen gaat doen, als ik drink en wat blow en wat drink en wat blow ben ik niet meer van deze wereld, wierd shit has happened to me, gelek ik lig zo ergens op den durmeboord en het was donker en ineens zie ik 2pikzwarte vlekken die net leken op een kruising van een mens en een vogel, wierd shit, kd8 dat het batman en robin was, ik scheen nogal overtuigd heb ik me laten zeggen :-D sindsdien blow ik liever, drinken niet zo, want bij blowen weet je nog beter wat er omgaat!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het blijft het een fuckin sterke combinatie he alco+weed. Ik heb de ervaring dat als ik eerst ga blowen en dan zuipen dat het wel meevalt,maar als je na een nacht stappen en heevig zuipen een joint rookt dan kickt die joint er keihard in als je nie oplet en soms zelfs met kotsen maar dat heb ik nie vaak . :-D :-D :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geeneen van de 2, ik mag gewoon nie "teveel" combineren, en te snel na elkaar, dan chrash ik veel te snel, en mag ik me niet neerzette of tzit derop!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jong, ik was es volledig van de kaart van de alco. Dus wat zeg ik? Nog een jointje erbovenop! Zo van de kaart ben ik nog nooit geweest, op mijn bed liggen was het enige wat nog binnen mijn mogelijkheden lag, tv kijken zat er niet meer in, want ik zag zowat 10 tv's. Gelukkig geen kots.

Wat het kotsen betreft, na 1 trek weet je al direct of het haalbaar wordt om alles binnen te houden; heb je na 1 trek braakneigingen, leg het dan lam, want er komen 200% zeker ongelukken van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook en drink altijd in combinatie.

 

 

Verschillen zijn er inderdaad. Heel fout is inderdaad eerst veel alcohol en daarna een joint roken. Alcohol gaat superhard en je begint wartaal uit te spreken (al lijkt het op dat moment wel mee te vallen, maar doe eens zoals mij : neem het eens op, je schrikt je kapot). Alcohol zorgt op een dusdanig tempo voor allerlei (rare) gedachten en je THCtjes geven het impulsje om daarover na te denken. Gevolg is ook totale uitputting. Althans, bij mij.

 

 

Meestal drink ik eerst 1 of 2 biertjes om daarna een joint te roken en daarna nog een paar bier (gaat dan meestal nietmeer zo hard). Vervolgens draai ik er nog 1 en daarna krijg ik meestal ontzettende zin om te zuipen. Als je je maar goed voelt. Daarna gaat het over op vodka+joint. Is me tot nu toe nog altijd goed gegaan, geen vreemde dingen, geen wartaal en superlekker in je vel.

 

 

Afgelopen zaterdag eerst een joint gerookt en daarna bier gaan drinken, maar dan wordt ik echt stoned. Opzich wel superlekker alleen je reactie's zijn waardeloos en je zit mensen 'aan te gapen' (je bent in gedachten). Maar opzich vond ik dat wel een leuke combinatie om eens verder uit te werken. Probleem hierbij is, dat een tweede joint (om de boel weer op te laden) vaak geen effect heeft. Da's een nadeeltje. Maar het eerste anderhalve uur ben je super. Daarna neemt de alcohol het over. (en die overgang kan best plots en snel gaan).

 

 

Neah, doe mij maar mijn vaste prikkie.. Biertje, biertje, joint, biertje, biertje, jointje, vodka, vodka, biertje, jointje, biertje -> zuip-kik -> LAM :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook en drink ook allebei...hihihi tegelijk :-D

heb er eigenlijk nooit z'on last van, of mischien juist wel?? ik zal het thuis eens navragen!!! :mrgreen:

maar alles met mate dan komt het vanzelf wel weer goed en ach een keer misselijk, weet je ook weer dat dat voor jou niet de juiste combi is.... :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe het ook altijd samen.

 

Wat ik niet snap hier is dat mensen klagen dat de alcohol zo hard gaat werken van een joint! Ik doe het zo:

 

Paar biertjes drinken

Jointje tuffen

Paar biertjes (tegen de keelpijn die ik anders soms krijg)

 

gevolg: zelfs dat beetje bier (5 ofzo) maakt je gek

 

scheelt weer geld (hoeft niet hele avond te zuipen) en je voelt je lekker. Ik vind het (in tegenstelling tot veel mensen) juist relaxed om zat te zijn, ik word nooit agressief/ziek of wat dan ook dus dat zit ook wel weer mee.

 

De enige alcohol-wiet combi waarvan ik ziek ben geworden is een zooi cola-rum met een joint met veel tabak (ben ik niet gewend veel tabak) en toen heel snel na elkaar nemen steeds, of zelfs samen (kijken hoe ver we konden gaan)

 

bij de 3e hijs (ong. 5 slokken) kreeg ik braakneigingen (stond op balkon 9 hoog in Praag dus niet kotsen) en heb daarna nog 1 slok/hijs genomen toen werd het nog iets erger.

 

Niet gekotst btw.

 

Mijn punt: alcohol en wiet kan vaak wel samen, maar niet te snel en te sterk. Bier gaat heel goed bij mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond proberen..

 

Bier gaat idd altijd goed hier. Ik drink wel tijdens het roken, maar alleen als ik dorst krijg of een droge bek.

