Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blommer

Blommers Guerrila In De Spaanse Zon....update!!!!te Veel Zon!!!

Recommended Posts

Hey Blommer,

 

De lowryders hebben het goed naar hun zin daar op de vensterbank ;) .

Het bruine aan de bladeren kan ik trouwens niet zien, dus dat zal maar

een heel klein beetje zijn :verrygood

 

Groeten,

Emilio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is nu officieel begonnen, in spanje zitten we nu een paar dagen al dik in de 12 uur licht dus de zaden zitten in een nieuw huisje(plastic bekertjes) en blommers guerrila kweek is begonnen!!!! een vriend heeft mij nog een stuk of 30 thai haze zaad gegeven maar helaas zijn er maar drie ontkiemt en die zitten in potjes dus hopelijk wordt dat nog wat :verrygood in de plastic bekertjes zitten 7 arjans ultra haze 1 van greenhouse seeds, 6 bigbang van greenhouse seeds, en 8 onbekende zaadjes. ik ben van plan om nog 20 white dwarf zaden te halen want mijn lowryders zien er nu al heerlijk uit en ik geef ze nog 3 weken minimaal! ook ga ik 10 lowryder 2 zaad kopen en deze blijven hier thuis veilig op de vensterbank maar dit gebeurt pas in mei ofzo. ook ben ik aan het twijfelen of ik wat powerplant zaad zal kopen van dutch passion want de pp kweek verslagen zien er allemaal prachtig mooi uit. heeft iemand ervaring met pp buiten?laat het me weten asap....

 

med_gallery_15253_4655_3377892.jpg

Dit zijn de potjes met de thaise zaadjes...

 

 

med_gallery_15253_4655_154328.jpg

de linkse bekers zijn de ultra hazjes

de middelste zijn de onbekende en rechts zijn de bigbangs....verder niks te vertellen mensen als de kopjes te zien zijn weer een update...

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee blommer

 

Ik was je ff kwijt joh...Ik moest even de weg zoeken naar deze geurilla corner. :verrygood

Klere zeg mooie locatie hoor...jaaa super.

Die ultras worden gigantisch buiten hoor.....maar je gaat ze ook nog toppen toch?

12/13 uur kan natuurlijk wel al direct wat bloeiverschijnselen geven toch?of laat je ze daar doorheen groeien?

PP zal het zoals elk soortje gewoon goed doen hoor in jouw klimaat.

 

Je kweek ziet er netjes uit en gelukkig nu de fotos ook. ;)

 

succes nog en tot latersz

Pukkeltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad kunnen de plantjes bloeiverschijnsellen krijgen maar als dat gebeurt dan groien ze daar wel uit...vorig jaar heeft mn broer zaadjes onkiemt in begin maart en die planten zijn mooi geworden maar wel gepikt helaas ;) ik denk dat ik ongeveer driekwart ga toppen en de andere niet om te kijken hoeveel verschil er nou tussen zit met opbrengst kwaliteit en moeilijkheidsgraad....iniedergeval leuk dat je mn topic leest pukkel ik blijf de jouwe ook lezen :verrygood

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Blommer,

 

Je bent met het echte werk begonnen zie ik :verrygood .

Jammer dat er maar 3 van de 30 thai zaadjes zijn uitgekomen. Je zou de zaadjes

die niet zijn uit gekomen kunnen helpen door ze voorzichtig tussen je nagels te

kraken. Op deze manier komt een deel van de schillen los van elkaar en kan het

zaadje een stuk beter ontkiemen. Ik doe dit zelf ook altijd met moeilijk te ontkiemen

zaden, en dat werkt bij mij altijd goed ;) .

 

Succes met je Spaanse guerilla :lol: .

 

Gr,

Emilio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey emilio ben je dr weer :verrygood ja inderdaad het echte werk is begonnen! ik heb al die mislukte thaise zaadjes in mn tuin gestopt voor het geval dat ze alsnog uitkomen dus mischien wordt dat ook nog wat, was wel een leuke tip over die zaadjes kraken maar helaas zitten ze al in de grond ;) dus hoplijk wordt deze spaanse guerrila wat moois trouwens jij hebt ook een spaanse naam he?

