Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dubbel fun

10 Schack F2 Zaailingen

Recommended Posts

Hallo kweekfreaks,eindelijk dan van start.Na veel research en het verzamellen van spullen begint mijn eerste kweek nu vormen aan te nemen.

 

opzet is als volgt,er wordt voorgegroeid onder 4 keer 36 watt tl om vervolgens te verhuizen naar een grote aardebak in een hokje van 120 bij 120 met daarboven een 600w adjust a wing zonnetje.

De aardebak gaat gevuld worden met een rijk mengsel waaraan onder andere wormen en bacterien zullen worden toegevoegd.

 

Van de 10 shack zaailingen die geplant zijn hoop ik 5 vrouwtjes over te houden.Geslachtsbepaling zal plaatsvinden in de voorbloei,wat betekent dat ze een week of 5 in de groei zullen staan.

 

We zijn nu zon 2 weken onderweg en ja,ik vrees het ergste...TMV....rare gekromde blaadjes en pigment verkleuringen op de blaadjes :verrygood Ik weet niet of dit op het moment invloed heeft op de groei,maar het zit me niet lekker.Wat te doen...ikzelf wacht het graag nog even af,maar hoor graag ervaringen van andere.

 

Zou het mischien geen TMV zijn,maar komen door een te lage luchtvochtigheid....goed ik laat de fotos maar het woord doen.

gallery_9582_1815_488340.jpg

 

 

gallery_9582_1815_232448.jpg

 

 

gallery_9582_1815_463366.jpg

 

 

gallery_9582_1815_48726.jpg

 

 

gallery_9582_1815_600070.jpg

 

 

helaas waren de batterijen op dus geen foto van elke plant.Ik hoor graag jullie mening.

 

DF

 

Edit: Paffie... Foto's groter geplaats.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie shackies hoor :verrygood

dat gaat zeker helemaal goed komen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx sannie :verrygood we gaan gewoon rustig verder.Het kan ook zijn dat ik met de bacto iets ben uitgeschoten.Zal van de week weer wat picas plaatsen :specool

 

grt Df

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga je volgen.

Ziet er leuk uit.

 

Twijfel zelf nog tussen de K.O. Kush en de Shack.

 

Groetjes,

 

Reboot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga je ook volgen :verrygood

ik heb hier ook nog 20 shack f2 zaden liggen voor de volgende ronde over een week of 2

 

Dat worden beste planten met 5 weken voorgroei

 

gr. trash

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ganjaman,ze groeien op het moment niet echt heel hard,dus waarschijnlijk toch een weekje of 5 voorgroei.

Wanneer gingen ze bij jou eigenlijk de grote bak in,voor of na geslachtsbepaling?

 

Op het moment heb ik geen meters en zuur ik niet af.Heb tot nu toe 1 keer wat voeding meegegeven,ongeveer een weekie terug en een keer wat bacto(op gevoel een gram).Heb nu last van een paar vergelende blaadjes wat hopelijk niet doorzet.

Water geven vindt ik moeilijk,geef ze nu zo om de drie dagen een beetje water en probeer goed naar de planten te kijken.Na goed hier wat fotos van hoe ze er vandaag bijstaan!

 

tn_gallery_9582_1815_171822.jpg

 

tn_gallery_9582_1815_673989.jpg

 

tn_gallery_9582_1815_214737.jpg

 

tn_gallery_9582_1815_274714.jpg

 

tn_gallery_9582_1815_294962.jpg

 

grt df

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je foto's zijn een beetje klein,check dit

 

Mijn shacks gingen voor de geslachtsbepaling al de bak in,de plaatsbepaling was niet echt van belang,ging toch scroggen.

 

 

grtz ganja :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

tn_gallery_9582_1815_165162.jpg

 

tn_gallery_9582_1815_287000.jpg

 

Hier een kleine update.De plantjes hebben het moeilijk gehad,mede door te weinig voeding en de te kleine potjes.

Het grote hok is helaas nog niet af,dus ze groeien gewoon door onder tl.Van de tien zijn er nog zeven over,over de andere drie was ik niet zo tevreden.Plantjes staan nu in 3,5L potten in een wat voedselrijker medium dus ik hoop dat ze er weer snel mooie donkergroen bij zullen staan!De eerste geuren zijn al te bespeuren,een kruidige verse geur die wat betreft mij veel belooft voor de toekomst :smoke Oja plantjes zijn gister getopt 5 a 6 internode.

 

tot de volgende update :(

 

helaas,de fotos blijven klein en ik weet niet waaraan dit ligt.Ik upload de fotos in mijn gallerij en daaarna plaats ik ze in mijn bericht.Wat doe ik fout,iemand die me mischien hiermee kan helpen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sedus,thx ;) zal ik er volgende keer op letten als ik een link plaats!

