Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

nedmin

1e Kweek! Niet Geplande Micro Kweek

Recommended Posts

4x Rebelshack

4x LowRyders

 

De bedoeling was om vier zaadjes van elke soort te nemen, twee van deze vier zouden in potjes gevuld met potgrond en een laagje stekgrond ontkiemen en twee in zogenaamde jiffy’s.

Hiermee kon ik gelijk zien of het ontkiemen in het één of het andere medium sneller zou gaan.

Ik heb de vier potjes afgedekt met folie( paar keer ingeprikt voor wat lucht en de jiffy’s in een propegator gedaan en vlak onder een normale huis,tuin en keuken TL balk gezet.

Er zijn twee rebelshacks uitgekomen en twee Lowryders. Een van de lowryders was zo eigenwijs om met het worteltje naar boven uit de jiffy te komen :verrygood .

gallery_15473_4469_19501.jpg

De rest is niet opgekomen…één zaadje was helemaal weggerot( blijkbaar toch te veel vocht, ook al zag de top laag er goed uit). Ik wijt dit aan de omstandigheden en gebrek aan kennis en ervaring van mijn kant

 

Na het ontkiemen had ik het volgende bedacht :

 

Kweektentje ( homebox s 80x80x160 ) Het is allemaal voor eigen gebruik, dus.

400 W lamp + spiegelkapjekap.(mogelijk wat te veel voor de ruimte)

Afzuiger en filter.

Fancontroller.

Thermometer/hygrometer.

Schakelklok.

2 zakken goede grond.

Pret pakket van SanniesShop (http://www.sanniesshop.com/5-planten-starters-kit-p-705.html)

 

En gaan dacht ik zo.

 

Helaas ging het anders dan gedacht. Het geld wat ik hiervoor gespaard had was ergens anders harder nodig…..Dus, de bovenstaande setup laat nog even op zich wachten.

Ik had inmiddels wel al twee doorgeschoten Rebelshacks en twee Lowryders staan. Moest ik die dan maar weggooien? Dacht het niet!.

Maar ja, wat moet je dan? Ik had al gemerkt dat planten zo in een kamer zetten erg omslachtig was. De ruimte is te groot om een goed klimaat voor de plantjes te hebben en te houden. Ik had nog een grote kartonnen doos™ :huh: staan en dacht als ik die nu een beetje vouw en plak dan heb ik in ieder geval een klein compartiment waar ik de temperatuur en het licht beter in kan reguleren. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb toen een doos™ van 28x38x?( BxLxH )gepakt.

med_gallery_15473_4691_102617.jpg

Ik heb de binnenkant beplakt met aluminium folie ( volgende keer doe ik de doffe kant naar binnen ) en in eerste instantie had ik een 75 w gloeilampje erin gehangen( die had ik nog liggen ) en een oude schakelklok erbij. Ik had van een oude aluminium dekseltje een spiegelkapje geknipt.

De temperatuur met zo’n gloeilamp is geweldig. Ik heb verschillende metingen gedaan en gemiddeld kwam deze uit op 26 graden. Alleen is het nadeel dat er zoveel warmte van de lamp afkomt dat je de lamp hoger moet hangen dan goed voor de plantjes is. Resultaat sprieten. uiteindelijk was de gloeilamp esprongen waardoor ik deze heb vervangen, ik heb toen een spaarlamp ( 11w ) gekocht en een oud pak corn flakes beplakt met aluminium folie en als spiegelkap boven de lamp gehangen. Hierdoor kon ik de lamp veel dichter op de planten hangen. Het resultaat hiervan was dat de groei in hoogte werd verminderd en de groei in de breedte begon. Nadeel was dat de temperatuur terug viel naar 22 graden.

Ik geef de planten eigenlijk niet eens zo gek veel water ( regenwater ) en ik heb ze ( op straffe van verbanning van dit forum, slik….) een beetje pokon ( durf het bijna niet te zeggen ) gegeven tijdens de groei.

