Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mystical-shiva

6000 Hennepplanten Ontdekt In Loods

Recommended Posts

De politie heeft woensdag in

Kloosterzande een grote, professionele

hennepkwekerij met 6000 planten

ontmanteld.

 

De politie spreekt van een zeer grote

kwekerij. De straatwaarde van de oogst

zou 2,5 miljoen euro zijn.

 

De kwekerij, gevestigd in een loods

aan de Hulsterweg, werd ontdekt na een

tip uit de buurt. In verband met de

vondst is één man aangehouden

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet_675339a.jpg

Wietkwekerij Kloosterzande opgerold

 

KLOOSTERZANDE

 

De politie heeft woensdag aan de Hulsterweg in Kloosterzande een grote hennepkwekerij opgerold.

 

De kwekerij zou in vol bedrijf goed zijn voor een jaaromzet van 12,5 miljoen euro. De loods achter de woning aan de Hulsterweg, pal naast de openbare begraafplaats, was uitermate professioneel ingericht voor de kweek van maximaal zesduizend hennepplanten.

 

Er was pas geoogst en daarom was slechts een van de zes kweekbedden gevuld met zo'n duizend hennepstekken. De politie heeft een vrouw aangehouden als verdachte en sluit niet uit dat er nog meer arrestaties volgen. De professionele opzet van de kwekerij bleek uit de aanwezigheid van een flink aantal koolstoffilters en een afzuiginstallatie. Die waren bedoeld om de geur van de hennepplanten verborgen te houden voor de buitenwacht. Elektriciteit werd gefaseerd buiten de meter om afgetapt. Toch was voor Delta te achterhalen dat er enorm veel stroom werd afgenomen in de omgeving. De kwekerij is met medewerking van gemeentewerkers ontruimd. De politie kwam in actie na een tip. Het is nog niet bekend hoe lang de kwekerij in bedrijf is geweest.

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

6000 planten goed voor 2,5 miljoen euro ???? :verrygood lijkt me sterk !!!

 

 

6000x 30 aantal ram per plant ) = 180.000 gram x 5 euro ( ook hoog gerekent ) is goed voor 9 TON

 

is nog neit verkeerd dan hoor , al betwijfel ik of je per plant 30 gram kan halen op zo'n grote schaal maar ja er werd gesproken van zeer proffesionele kwekerij :huh: dus overdreef ik maar, daarbij maar meteen de prijs wat overdreven want vaak is deze wiet niet super van kwaliteit , wel goed maar dus neit super en daarom nooit 5 euro per gram waard daarbij zullen ze het in groter partijen verkocht hebben dus nog wat minder ervoor krijgen !!!!

 

 

ommogelijk dus in mijn ogen !!! dus denk eerder een omzet van 7 ton nog neit verkeerd hoor B) maar goed zo zitten ze er wel ruim anderhalf miljoen naast :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

En met zulke propaganda misrekeningen worden kwekers in het criminele hoekje gedrukt...bah bah bah , kotsmisselijk wordt je er van.

Nee maar als ''ze'' een euri van je krijgen weten ''ze'' je wel te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk zelfs nog minder, 30 gram denk ik idd niet dat ze hale, en als je zo groot verkoopt denk ik niet dat je veel meer dan 3 euro krijgt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand die serieus tegen het broeikas effect maatregelen neemt weer niet goed :verrygood

En ja 2,5 milioen ze denken zeker dat ookal staan planten hutje mutje op elkaar toch nog 100gr pp oogst.

Best jammer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp nooit zo goed waarom de jongens met de pet op altijd van die belachelijke bedragen roepen.

 

12,5 miljoen per jaar, 1 loods? Ik zou bijna denken dat je met dat soort berichten er juist meer kwekers bij krijgt... Als ik een pet op zou hebben (als he...) dan zou ik iets gaan roepen in de trend van dat ik niet begrijp waarom men zoveel risico wil lopen voor een schamele 3 meier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjaa zeker zo motiever je iemand alleen maar heel erg om het juist zo aan te pakken!!!! een paar 1000 investeren ( tsjaa dan maar niet op vakantie en ff sparen ) mooi loods vinden en huren spulen halen en knalluh, van stroomkosten heb je op dit soort kwekerijen tog geen last van, die betaal je niet :verrygood

 

2 maanden flink in de zenuwen mocht je dan oogsten dan ben je meten binnen ( ben je ook wel maar goed ) ik zou dit soort bedragen tog undercover houden eigenlijk als ik de politie was ..

 

maar ja die kerels zijn ook dom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben het over een jaaromzet.

Met jouw berekening en 3x oogsten per jaar kom je wel over die 2.5 miljoen heen.

Als het echt zo pro is, dan oogsten ze wel 5x per jaar. Knippen, wegbrengen, en meteen nieuwe erin.

 

Mjah...volgens de bron hebben ze het over 12.5 miljoen..da's inderdaad een beetje veel..roebel misschien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...