@blauwezand,Ik had toevallig net water gegeven :verrygood Ik wacht op de eertse worteltjes onderin de potten en dan krijgen ze weer water van onderaf!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn Shackies geschikt voor Guerillakweekjes? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nox,shack heeft een wat langere bloeitijd(10 weken)dus niet echt ideaal om hier in nederland buiten te planten.Voor guerilla zou ik planten met voornamelijk indica en snelle bloeitijden nemen.Sativa kan ook,maar je moet er dan wel op letten dat je planten 3 meter hoog kunnen worden.Sannie heeft ook zaden met een wat kortere bloeitijd en een sectie met alleen buitenzaden,kijk daar eens.

 

hier dan nog maar een paar fotos van de shackies,

 

gallery_9582_1815_332729.jpg

 

gallery_9582_1815_192973.jpg

 

gallery_9582_1815_236456.jpg

 

Nog 6 shackies left.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk dan maar weer eens een update.Er zijn nog drie plantjes over,drie dames en ja ze staan nog steeds in de groei!Ik hoop ze maandag in de bloei te zetten.

 

gallery_9582_1815_153208.jpg

 

nog een lange weg te gaan en hoop niet dat ze me boven het hoofd gaan groeien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag is de klok naar 12/12 gegaan!Zuur nog steeds niet af en voeding zal ik vanaf nu langzaam gaan toevoegen.

Mischien dat ik twee plantjes ga scroggen,de voorste twee,omdat ze samen in een bak staan.Wat denken jullie?

Ik hoop op dikke toppen :) maar goed als beginner kan er nogal wat fout gaan :P :o De plant moet mij leren,dus kijk ik goed..

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 week van 12 12 zit er op.Helaas bleek 1 plantje herma te zijn :P dus gaan we met twee door!Hoop dat de andere het redden,hier een pica...

 

gallery_9582_1815_568824.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou idd gaan scroggen anders worden het bomen :P Ze groeien nog wel ff door....

 

Verder hele mooie planten, zuinig op zijn he :o

 

CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten hoor.

Maar die herma zou ik graag wel eens willen zien want deze eigeschap is aanwezig in de rebelshack cross maar is niet gewoon in de pure F2 vorm.

Daarnaast hoeft een enkele bal nog niks te verpesten,vaak komen ze niet eens terug!

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thx cannadanny,scroggen weet ik nog niet...ik denk dat ik ze gewoon laat gaan.......het komt dan wel niet vol,maar dan zie ik wel weer goed wat de plant kan doen.

 

@sannie,In de voorbloei had ik hem gespot als vrouw,maar na een week van 12/12 zag ik alleen nog maar aan 1 tak vrouwlijke kenmerken de rest werden ballen.Ik wijt dit overigens niet aan de genen,maar aan mijn hok,ik denk dat ie is gaan stressen door een lichtlek ofzo :P Bij de andere twee gelukkig nog niks.

 

de herma is trouwens verdwenen in de groene bak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bloei is begonnen,overal zie je de knopjes komen nu! :D Nog zon tien weekjes te gaan dan ;) haha,hoop dat het me een lekker rokertje oplevert!!Hier een pica...oja heb nu voor het eerst een beetje bloei meegegeven,1 dop op 2L water,merk is biobizz(had ik nog van mijn buitenkweek van 2007)

 

gallery_9582_1815_295878.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 dagen 12/12,picas

 

gallery_9582_1815_666905.jpg

 

gallery_9582_1815_666905.jpg

 

Volgens mij gaat alles nog goed.De haze geur begint nu langzaam te komen :rofl :( ben echt heel benieuwd naar de smoke!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een korte breake zijn we er weer,planten staan nu een maand op 12/12 en gaan geloof ik nog wel goed.Kwa voeding geef ik nu alleen bloei en zo afentoe sannies bacto mee.

 

De voorst plant nijgt meer shiva ,en de achterste meer naar jack herrer.De geur is ook verschillend,de shiva pheno wat zwaarder en de jack wat meer haze/fris/mint.....

 

Wel zitten er al een enkel bruin haartje in de toppen,is dit normaal?Maar eigenlijk maak ik me daar nog niet zo zorgen om.

 

Hier dan maar wat fotos

 

gallery_9582_1815_493768.jpg

 

gallery_9582_1815_793515.jpg

 

gallery_9582_1815_493924.jpg

 

Fotos zijn van gisteren en plus minus 3 weken bloei.

 

Kan ik nu al een booster toe gaan voegen(biobizz)?

 

Tot de volgende dan maar weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey dubbel fun,

 

ik ben nu zelf ook 10x shack aan t kweken, alleen onder 400w. Ik hoop alleen wel dat ik met wat meer planten kan gaan bloeien dan de 2 die jij uit 10 starters hebt gekregen. Heb je zelf misschien een idee waarom je zo weinig vrouwtjes had?

 

Ik ben trouwens benieuwd naar wat je er vanaf zult halen, durf je zelf al een gokje te doen?

 

groeten groenduimpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...