 

Verder doe ik altijd vrij relaxed met m'n jointjes.. Van snel hijsen of 'apart' hijsen raak ik te snel te stoned.

 

M.i. zijn er daarin 2 mogelijkheden : Of ik word dan snel stoned, ook erg stoned.. maar is binnen een half uur weer weg.

 

Of ik rook rustig, drink rustig m'n bier/vodka en dan werkt een joint zo'n 1,5 uur.. Heerlijk genieten is dat. Natuurlijk draai ik er binnen 3 kwartier weer een :lol:, maar da's een ander verhaal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben dr nooit echt van over me nek gegaan, maar als ik eerst dronken wordt ( kan net aan lopen), en daarna ga blowen, word ik echt helemaal gek.

Die blow kickt er dan zo bruut in, benen worden rubber, ogen staan naar buiten, alles draait, zie allemaal vage gekleurde strepen, heb t gevoel alsof er een blok beton op me barst ligt, en ik MOET liggen, anders val ik om en lig ik zo I zo, geen trip ofzo, maar wel vaaaaag; niet echt geslaagd op feesies dus, maar wel grappig.

 

Andersom; eerst blowen, en dan drinken werkt dus niet; dan ben ik superduf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij kunnen enkele biertjes de avond helemaal veranderen, bedoel, meestal wordt ik dan sneller slecht, en MOET ik kunne rondwandele, da vind ik zo zalig, high op uw gemakske wa rondstappe en wa prate en lache, das echt chillen maat!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

alcohol is harddrugs. maar ik doe liever aan softdrugs. maar als ik een paar uur gedronken heb dan doe ik niet 1 joint dan gaan er meerdere komen. snappie.

 

goeie dingen komen nooit in enkelvoud bij mij tenminste niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeps afgelopen zaterdag ging het toch bijna mis. Eerst 2 jointjes gehad, toen uit goed drinken (alleen bier en baileys tho), toen net na het drinken naar buiten jointje, kreeg ik een shot waarvan ik iets te gulzig hapte. Ging nog net goed, maar ben nog nooit zo dicht bij kotsen geweest zonder het te doen. Heb 5 minuten liggen huilen en nog uur gehoest kijk zo moet een shot zijn! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

liever niet

 

doen jullie ook aan vasthouden tijdens een shot?

 

dat betekend shotten met de rechter hand end an met de ander vasthouden achter zn hoofd of zelfs je hele arm erom slaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan wel met alcohol en drugs samen.

 

Het enigste wat ik denk is dat ik de volgende dag geen last va kotsen of een kater heb.

 

Het ging dus zo.

 

eerst 2 flesjes vibe opgedronken.(is een soort breezer alleen veel lekkerder). Daarna wat jointjes en een begin gemaakt aan mijn lambrusco. 15 min later mijn 0,75L lambrusco op en ik ga wat pringles eten. Fiets bij iemand thuis gezet. In zijn fietsenhok gepist. Ik was dus al lam. Naar het schoolfeest. Op het schoolfeest beetje gefeest het was 21.30 toen ik binnen kwam. Dus tot 11 urr gefeest, daarna doorgefeest en in 2 uur 15 bier naar binnen gewerkt tijdens het feeste. Ik helemaal lam en maar feesten en feesten. Ik loop om 1.15 naar buiten met wa vrienden fietsen halen. ik tegen een raam van een huis gepist. in de struiken geslapen fiets gehaald en opeens was ik iedereen kwijt. Ik fietsen kom ik opeens iemand vaags tegen die ik half ken. Hij heeft een joint en ik stop :twisted: Hij was nog voor de helft en hij zegt suck maar op. Nou ik heb die joint nog zo ver tot de tip gerookt. Helemaal geen gevoel meer. 3.30 ik ga slapen bij mij met een vriend. 515 gaat de wekker. kranten doen. Wij daarheen. Die vent lacht mij uit. ik denk waarom doet hij dat. Nog steeds helemaal stadje(= stronken) wij die kranten gedaan. Ik kom thuis ik kijk in de spiegel. zitten er 2 lipstick strepen onder mijn ogen :twisted: . Toen ben ik gaan slapen en werd ik een keer wakker ben ik naar een vriend gegaan en hebben we weer joints gesmoked.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe ook alles doorheen. maar het beste is eerst drinken en dan jointje. dan ben je zeeeeeeeeker zo :-D . maar drink wel met mate als je het niet gewoon bent. heb zelf vrienden die er zo slecht van geweest zijn. ik drink meestal Gordon scotcgh bier. er zijn verschillende silver red en gold. lekker straf bier drink meestal de rode. beste smaak. het zijn blikjes van halve liter. drink er zo 2 dan een lekkere joint. PAS OP NIET VOOR BEGINNERS. bier-->8,8°. als je er tegen kan zo zalig. kan je er niet tegen. dan heb je een probleem. :wink: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
alcohol is harddrugs. maar ik doe liever aan softdrugs. maar als ik een paar uur gedronken heb dan doe ik niet 1 joint dan gaan er meerdere komen. snappie.  

 

goeie dingen komen nooit in enkelvoud bij mij tenminste niet

 

In deze uitspraak kan ik wel goed vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...