Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dubbel fun

10 Schack F2 Zaailingen

Recommended Posts

@dr greenthumb,

 

Over opbrengst kan ik je niks vertellen,wel dat het niet helemaal vol staat,dus een top opbrengst zal het niet worden,wel een lekker wietje ;) :D Die twee vrouwtjes hadden er best meer kunnen zijn was het niet dat er in een vroeg stadium al aardig wat afvielen.

 

Goed mensen,i am impressed,wat beginnen ze nu toch lekker te zwellen en wat een geur....twee verschillende phenos...een zeer compact,kleinere buds,andere structuur en al veel bruine haartjes....twee, dikke toppen die nu aan het uitharden zijn en nog steeds dikker worden,haartjes hier nog bijna helemaal wit.Dit is duidelijk de haze van de twee!

 

61 dagen 12/12,

 

gallery_9582_1815_151405.jpg

 

Voorste plant(half op de foto)pheno 1,achterste pheno 2.Met het blote oog lijken alle trichosomen nog wit.Wanner zullen ze klaar zijn?Twee a drie weken,ik weet het niet.Heb je perse een loep nodig om de trichosomen te checken?

 

Nou nog even fingers crossed,en hopen op een goed einde zodat ik mijn eerste oogst kan binnen halen

 

oja,voeding bestaat uit BAC bloei en BAC pk booster!

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas wat budrot weggeknipt uit een bud,de rst zover ik kan zien nog vrij.Hier nog een fotootje

 

dag 67 12/12

 

gallery_9582_1815_203274.jpg

 

Ze krijgen geen voeding meer mee,alleen water dus.Ben wel benieuwd wanneer ze ongeveer klaar zullen zijn.Wie checkt zijn trichosomen ook met het blote oog?Kan je de verkleuring zo zien?Bij mij lijken ze in ieder geval op het oog nog wit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er indrukwekkend uit hoor :wtf:

Kun je niet een foto van dichter bij nemen zodat we kunnen zien hoe het er van dichtbij uit ziet.

Hoeveel % van de haartjes is al bruin?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thx sannie,heb helaas geen goede camera,wel wat closere shots proberen te maken.Voorste plant heeft al veel bruine haartjes,70 procent en de achterste,de haze,nog maar zon 10 procent.Vooral bovenin is ze nog helemaal wit.Hoe lange zou ze nog moeten??twee weken mischien... :wtf: hier dan maar een paar fotootjes

topje van de voorste plant :wacko: :lol:

gallery_9582_1815_141614.jpg

top die om is gevallen richting andere top

gallery_9582_1815_48499.jpg

grootste top

gallery_9582_1815_20290.jpg

 

helaas was ik net te laat en zijn de fotos met licht genomen.Later betere fotos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...