Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Domi

Lavendel

Recommended Posts

Hey guys,

 

Gistere kwam een vriend van me een joint roken bij mij en hij had "lavendel" bij, een haze soortje. Had dit nog nooit geproeft, en bij de eerste hijs was ik verrast door de frisse en zoet/bittere smaak er van. het ruikt ook echt naar lavendel! B) :verrygood

 

Nu, het kostte 11€ de gram, das wel al een exclusiever soortje. Maar mijn vraag was nu, wie van jullie heeft het al gerookt?

En is dit gewoon te verkrijgen door een Haze plant te kruisen met een lavendelstruik?? :specool

 

Het geeft ook een immens stoned gevoel. Eerst voel je er niets van omdat hij zo lekker is en ineens komt meneer lavendel op de deur kloppen en ga je neer ;) :huh:

 

cheers dudes

 

Greetz

 

Domi B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb et ooit es bijna gerookt.

Khad wat wiet gekregen om een joint te roken van een random dude, rook naar lavendel, we dachte dat het gwn een flauwe grap was ma die dude zat et ook te roken dus...

 

Spijtig genoeg wask veel te zat om te rollen en niem anders kon rollen dus heb em uiteindelijk nooit geproeft, precies wel een ervaring gemist dan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
En is dit gewoon te verkrijgen door een Haze plant te kruisen met een lavendelstruik?? :verrygood

 

Maar da zal wel niet lukken nee :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens, de Lavender van Dampkring heb ik getest en , naast haar voortreffelijk smaak en aromas, (ook onder het roken) kwam uit ze uit de cannabinol test rollen met de volgende fingerprint,

16%THC,en in verhouding tot THC , 2,5%THCV, 4%CBC, 1,5%CBD....Het viel me op de High redelijk lang aanhoud bij lavender, heerlijke wiet met een sprankelende High. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

(offtopic) Onnodig gequote , en verwijderd.(offtopic)

 

 

Moet je wel even de juiste Lavender Pheno uitzoeken waarschijnlijk , maar Sannie weet ook wel van prijzen 20Euro :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...