Een bijkomend probleem, waar ik van te voren niet over had nagedacht was het feit dat ik een dag en nacht tarief heb voor de stroom. Alleen was mijn ritme van 18/6 niet optimaal hiervoor. Ik heb toen een week lang elke keer een uur extra licht gegeven om zo de 6 uur donker een uurtje op te kunnen schuiven. Ik had het idee, door dit langzaam te doen, dat er minder stress voor de planten zou zijn. Toch zie je hier en daar wel een paars stengeltje, wat wil je ook met al de onrechtvaardigheid die ik de planten inmiddels heb aangedaan.

 

Ik heb de twee Rebelshacks verpot en hierbij een groot gedeelte van de doorgeschoten stam in de aarde gezet, hierdoor werd de plant wat evenwichtiger en had deze ook meer steun. Ik heb hiervoor een deel aarde uit de tuin genomen en dit gemengd met stekgrond. Onder in de potten liggen hydrokorrels. Een groot nadeel van aarde uit de tuin is...onkruid. Zodra de lampen er op schijnen komt er van alles boven, dus elke dag even micro schoffelen voor mij. Een zeer goot voordeel zijn de wormen die in grote getalen aanwezig zijn in mijn tuin.

Ik heb nog twee spaar lampen erbij gehangen, er hangt nu dus, maar liefst, 33 w! Ook heb ik de spiegelkap aangepast. Het effect was ronduit verbazend, de planten begonnen vrijwel gelijk aan een groei spurt in de breedte. Ook de blaadjes in de oksels(internodes?) begonnen met het groene geweld mee te doen. Hierdoor ontstonden er zowaar mooie brede plantjes. Al met al staan de planten nu ongeveer 3 weken in de doos™ en de Lowryder, autoflower, is gaan bloeien.

gallery_15473_4691_8981.jpg

Wat een ongelooflijk leuk plantje is de Lowryder, dat zou eigenlijk verplichte kost moeten zijn voor elke beginneling zoals ik.

Omdat mijn hoogte zeer beperkt is en de twee Rebelshacks er nu mooi breed en evenwichtig uitzien heb ik besloten om de klok om te zetten naar 12/12. Ik weet dat de planten erg klein zijn, alleen heb ik niet zo veel ruimte meer over en ls er twee gram afkomt rook ik mij een gat in de lucht! :specool Ook hier heb ik de planten weer lopen stressen door de planten een extra uur donker te geven waardoor de donker periode nu begint als mijn dag tarief begint en de licht periode begint als mijn avond tarief ingaat.

En nu maar veel kijken en kijken en kijken……

gallery_15473_4691_54655.jpg

 

Ps: Volgende keer meer foto's en minder tekst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk..zo'n speelkleed heeft m'n jongste ook.

Ondanks al je pogingen om ze te mishandelen staan ze er best aardig bij.

En als je op 2 gram rekent, kan het nooit tegenvallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met zo'n :verrygood enthousiasme kan dat niet anders dan goed komen!!!

 

Rook ze

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Soca. Het gaat nu voornamelijk om de lol en het leren. Later als ik groot ben wil ik ook een homebox!

Speel kleed ligt hier 24 uur per dag op de grond, de jongens vinden dat fantastisch om mee te spelen.

 

@Isan. Het is echt geweldig om er zo mee bezig te zijn en als het goed is heb je aan het eind een lekker zelf gekweekte joint, Of in mijn geval een vaporizer, want sinds ik gestopt ben met roken smaakt die tabak in een joint erg vies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 weeks later...

 

Het is nu twee weken later en man, wat kunnen wiet planten groeien zeg! Fantastisch, gewoon! Ik kwam vanochtend even kijken toen het licht net een paar minuten aan was en toen zag ik tot mijn schrik dat de plant tegen de lamp was aangegroeid…..ai, ai, ai. Dat zijn alvast weer een paar strafpuntjes.

Ik heb inmiddels een wat grotere doos™ in gebruik. De doos™ deluxe  Hierdoor hebben de plantjes wat meer de ruimte en daar maken ze gebruik van ook.

 

De nieuwe doos™ deluxe is 39 cm breed en 59 cm lang en bijna 90 cm hoog. Whoehoe!.

