Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
EsmeraldaNuevacita

Oproep Aan Alle Wf'ers !!! Doe Je Plicht !!

Recommended Posts

Kent u deze nog ?

 

Als opwarmertje.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha die esmee wist dat je een grote mond had en een hartje van goud maar wist niet dat je de hele dag aan je pik zat te trekken :verrygood ouwe geiler ;) en dan nog mensen hiero die denken dat je een wijf bent ook nog is :specool ouwe krijger :huh:

 

ik lach me suf vanavond komtie heah is ff in me krantje kieken B) ik vidn die ouwe purno nix maar goed om de metingen hoog te houden B)

 

btw bijna iedereen in deze flat bij me is of 50+ en/of zwaar christelijk ik zal is om de boel goed te kunnen fucken is een a4tje ophangen

 

iemand suggesties met wat er op moet komen te staan ????

 

ik dacht iets van :

 

LET OP getrainde rukkers vanavond de film die je moet zien!! dan de tijd en welk kanaal, en vervolgens

DEEP THROAT om alvast in de stemming te komen ;)

 

 

greetzzz masteryero

 

ps: verdomd (ouwe ) whazzup dat over je opmerking neit voro het huweijk neuken die staat nu in mijn geheugen gegrift SUPER is die nooit gehoord ofso :lol: mocht ik dan weer zo'n zeikende slet vinden in het uitgaanscentrum die wel A zeg maar geen NUS en geen sex voor het huwelijk doet ( yeah right ) EN MIJN PORTEMONNIAE heeft weten leeg te zuipen roep ik je opmerking :lol: vanavond gaat MASTERYERO misschien eindelijk weer is van bil :lol: of wordt het voro masteryero - masterbation :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon allemaal bij je thuis uitnodigen...doekjes en glijmiddel klaar zetten.

(Space)koekje derbij en gezellige avond...

 

Al die kruisjes een goede smeerbeurt geven :verrygood

 

Belgian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het weer eens geprobeerd, sex op de tv is niks voor mij.

 

Deze tijd met die platte schermen,ik kan mijn evenwicht niet houden en pleur er elke keer weer af als het net lekka gaat. :huh: :verrygood :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ook weer me plicht gedaan B) was weer een puinhoop in huis B) dacht neem gewoon wat te neuken mee naar een duure club.gingen ze toch een party moelijk doen is echt niet normaal meer ;) waarop ik zei maar jullie verhuuren hier toch alleen maar kamers,blabla bla einde van het leidje gewoon 90 pleuro betaald voor een groote kamer met bubbelbad.ik zeg niet welke club het was maar was iets met wit ofzo.was ook nog per uur vergis je niet :verrygood heb het nog niet in de kroeg verteld maar die vonden me al gek toen ik verleden keer een dame liet strijken :huh: je moet toch wat als man alleen.dus was een toppe actie en hep heel die oude klere film niet gezien :specool maar was toch een gezzelige avond.voor de gene die me niet kennen ,ik lieg alleen op het bureau en het liefts zeg ik niets.,en voor de gene die ze badkuip vol heeft gezet ik heb nu een zwembad ;) leve de v.o.c

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben nog aan het schonnmaken ik heb 5 enveloppen dicht geplakt met 5 paginas uit de bijbel.

Wel zo'n pocket ding hoor ik ben al oud sperm productie neemt wel iets af na 38 jaar.

 

Maar ik post ze zometeen naar roufoet, zwaar schijt aan deze duivel.

 

Rouwvoet is de duivel ....

 

:verrygood

 

Spam the man with sperm !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vond het maar een vieze film , met vieze kutten :verrygood

eigelijk ben ik ook een viezerik , want ik ben toch klaar gekomen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...