Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
John H

Gepakt En Nu???

Recommended Posts

Heey luitjes.

 

Helaas mijn hobbyhokje is opgerold, maar wta staat mij nu te wachten?

 

Wat er gebeurd is…

 

Ik heb in een gehuurde garage en hokje van 1m bij 1m bij 2,25m 5 plantjes laten opgroeien en geoogst samen met een vriend van mij. De huur garage stond op mij naam de eneco op zijn naam.

 

Oogst was voltooid en de geknipte wiet lag in het droognet. Kachel, ventilator en afzuiger stonden aan. Van de lamp en waterpomp waren de stekkers eruit.

 

Na 4 dagen drogen kwam ik er weer en er zat een ander slot op de garage!!! Ik dacht eerst aan de verhuurder. Maar toen ik in de krant las dat precies in de tussenliggende tijd een drogerij was opgerold, maar alleen met 2 kilo gevonden wiet i.p.v. 1,2 kilo nat dus +/- 200 gram droog. Wel lag er nog 1 zak knipafval in het hok. Ook lagen er nog de matten met de 5 startblokken met de wortels erin.

 

Ik heb een duidelijke foto van de situatie binnen kunnen maken door een kier heen. Mijn scootertje en fiets stonden er nog, de jerrycans voor water ook nog. Verder was alle apparatuur weg. De houten kast staat er nog met de deur open. Ook de bak voor vers water en de afval water bak stonden er nog en ook de schuine plaat waar de matten oplagen.

 

Ik ben niet door de verhuurder en ook niet door de politie benaderd.

 

Wat kan ik nu het beste doen??? En wat kan ik verwachten????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks doen en verder kweken, verwachten ze nu helemaal niet :verrygood.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vervelend John H, :verrygood

 

Ik ben niet door de verhuurder en ook niet door de politie benaderd.

Zal dan nog wel komen als het een "legale inval" is geweest

 

 

Maar stel je je ook even voor in het topic Wie is Wie?

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is het gewoon geroken of wisten al meerdere mensen van je hokkie en ben je gewoon geript, dus niet verder kweken daar. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat kan ik nu het beste doen???

 

Je eigen voorstellen ? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk niet dat je geript bent

anders zat er geen ander slot op :verrygood

denk gewoon inval , als ze je naam achterhalen via huurcontract zal je een deze dagen wel bericht krijgen

en dan weet je het zeker :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit er dik in dat de politie je kweekhokje heeft opgerold vanwege het nieuwe slot. Omdat je slechts 5 planten had volgt er een politiesepot (er wordt dan geen strafdossier gemaakt wat wordt doorgestuurd naar de Officier van Justitie). Voor jou dus geen strafrechterlijke gevolgen. :verrygood

 

Heb je geen stankoverlast veroorzaakt? Ik vind het maar niks om in een garagebox te kweken want je hebt niet eens een waterkraan. Verder lijkt het mij niet goed te regelen met de luchttoevoer en -afvoer en is het te koud in de winter en te warm in de zomer.

 

Ik zou het gewoon afwachten of je er wat van hoort en ondertussen op zoek gaan naar een nieuwe locatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die krijgt zeker de :huh:

 

B) ;)

 

en de politie maar lastig wezen omdat je huurbaas ze voor zoon kleinigheid lastigvallen B) ;) :lol:

 

zij dachte een garage vol te vinde :lol: :lol:

 

de zuigers...

 

 

gewoon trugbeginne op betere lokatie :verrygood :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die verhuurder en/of die maat van je zijn nu een dikke joint aan het draaien van jou oogst. Vervelend maar onderdeel van het spel...

 

 

Volgende keer meer succes! TeKnO!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi

 

moet hier helaas tekno gelijk gaan geven, lijkt me toch echt dat je maat er vandoor gegaan is met je wiet.

denk dat je vooral effe moet gaan kijken naar hem hoe hij reageert hierop.

Is toch wel toevallig net toen je aan het drogen was een inval.

En mocht het in het onwaarschijnlijke geval toch politie zijn geweest waarschijnlijk ook geen probleem.

 

zet maar alvast een rolstoel klaar zeg je gewoon dat het mediwiet was.

 

groetjes parve

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar stel je je ook even voor in het topic Wie is Wie?