 

De LowRyder gaat onverstoorbaar verder, wel zet ik de LowRyder voor het raam als de donker periode voor de RebelShacks begint. Hierdoor krijgt deze gemiddeld 22 uur licht. Dat komt de opbouw van de topjes l ten goede merk ik.

gallery_15473_4691_96852.jpg

 

gallery_15473_4691_36252.jpg

 

Sinds gisteren ben ik vader van één vrouwelijke RebelShack. Het grappige was dat ik altijd heb verwacht dat dit een kerel zou worden. Dit plantje schoot zo hard de lucht in terwijl de andere meer voor de breedte ging. Maar goed ik heb nu dus twee vrouwtjes in mijn doos™ deluxe. Wel heeft deze een aantal rare bladeren. Ik denk dat als ik meer plantjes zou hebben dat ik deze niet afgebloeid zou hebben, maar goed maar eens kijken wat er af komt.

 

gallery_15473_4691_14429.jpg

 

gallery_15473_4691_31497.jpg

 

De andere RebelShack blijft nog even een verrassing.

 

gallery_15473_4691_32101.jpg

 

Ik heb, voor een volgende keer, al wel bedacht dat ik in zo’n kleine ruimte als wat ik heb alleen maar dezelfde plantjes ga zetten. Ik merk nu dat de lampen wel erg hoog gezet moeten worden en dat komt de LowRyder niet echt ten goede. En ik heb bedacht dat ik de plantjes gelijk in grotere potten zet. Ik twijfels nog wel tussen een kweek met LowRyders of een keertje MasterKush.

Ook staat er nog een achtergebleven plantje in de doos™ deluxe waarvan ik dacht dat het een LowRyder was, alleen krijg ik het vermoeden dat het hier om een Rebelshack gaat.

Edited by nedmin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's maken kan je al, kweken schijnt ondanks alles ook wel te lukken!

 

Ik hoop meer van je te zien !

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@keesthemad bedankt man! Zodra de financiën het weer toestaan, wil ik het eens met betere spulletjes proberen. Een kweek tentje met een 400 w lampje e.d.

 

PS: Ik merk dat er erg veel kristallen boven de grond komen. Ik vermoed dat dit te maken met de kleine potjes, waardoor er relatief veel afval stoffen opgebouwd wordt.

 

gallery_15473_4691_161629.jpg

 

Iemand een soort gelijke ervaring of een meer deskundig antwoord hierover? Ik ga, voor als nog, geheel ongehinderd door kennis door het leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plantjes zitten nu in de vierde week van de bloei, nog wel een paar weken te gaan. Ik hoop dat ze met negen weken een beetje klaar zullen zijn, dan ga ik een weekje weg. Mmm, maar es even kijken hoe dat loopt.

 

De Lowryder is aan het bouwen ( voorzover je het bouwen kunt noemen onder 33w ) Ik zet dit plantje nog elke ochtend braaf voor het raam, ik heb wel de indruk dat dit de top opbouw ten goede komt.

 

gallery_15473_4691_153105.jpg

 

Het bovenste topje begint nu ook een beetje in de hoogte te groeien.

 

gallery_15473_4691_152891.jpg

 

De ene Rebelshack is vreselijk de hoogte in geschoten ( nog een keer tegen de lamp aan gelopen :verrygood ) Deze scheelt echt wel een centimeter of 30 met haar zusje.

 

gallery_15473_4691_7653.jpg

 

Toppertje

 

gallery_15473_4691_37830.jpg

 

Deze Rebelshack loopt een beetje achter op haar zusje, zowel in hoogte als in top vorming.

 

med_gallery_15473_4691_230555.jpg

 

Zooitje ongeregeld.

 

med_gallery_15473_4691_12164.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Durban Poison. Als ik zo naar de toppen(jes) kijk heb ik in ieder geval iets om te vaporiseren. En met alles wat ik nu geleerd heb en de hoeveelheid lol en voldoening, kan het al niet meer stuk.