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey Blommer,

 

ik heb je verslagje een beetje zitten volgen, ziet er allemaal zeer netjes uit! komt er nog een update? ik ben benieuwt :)

 

Groetjs goodshit :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat maar komen die fotos blommer.... :P

Zullen ondertussen wel wat groter zijn,en misschien zijn er ook nog wel een paar afgevallen?

 

Of heb je een tennisarm? :P

Groetjeszzz zz Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen sorry dat er nog geen update is ik ben al tijden opzoek naar een nieuwe camera want ik heb de mijne uit mn klauwen laten vallen en mn telefoon is niet al te goeie kwaliteit, ik kan jullie wel alvast vertellen wat er allemaal gaande is en fotos zullen komen ik weet alleen nog niet waneer. van de experiment planten die in het veld staan zijn er 3 van de 6 mannetjes ik heb 2 big bangs in potten staan thuis en die staan in bloei al een week dan staan er nog 2 onbekende en een daarvan staat in bloei die andere niet maar het is wel zeker een vrouwtje..... van de 6 ultra hazejes is er een afvaller van de onbekende 7 ook een, van de big bangs ook maar eentje maar dat is omdat ik het potje heb laten vallen, ik ben namelijk niet zo handig :P ze groeien niet bepaald hard maar ze groeien wel.... ik heb ook een andere big bang feminized staan die al wat ouder is daar maak ik ook nog wel wat fotos van en dan is er ook nog een vrouwelijke starter kit zaadje die al dik 30 cm is de lowriders gaan van de 5, 3 om vandaag maar daar zal ik geen fotos van kunnen maken eindresultaat zal ik wel posten....ook zijn de 3 ontkiemde thaise zaadjes uitgekomen en die maken het ook prima :D dus niet veel negatiefs te vertellen behalve dat de big bangs er niet zo mooi bijstaan maar toch doorgroeien en bloeien.......fotos binnenkort, dat is beloofd :P

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

hey blommer ik lees dat jij daar in spanje al aan de 12uur lichttijd bent, is dat hier dan ook zo in zuid frankrijk?

nog niet op gelet.... gaan ze dan ook sneller bloeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het niet weten tooz vorig jar had mn broer vijf plantjes staan en het waren allemaal sativas maar sommige waren al klaar begin oktober eind septmeber terwijl sommige nog maar net de bloei in waren geschoten, ik ben nog een begginnende kweker dus weinig ervaring, maar ze staan in bloei omdat ik ze met een 400 watt hps heb voorgegroeid en daarna heb k ze buiten gezet omdat er ongeveer 11:30 uur licht was zodat ze in de bloei gingen maar het is nu inmiddels al bijna 13 uur licht dacht ik dus ik zal moeten verduisteren :P heb ik dus echt geen zin in maar ja ik wil ok wel graag en lekker rokertje hebben.....

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

he blommer relax een verslag uit spanje ( zorg je dta je neit gepakt word :P )

 

nog een paar vragen en opmerkingen

 

hoelang duurt het nog voordat jullei daar een 16 uur licht ciclus hebben ??? want als dta nog een maand duurt en je planten staan al 5 weken in de bloei kon ngo wellis fines zijn voor je planten !!!!

 

ook moet je je mannen wel weg knikkeren anders krigj je zaden !!! ( wist je denk ik al wel )

 

en je hazejes mogen zo'n 10 tot 14 weken genietne van hun bloei is ht daar dan nog mooi weer ( spanje is een groot land met best wta klimaat veranderingne hier ne daar ) ....

 

dnan og iets je hazejes zijn geweldig greenhouse maakt zeer lekkere hazejes heb ik mogen onder vinden echter worden het giga bomen !!!! van ene meter of 3 wat ter plekke niet erg is maar wanneer je de bloei heb gehad moet je oogsten ... hoe ga je dat aanpakken 800 gram per plant kan in zo'n klimaat prima namelijk maar dat zijn met al jouw planten wel heel wat vuilnis zakken vol !!! wat je van a naar b moet slepen HODU DAAR REKENING MEE HEAH gelukkig zullen die big bangs eerder oogstbaar zijn wat het werk verspreid ...

