Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pascalboy

Guerilla Kweek 2008

Recommended Posts

Ook dit jaar wil ik weer een guerilla kweekje opzetten, nu hopen een betere (na)zomer dan vorig jaar...

 

De plannen zijn op 2 veldjes van 15 planten per veldje te maken en nog 15 planten verspreid over een groot open veld.

 

Op veldje 1 wil ik 15 NDB planten neerzetten

 

Op veldje 2 komt een aantal NDB en nog enkele verschillende soorten.

 

Op de losse plekken komt Bubble gum, Low ryder, Bob marley's best en nog enkele onbekende rassen.

 

De voorbereidingen die ik tot nu toe heb getroffen zijn: 1 veldje los harken en gebruikte binnen aarde uitstrooien, op dit veldje moet nu nog een deel van de binnenaarde uitgestrooid worden.

 

In februarie komt zeker het 2e veldje nog, als het kan iets ruimer en iets meer planten.

Ook wordt er binnenkort kippenmest korrels door de grond geharkt.

 

Ik heb vast even snel een foto gemaakt van het eerste veldje, zoals je ziet moet er nog meer gebruikte binnenaarde worden toegevoegd voor de buitenste planten.

 

med_gallery_6952_4661_353717.jpg

 

 

Let niet op de bende, de lege zakken hebben we gebruikt voor de aarde en worden netjes opgeruimd :>

 

Laterzz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfect op tijd, heb dit ook net gedaan.

Kippemest is nogal scherp van aard dus kan die nog lekker fermenteren.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnenkort moet ik ook maar een leuk plekje uitzoeken.

 

alleen ik ben nog opzoek naar stekjes die ik maar niet kan vinden :S

dus dat word een probleem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen, thnqs voor de reakties.

 

@Da Dende: Zo vroeg is het niet, de tijd vliegt en zoals Isan al aangaf, de grond heeft even de tijd nodig om de kippenmest op te nemen en alles in werking te stellen.

 

@unknownhenk: Waarom geen zaadjes ik ga ook gewoon zaadjes gebruiken, misschien een paar stekjes...

 

Vanmiddag hebben we het eerste veldje bijna af gemaakt, nog een beetje extra aarde komt morgen dan is het klaar, we hebben bij elk punt waar een plantje komt drie stokken neer gezet, hier gaan we uiteindelijk folie omheen spannen tegen ongedierte en natuurlijk komen er slakken korrels.

 

De foto's: (de slechte kwaliteit komt omdat ik de foto's maak met mijn 2.0 megapixel mobieltje:P)

 

 

med_gallery_6952_4661_469029.jpg

 

 

med_gallery_6952_4661_461576.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt nog tijd zat om je eigen stekken te maken. In 3 maanden moet dat prima lukken. Eind mei is vroeg zat om stekken buiten te zetten.

 

Maarre...komen die plantjes niet wat dicht bij elkaar te staan zo ?

Ik denk dat je ze zeker een meter van elkaar moet zetten.

Of worden het lowriders :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@soco: tnx voor je reaktie, er van uitgaande dat 50 procent mannetjes zijn moet er genoeg ruimte zijn in vierkante meters, in de breedte wordt het veldje nog zo een 70 cm breder en schuift het nog wat uitelkaar.

 

Ik ga van elk plantje een stek nemen om te kijken of het mannetjes zijn zo kan ik ze er zo vroeg mogelijk uit halen.

 

Straks ga ik weer naar de plek, nog zo een 70 liter aarde komt erbij. Ook zet ik ze dan wat verder uit elkaar.

 

mazzel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dit openbaar terein ?

zou alleen de aarde neer kwakken maar geen stokken in de zetten ,lijkt meer op voorbereiding van een kweek ,anders alleen aarde dump :verrygood

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

@buble: haha ja er zit wat in maar op deze plek komt echt niemand hoor :verrygood

 

Vandaag de tweede spot gevonden een veeel grotere plek, helemaal open kunnen zo een 60-70 planten volledig groeien...

 

volgende week foto's van de tweede plek, als de tweede plek een beetje voorbereid is ligt het werk tijdelijk stil en wachten tot eind april, eind april zaaien en 2 weken voorgroeien daarna naar buiten.

 

dus half mei staan de planten er, voor het grootste deel komt er dus NDB, bubble gum en nog een onbekende soort en enkele lowryders stuk of 10 dan hebben we wat om de tijd mee door te komen.

 

Mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood Mensen!

 

Vandaag de tweede plek een beetje verkent.

 

Helaas heb ik geen foto genomen van hoe het er eerst bij stond, we hebben nu al het oude riet wat door was omgeslagen en op 1 grote hoop gegooid.

Hier de foto's:

 

med_gallery_6952_4661_423590.jpg

 

Zie links een hoop met bende, de grootste takken weg gehaalt

 

med_gallery_6952_4661_8229.jpg

 

Voor de rest van de takken gaan we morgen weer op pad maar dan gewapend met een hark :specool

 

Deze week komen er weer meer nieuwe foto's!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi plekje zo te zien als er echt niemand komt:). Kga nog wat mogen snoeien aan mijn plek(klotebrandnetels). Kunnen er ook wel makkelijk 20 staan:) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent al lekker vroeg bezig dat is een goed begin natuurlijk :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie open plekken hoor, daar kunnen ze lekker van het zonnetje genieten :verrygood

 

Gr,

Emilio :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi^^

 

De laatste foto's lijken wel wat op mijn plek XD

 

 

cimg4954df8.jpg

 

 

cimg4956pe6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...