 

Ik had achter deze drie vrouwelijke schoonheden nog een plantje staan. Wat? Nog één? Ja, echt waar. Dit was vanaf het begin al een achter blijvertje, heel lang zag je alleen de eerste lob bladeren en een heel klein aanzet tot de rest van de plant. Ik heb deze ook bewust in een klein potje gehouden omdat ik simpelweg geen ruimte meer had.Maar goed in de tijd dat de rest van de dames gegroeid zijn en zijn gaan bloeien heeft dit plantje al die tijd gebruikt om toch een heel net klein plantje te worden. Vanwege het lekkere weer en andere werkzaamheden in de tuin dacht ik bij mezelf, 'ik verpot het plantje gewoon in een 10 liter pot en ik zie wel wat er gebeurt'. In het allerergste geval kan mijn scrog onkunde op het plantje botvieren. Na het verpotten heb ik het plantje nog even onder een TL gezet om een beetje bij te komen. En wat schets mijn verbazing? Het plantje is gaan bloeien. De dames in de doos hebben er een klein zusje bij gekregen!

 

En laat ik nu geen ruimte meer hebben in de doos! Ik heb nu al zin om dat op te lossen. Ik twijfel of ik deze weer in de groeifase ga zetten ( stress ). Plantje is nog wel erg klein en heeft nu ruimte genoeg om nog ff te groeien. Ook kan ik het plantje over een paar weken af en toe buiten gaan zetten en als het weer het toelaat zelfs helemaal buiten plaatsen. Of anders ff groeien en dan gaan scroggen, of...of...AAAHH, ik ben besmet.......Foto volgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dames zitten inmiddels alweer in de zevende week bloei. Ik heb de indruk dat de topjes nu gaan aandikken, al zag ik bovenop nog wel wat groei.

Nog steeds regenwater en verder geen toevoegingen. Ik zat te denken, voor een volgende keer, om toch maar eens wat beendermeel en visnassekali te proberen.

De temperatuur ligt gemiddeld rond de 20 graden tijdens de lichtperiode en loopt soms wel eens terug tot 16 graden aan het eind van de duisternis. Ook al zijn het geen "Monster" toppen omdat de dames in kleine potjes staan en maar onder 33w staan, maar je kan goed het potentieel zien van de Rebelshacks.

 

Foto's grote Rebelshack.

gallery_15473_4691_170853.jpg

 

gallery_15473_4691_12258.jpg

 

gallery_15473_4691_287452.jpg

 

Foto's LowRyder.

gallery_15473_4691_227617.jpg

 

gallery_15473_4691_60557.jpg

 

Kleine Rebelshack.

gallery_15473_4691_214621.jpg

 

Overzicht.

gallery_15473_4691_254597.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week acht is inmiddels voorbij. Je kunt zien dat de toppen aan het ontwikkelen zijn. De Grote Rebelshack ziet er iets minder uit. De Lowryder daarin tegen heeft nu een mooie diep groene kleur, net als het kleine zusje van de grote Rebelshack.

De Rebelshack die ik nog had staan staat inmiddels in een scrog ( er viel tijdens het vast binden een stengel vanaf, en deze staat nu als stekje in een verwarmde propergator ).

Ik heb nog vijf Lowryders en mijn laatste Rebelshack gezaaid en deze zijn allemaal uitgekomen. Maar goed. Foto's!

 

De kleine Rebelshack.

 

gallery_15473_4691_15206.jpg

 

gallery_15473_4691_107277.jpg

 

 

De grotere Rebelshack

 

gallery_15473_4691_53593.jpg

 

gallery_15473_4691_79200.jpg

 

De Lowryder

 

gallery_15473_4691_111278.jpg

 

gallery_15473_4691_56760.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zitten inmiddels in week 9. De Lowryder begint al minder te worden. De onderste bladeren worden langzaam geel. De twee Rebelshacks mogen wat mij betreft nog wel even. Ik ga alleen een paar dagen weg. Ik ben benieuwd hoe de planten zich gaan houden zonder mijn dagelijkse aandacht. We zien het wel.