 

mocht je zat wiet overhebben voordta je naar nederland gaat zal ik als ik jouw er hasjies van maken en goed verpakken ( op internet zat info over te vinden ) stuur dat naar een vriend op of naar je eigen wel op een discrete manier zo kun je makkelijk een kilo of 2 tot 5 naar je huis laten verzenden niet dta je zoveel kilo hasj zult hebebn denk ik maar is maar een voorbeeld...

 

 

iig succes en ik gaat u volgen :P

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey masteryero leuk dat je me volgt man, bedankt voor zon mooi lang verhaal :P :D haha altijd leuk om te zien dat mensen interesse hebben voor je kweek.... ik denk dat spanje geeneens de 16 uur licht behaalt zelfs niet op de langste dag maar het mooie klimaat maakt alles goed... er zijn maar zes feminized ultra hazejes dus als het van dei giga bomen worden wat ik eigenlijk niet verwacht want ik ben nog maar een beginnende kweker en veel tijd om ze te verzorgen heb ik niet dus ik zal ze alleen water kunnen geven maar als het waarkomt wat jij voorspeld dan zal ik inderdaad flink wat zakken moeten hebben maar geen probleem ik heb een grote 4x4 nissan dus alles zal prima verlopen we transporteren dit natuurlijk diep in de nacht voor de veiligheid.... hier in spanje wordt je niet zo gaauw gepakt hoor want hier weten ze nog niet helemaal wat helikopters zijn haha :P ik zal alles op de lokatie moeten oogsten dus ik zal wel een plastic stoeltje mee moeten nemen...maar genoeg met al die verwachtingen en voorspellingen want voor hetzelfde geld wordt alles gekapt en meegenomen de dag voor de oogst dus ik houi mn verwachtingen zo laag mogelijk en ik hou trouwens minimaal 1 ultra hazeje op de vensterbank in een 20 liter pot want groter past niet op de vensterbank want ik wil toch wel een lekker zakie haze gegarandeerd 3 planten is legaal in spanje meer dan dat en je wordt gepakt dan worden ze weggehaald maar verder niks hoor, maar sinds vorig niet zon succes was voor mn broer hou ik ze dit jaar ver van huis, niet echt zo ver maar toch wel 5 min op de fiets en door flink wat palmbomen en onkruid!!! trouwens er zijn al 4 lowryders om de andere die heb ik vandaag nog flink gewaterd dus die laten we tot vrijdag staan :bier o ja en die ene afvaller van de onbekende zaadjes die leeft dus nog maar ziet er niet zo mooi uit maar ja iets is beter da niets....en ik had nog een vraagje over hash maken, ik weet hoe alles moet maar niet hoe ik het het beste kan drogen of moet ik het meteen in de vriezer leggen en hoelang? alvast bedankt!

 

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop het wel ik wacht nog op een flinke regenbui om de grond nat te maken zodat ik geen liters water mee hoef te nemen ik zal wel een kleine foto update maken met mn telefoon als de kleintjes op de lokatie staan dus voor het eerst hoop ik op regen :o

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

blommer, je stek ziet er lekker uit, qua plek stek, en de prachtige omgeving, echt, geef me er een hutje, en ik vermaak me deze zomer...

even wat tips die je vast al hebt gehoord-_-

hekken om je stekken!

wat extra ruimte vrij rond je planten (gezien de natuur eromheen natuurlijk ook groeit)

maar ook niet te veel want dan valt t uit de lucht erg op.

ik weet niet of je de ph van de grond al hebt gechecked?

evt de aarde schoffelen voor wat extra lucht voor je wortels.

 

nogmaals, de spot ziet er veelbelovend uit, ik zal je volgen.

 

GGV

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt grotegroenevriend! ja ik dacht er zelf ook al aan om wat gaas om de plantjes te zetten want er zitten flink wat beestjes daar in het oerwoud!

 

ook is het hier om deze tijd van het jaar echt elke dag winderig en de plantjes vallen steeds om dus ik wil wachten tot dat de stammetjes een beetje sterker worden voordat ik ze daar neer zet momenteel heb ik er al sate stokjes naast staan om ze een beetje recht te houden mar als ik ze daar neer zet wil ik toch wat beter voorbereid zijn da nu, ik ben al weer een week niet op de lokatie geweest en ik weet dus niet hoe de experiment planten eraantoe zijn,

 

update binnenkort.....

