Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
steve c

Problemen Met Levering!!

Recommended Posts

Ik weet niet zo goed hoe dit onderwerp aansnijden, ben normaal gezien helemaal geen mierenneuker maar dit vind ik toch echt nietmeer kunnen!

 

Laatst plaats ik hier in de wietforumshop een bestelling van 4 flensbussen van 160mm en een Hanna Gro chek pH/Ec .

Netjes de betaling via paypal in orde gebracht en enkele dagen later waren de flensbussen al binnen, de ph/ec meter was er echter niet bij!

Dacht bij mezelf, nou dat ding zal momenteel niet op voorraad zijn dus hij zal later wel volgen.

Dan krijg ik ineens een bevestegingsmail dat mijn bestelling afgehandeld is en na een mailtje blijkt dat hun transportdienst mijn pakket geleverd zou hebben op 28 januarie (dus enkele dagen nadat de flensbussen er waren) .

Had speciaal het adres van mijn ouders opgegeven als leveringsadres omdat mijn vader altijd thuis is en het pakketje dus kon aannemen, hij heeft op 28 jan niemand gezien of gehoord.

En ik heb een ph/ec meter gekocht/betaald die maar niet geleverd wordt. Na nu al enkele mailtjes gedaan te hebben naar wietforumshop waar ik geen reactie op krijg denk ik eraan het nog 1 keertje via de telefoon te proberen en helpt dat nog niet wel dan ga ik verdere stappen ondernemen! een toestel van 185€ dat ik wel mag betalen maar wat zij niet willen leveren vind ik over the top hoor!!!! :verrygood

 

Zijn hier misschien nog mensen die problemen hebben of gehad hebben om een betaald goed thuis te krijgen?

 

Groetjes

Steve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat het zo gegaan is!

 

Het kan zo zijn dat je nog geen andwoord gehad hebt doordat er ook op dit moment een beurs is in barcalona

Ik zou even op reactie wachten en dan pas verder kijken

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wet koop op afstand zegt dat jij als ontvanger het pakket moet controleren en bij vermissing van dingen binnen 24 uur een melding moet maken bij hun.

 

Je kan je order ook annuleren sowieso binnen 7 werkdagen, en anders staat er 3 maand voor als je geen schriftelijke bevestiging hebt gehad thuis in je brievenbus!!

 

Ik zou ze gewoon bellen en je verhaal doen, waar mensen werken worden fouten gemaakt, iets vergeten is menselijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou gewoon rustig wachten ik raakte ook meteen in paniek omdat me pakje er nog niet was

maar 2dagen later was het er gewoon

gun die mensen wat tijd wij zijn niet de enige die bestellen

 

waar mensen werken worden fouten gemaakt

en waar fouten gemaakt worden worden fouten hersteld

 

hmmz gaat ook niet altijd op maar in dit geval weet ik het zeker van wel

 

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals TNT al zei zit ik op dit moment in een beurs in Barcelona. Ik zal ff een mailtje sturen naar 1 van de meiden welke de shop bijhoud, deze zal maandag even contact met je opnemen...

 

Groeten uit Barcia,

 

Stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

he lip.

red68, niet paniekeren jongen, wietschopforum doe echt wel hun best hoor.

had ook een grond ph meter besteld kleine 2maanden op gewacht.

zelf heben ze mij terug gebeld, omdat dat ding niet met mijn geraakte.

na enkele mailtjes op forum, en telefootjes van hun is toch nog alles goed gekomen, waren toen feestdagen en zo tusen komen, en ja had mijn adres ook van mijn ouders opgegeven.

komt goed lip ga je zien, veel geluk met je ec meter :verrygood

ps heb mijn besteling ook in 2 keer kregen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begrijp best wel dat er fouten gemaakt worden waar mensen werken, maar het enige dat ik van hen vraag is een copy van de afgetekende leveringsbon zij beweren namelijk dat het toestel WEL geleverd zou zijn en ik vrees dat ze hem op een verkeerd adres geleverd hebben!

Tussen de eerste mail (waar ik een reactie op kreeg) en de laatste zitten een maand tijd in, lijkt mij toch wel tijd genoeg om het probleem op te lossen, of zie ik dit verkeerd??

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ stijlloos

 

Thnx man, stel het op prijs dat er schot in de zaak komt!

Ik begrijp heus wel dat een foutje afentoe nietmeer dan menselijk is en ik hoop dan ook dat dit euvel snel verholpen kan worden.

 

Mvg

Steve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje wat soms ook het probleem is met TNT en het andere bezorg spul, ze trekken zich geen kloten aan van de sticker"ALLEEN HUISADRES"

Mijn lamp lag ook bij de buren ,gelukkig niet zichbaar en herkenbaar :verrygood

Vraag ff bij de buren of je ph meter voor je aquarium toevallig bij hun is bezorgt :specool

Succes

 

 

Gr. Trash

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ trash

 

Dacht ik ook eerst dat het gewoon bij de buren geleverd was, maar helaas pindakaas niemand iets gehoord of gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag ietsje meer dan een week later de meter keurig verpakt mogen ontvangen :P :D

Werd later die week door Mike gebeld, hebben even besproken wat er fout is gelopen, geloof diezelfde dag de benodigde documenten per mail ontvangen en vandaag is ie netjes aanhuis geleverd :smoke :(

Voor de plantjes mag het helaas nietmeer baten, die hebben ondertussen al alle tegenslagen die je in een cyclus kan tegenkomen gehad! spint, meeldauw, overvoeding dus verwacht geen al te dikke buds meer.

 

Maarja volgende ronde beter zeker?? :o

 

Groeten

Steve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...