 

Foto's

 

Lowryder in het zonnetje

 

gallery_15473_4691_6616.jpg

 

Kleine Rebelshack

 

gallery_15473_4691_164698.jpg

 

Grote Rebelshack

 

gallery_15473_4691_101986.jpg

 

Zooitje bij elkaar

 

gallery_15473_4691_217039.jpg

 

Ik denk dat ik binnenkort mijn eerste zelf verbouwde wiet kan vaporiseren( en dat met 33w aan spaarlampjes ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind je toppen er cker niet verkeerd uitzien

 

Goed gedaan man

 

Laters en ben benieuwd hoe het ze vergaat als je een weekje weg bent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig voor de 1ste keer zou ik zeggen.

Plantjes staan er mooi bij, kben benieuwd hoe het gaat lopen als je je 400 w lamp en homebox gaat hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Da Dende. Bedankt voor je reactie man! Ik kan zien dat er nog lekker door gebouwd word aan de toppen. Blij te lezen dat jou plantjes er weer bovenop komen.

 

@Da Flux. Ook jij bedankt voor je reactie. Ik ben eerlijk gezegd zelf ook wel benieuwd wat er van 400 w af zou komen. Je ziet bij de Rebelshacks gewoon de potentie die er nu niet uit komt vanwege de 33 w. En ook bij de Lowryder heb ik volgens mij maar een gedeelte van het potentieel eruit gehaald. Dit vraagt gewoonweg om een herhaling met betere spulletjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn mooie planten voor het aantal w vind ik ;)

hoe heb je het geregeld ivm de ventilatie in je kartonne doos?

ciao x en nog veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Some. Bedankt voor je reactie. Tja, de ventilatie verbaasd mij eerlijk gezegd ook een beetje. Bovenop de doos zit een handvat. Deze zet ik als de lamp aanstaat helemaal open en veder zit er helemaal geen ventilatie in/op. Ook hierbij denk ik dat dit niet optimaal is, maar de planten doen het wel. Ik heb nog een oude adapter liggen voor een mobiel en er slingeren nog wel wat oude pc ventilatoren rond hier. Ik denk dat ik het met mijn volgende ronde eens met ventilatie probeer.

Ik had gedacht dat mijn gebrek aan ventilatie een groter probleem zou gaan spelen. Voor als nog geen klachten hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels in week 10 aanbeland. De rebelshack's zijn lekker aan het bouwen. Deze mogen nog wel even.

 

gallery_15473_4691_94150.jpg

 

gallery_15473_4691_12899.jpg

 

hoofdtop van de kleine Rebelshack.

 

gallery_15473_4691_43824.jpg

 

Top van de wat grotere Rebelshack.

 

gallery_15473_4691_197685.jpg

 

En dan de Lowryder, deze is echt wel bijna aan het eind van haar latijn. Bijna alle bladeren kleuren nu mooi geel op. En ook al zag ik hier wat nieuwe aanbouw, ik vermoed dat deze aanstaande week wel klaar is. Alleen dan ben ik er niet. Ik geloof trouwens wel dat ik een zaadje zag in het hoofdtopje(niet op de foto kunnen zetten).

 

gallery_15473_4691_198680.jpg

 

gallery_15473_4691_151126.jpg

 

Zoals gezegd volgende week geen update, maar daarna het vervolg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update in week 11.

 

Na een week afwezig te zijn geweest kon ik zien dat de toppen van de twee Rebelshacks erg uitgestrekt waren. Niet meer zo compact als dat ze waren, mogelijk vanwege het water tekort? De Lowryder is nu mooi egaal geel gekleurd, ik zit er over te denken om deze van het weekend om te hakken en te knippen.

 

Maar goed foto's

 

Verschil blad Lowryder en Rebelshack

gallery_15473_4691_127398.jpg

 

Lowryder

gallery_15473_4691_66328.jpg

 

Grote Rebelshack

gallery_15473_4691_139722.jpg

 

Zijtop

gallery_15473_4691_38948.jpg

 

Kleine Rebelshack

gallery_15473_4691_129930.jpg

 

Zijtop

gallery_15473_4691_38948.jpg

 

Overzicht

gallery_15473_4691_330581.jpg

 

gallery_15473_4691_86024.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, weer een kleine update. Week 13 ( na omwisselen naar 12/12. Week 11 na bloei verschijnselen) voor de twee Rebelshacks. Deze gaan nog steeds goed. er wordt nog steeds een beetje bijgebouwd. Lekker, lekker.