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

iemand nog info over mijn hash vraag? moet ik het in de vriezer leggen of gewoon drogen?

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha die Blommer,

ben benieuwd naar wat foto's van je planten.

Ze zullen wel gegroeid zijn met dat klimaat daar :o

Ik heb geen ervaring met hasj maken maar ik heb wel een link voor je. ZELF HASJ MAKEN

Succes verder en vergeet geen foto's te posten :P

 

Grtz Lowryder :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hartstikke bedankt WL precies wat ik nodig had!!

ja de fotos komen zeker!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Blommer,

Hoe staat het ervoor daar in de Spaanse zon? ;)

Ze zullen wel lekker hard groeien daar :D

 

Groeten,

 

Emilio ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey emilio,

 

alles gaat goe hier hoor de bigbangs die bloeien gewoon door zonder dat ik ze verduister alleen zien de bladeren er niet zo mooi uit en de kleintjes die gaan vreselijk langzaam maar ik neem aan dat dat normaal is met maar 12uur 30mintuen licht ze zijn van begin af aan in de buiten lucht gezet dus ze zullen wel meteen klaar zijn voor mn G-plek ik wacht alleen nog op wat regen we staan al een volle maand droog met vanacht een druppel letterlijk en toen aan ze is de lucht losgebarst maar helaas dus niet bij mij thuis....... ik was recentelijk nog op mijn G-plek en de planten daar zien er veeeeel beter uit dan de planten in potten en staan ok al dik 2 weeken in de bloei.... zodra ze op de lokatie komen te staan komt er een update met wat voor camera weet ik nog niet maar ik vind er wel een.... ook heb ik gisteren al mn plantjes getopt ook al zijn ze nog iets te klein in mijn ogen de wat oudere big bang ziet er nog goe uit en die ga ik niet toppen en het plantje daarnaast is wel getopt en nu al heel mooi breed en al dik 40-50cm de big bang trouwens ook al dik 30-40cm...

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo lezers van het forum helaas kan ik niet zeggen dat ik een update heb maar ik kan wel het eind resultaat van mijn lowryders posten het is dus 52 gram uit 5 plantjes geworden ik vind het wel een leuk resultaat zeker als ik me bdenk dat ze hun hele leventjes buiten in maar 11 tot 12 uur licht hebben gestaan de toppen waren mooi en kompact, een beetje veel blad.... er zit ook redelijk veel thc op de buds en inmiddels is al dik 15 gram opgerookt hier in huize blommer na een jointje ben ik toch redelijk stoned en high, het is trouwens wel een mooie kombinatie van stone en high want eentje weg paffen voordat je naar bed gaat is heerlijk met dit soortje maar je kan wel gewoon van alles doen

 

terug naar mijn topic, ik heb dus een nieuwe telefoon besteld met een 5 megapixel camera en ik ga hem op zaterdag ophalen dus op zondag komt de update!!! ik heb gisteren al 80 liter water lopen shouwen en in mijn auto naar de lokatie gebracht want als ik de plantjes in de grond zet zullen ze flink wat water nodig hebben want het het heeft namelijk sinds 4 maart geen druppel geregend, echt belachelijk!!!

 

ik had nog een vraagje over mijn big bang plantjes ze staan nu in de derde week van de bloei en alle haartje beginnen bruin te worden is dit omdat er te lang licht op schijnt of iets anders het is hier momenteel dagelijks ogeveer 13 uur licht of meer... als iemand hier een antwoord op heeft laat het me weten :dribble:

tot de volgende update

 

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net de nieuwe Soft Secrets gelezen met een interview met Jorge Cervantes waar hij bijna aan het einde van het interview zecht: "Spanje is geweldig, je mag er cannabis growen op je eigen terrein zo lang het maar voor eigen gebruik is. Zonder plantenlimiet!!!"

 

Dus waarom doe je een guerilla kweek? Of heb je geen tuin ofzoiets dergelijks? Onbeperkt aantal planten.......imagine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga verhuizen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...