 

Just4Fun

 

Dat voorstellen had ik even overgeslagen zit al wat langer op het forum, maar na mn pc opnieuw geinstalleerd te hebben wistie t wachtwoord niet meer dus vandaar even een nieuw account. Zal dr so wel weer ff een postje zette in het voorstel stuk

 

Je maat is er van door ?

 

Buble

 

Neej hoor... dat is het niet. In het krant artikel wat ik gelezen had over drogerij opgerold stond namelijk ook de correcte straatnaam, dus het is 100% een inval. Maandag ga ik met mn maatje ff een bakkie doen bij de woute om te kijke wat ze van ons moete. Ben erg nieuwsgierig hoopte eigelijk een btje dat 1 van jullie ervaring had met wat voor een straf je krijgt. Maar ik wacht mooi ff tot na t weekend eerder dat k dr heen ga. Ga echt niet t weekend vastzitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou met 5 planten niets...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooh je wilde weten wat je te wachten staat ,ik denk weinig tot niets ,als de aantallen kloppen die je op geeft wordt het geseponeerd en hoef je alleen de kosten van het opruimen te betalen

Maar als zji dachten dat het een grote was komen ze met veel matriaal en kunnen de kosten oplopen voor je 5 planten maar straf zit er niet in

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi

 

Ben je uitgenodigd om op het buro te komen?

Ze kunnen toch niet zomaar hier en daar spullen in beslag nemen en vervolgens niet meer van zich laten horen.

Q'' Ga echt niet t weekend vastzitten.''

Dan moet je een andere slaapplaats zoeken....ze hebben de vreemde gewoonte om te komen waneer het jou niet uitkomt..

 

Suc6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hoeft helemaal niets te betalen buble, ook niet kosten van de opruiming. Zij hebben besloten dat het "overlast" bezorgt en dus buiten het gedoogbeleid valt, aldus hun. Voor hun verkeerde inschatting hoef jij niet te boeten hoor... Don't worry, don't pay a thing.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou met 5 planten niets...

 

Kees.

 

Maar i.p.v. van de planten hebben ze 1,2 kilo NATTE wiet gevonden en nog wel 3 matten met in totaal 5 startblokke + afgeknipte planten. Wijzigd dat niets

Share this post


Link to post
Share on other sites
ooh je wilde weten wat je te wachten staat ,ik denk weinig tot niets ,als de aantallen kloppen die je op geeft wordt het geseponeerd en hoef je alleen de kosten van het opruimen te betalen

Maar als zji dachten dat het een grote was komen ze met veel matriaal en kunnen de kosten oplopen voor je 5 planten maar straf zit er niet in

 

Buble

 

De aantallen kloppen als een bus bubble! Die opruimkosten is dat <1000 of >1000 euros?

 

Vast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatst is een man aangehouden met een kilo verpakte wiet hiero.... wou hij ff aan de shop verkopen hij kreeg 4000 euro geld boete weed inbeslag genomen plus een mooie aantekening :specool en ze auto werdt in beslag genomen hij kon niet vertellen met elke geld hij dat heeft betaald :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsjah, project pak de patser schijnt te werken... :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien je bewijs hebt dat je maar 5 planten kweekte kan je verklaren dat je binnen het gedoogleid probeerde te handelen om je eigen rokertje te verkrijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het een inval was dan proberen ze je weer te naaien met 2 kilo i.p.v. 1.2 kilo zoals je zegt, ze liegen dus als je zelf bewijs hebt van de hoeveelheid, en hoef je daar geen genoegen mee te nemen. Vraag dan foto's als bewijs met daarop de gemeten hoeveelheid. Die proberen ze omhoog te krikken zodat ze misschien wel iets hebben. Ze kunnen wel van alles opschrijven, maar wel met gegronde onderbouwing en niet met rassia propaganda. Ze moeten vind ik het bewijs hard maken vind ik.

De kleine hoeveelheid kan je voor eigengebruik aanhouden wat ook met z'n twee zeker is. Omdat alles al in Nederland veels te duur is/wordt.

Informeer bij een advocaat of je je spullen terug kan vorderen als ze deze nog hebben anders als je gelijk zal krijgen moeten ze nieuwe of het bedrag ervan af trekken in hun proces en wordt dit nog onintresanter voor hun. Je bezorgd ze zo een hoop werk voor iets onbenulligs en een rechter zal er niet blij mee zijn met deze monstervangst door de ratten.

 

Info halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...