De Lowryder is helaas niet meer.......in haar voorgaande vorm. Deze heb ik omgehakt, geknipt en gedroogd. Ik ben bang dat ik een beginners foutje heb gemaakt door de toppen en bladafval ( Ahum, maar liefst 2 gram :o ) in een kartonnen doos te doen, hierdoor heb ik het idee dat alles wat te snel is gedroogd( kan dit überhaupt? ).

Afgelopen zondag avond een heel klein beetje in mij vapbong gedaan en MAN, wat een knaller zeg! Ik ben natuurlijk niet zo veel meer gewend en ik dacht bij de eerste teug dat ik niets merkte en nam dapper een tweede en een derde. De smaak bleef heel lang in mijn mond hangen en het effect was grandioos. Dit komt uiteraard doordat het hier gaat om eerlijke, zelf verbouwde wiet! :P Mijn eerste! Het smaakte zoals mijn eerste beetje wiet welke ik 18 jaar geleden kocht in coffeshop Trenchtown. Lekker organisch.

 

Maar goed, foto's.

 

Grote Rebelshack

 

gallery_15473_4691_903176.jpg

 

gallery_15473_4691_1043829.jpg

 

gallery_15473_4691_887250.jpg

 

Kleine Rebelshack

 

gallery_15473_4691_1695204.jpg

 

gallery_15473_4691_1905534.jpg

 

gallery_15473_4691_283430.jpg

 

Lowryder

 

gallery_15473_4691_838218.jpg

 

gallery_15473_4691_580235.jpg

 

 

PS: ik heb mijn bestelling gedaan en eerdaags komt het volgende binnen:

 

400w lampje

500m3 Afzuiger

Fan Controller Set

Koolstoffilter 500m3

DarkRoom DR80

 

En nog wat toebehoren

 

Mijn pretpakket van sanniesshop heb ik al binnen. Bedankt Sannie voor de superservice. Deze keer heb ik gekozen voor jackberry zaadjes. Ik heb nog wat masterkush en een paar lowryders liggen. Dus dat beloofd wat! Ik ben benieuwd wat de Lowryders gaan doen onder 400w

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is gebeurt! In week 15(week 13 na de eerste bloei verschijnselen) heb ik mijn twee Rebelshacks geknipt en geschoren.

De twee hoofd toppen zijn goed compact, alleen van grote Rebel liep het bovenste gedeelte erg uit elkaar. De paar toppen hieronder zijn nog wel ok, verder naar beneden het het één en al fluf wat de klok slaat. Persoonlijk vind ik dit niet zo heel erg omdat ik mijn wiet altijd vaporiseer. Zolang er maar genoeg kristallen op zitten.

 

Al met al ben ik redelijk tevreden over het resultaat van drie 11w spaar lampjes. Ik heb een hoop geleerd en, wat mij betreft, kan het nu alleen maar beter en meer. Mijn spullen voor de volgende kweek staan in bestelling(400w en de rest).

Ik heb nog 1 Rebel in scrog staan en twee Lowryders dames die regelmatig bestoven worden door twee Lowryder hengsten.

 

Maar goed, ik heb het gisteren na het knippen gewogen. Gewicht onderaan de foto's!

 

Laatste shot grote Rebelshack voor het omhakken.

gallery_15473_4691_1483265.jpg

 

geknipt

gallery_15473_4691_1630299.jpg

 

Top grote Rebel

gallery_15473_4691_1429843.jpg

 

Top kleine Rebel

gallery_15473_4691_177685.jpg

 

Totaal gewicht kleine Rebel: 38 (nat gewicht)

Totaal gewicht grote Rebel: 44 (nat gewicht)

 

Totaal 82 gram (nat)

 

PS: ik bedenk me net dat ik vergeten ben om de toppen afzonderlijk te wegen(leermoment)

Share this post


Link to post
Share on other sites

+- 20gram droog :rofl Is voor de setup en dat het je 1e keer is, helemaal niet slecht gedaan.

 

:(

 

Laat het je smaken ! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BigButtBram. thanx man! Ik weet zeker dat ik van de rebel ga genieten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...