Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
de glazenwasser

Maximaal Aantal Watts / M2

Recommended Posts

hoi,

 

ik vraag me, strikt theoretisch uiteraard, af hoeveel watts je op,zeg, 1,5 m2 zou kunnen persen. zou het bijvoorbeeld mogelijk zijn, met een afzuiger van 2500m3 om 2 x 1000 watt op te hangen? en zou het zin hebben of zou het meer stroomverspilling zijn?

 

ervaringsdeskundigen?

 

groeten! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga een poging wagen.

 

Naar wat ik heb gelezen hier eerder en gehoord is dat de verhouding tussen opbrengst en aantal lumen minder word boven de 800 watt de meter.

Tot 800 watt kun je dus van effectief spreken heb ik begrepen.

 

De grotere jongens met 30 a 40 lampen doen ook meestal 3 x 600 per 2 meter wat dus neer komt op 900 watt de meter. Dus ja veel meer dan die 800 a 900 watt zou ik zelf niet ophangen de meter.

 

En de afzuiger kan wel wat aan, maar denk dat 2500 kuub op een hokje van 1,5 meter aardig storm kan veroorzaken.

Misschien dat tubes dan de oplossing zijn voor de lampkoeling en dat je het met een kleinere zuiger kwa geur kan oplossen. Denk zelf niet dat de dames het prettig vinden om in een continue storm te staan. Dan moeten ze alle energie steken in het blijven staan.

 

Alleen heb ik geen tubes ervaring, maar dat zegt mijn gevoel.

 

Succes

 

Groetjes,

 

Reboot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...