Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

djpopol

1e Kweek Lowryders 20x

Recommended Posts

Na lang zoeken heb ik allemaal antwoorden gehad op mijn vragen, en dit allemaal via dit forum! Zeker een afrader, zoveel kinderachtige mensen heb ik nog nooit gezien in men leven, of wel allemaal beetje gestoord door al de jaren te smooren zeker! hhaa

 

OK dan roep ik nu iedereen op deze kinderachtige nitwit voor eens en altijd dood te zwijgen ....

De pot verwijdert de ketel ...

Het is toch ongehoort dat iemand geen respect toont voor dit forum en zijn bereidwillige vrijwilligers.

 

je graaft je eigen graf als een kleine baby die geen ijsje krijgt.

 

:lol:

 

Alweer van je aller aller grootste mega fan ... kusje op je voorhoofd Esmie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esmeralda ga ff ergens anders flodderen ok,

of heb je niets beters te doen... arm mens,

het liefst steek ik een 600watter in je aars

 

@Popol zie je fotos binnenkort hoop ik :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

he popol ik denk dat je eerst maar ff een andere profiel mag aanmaken, voor je je foto`s post! :lol:

 

want ik denk niet dat je zo heel ver gaat komen! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toooz, Esmeralda is een gewaardeerd lid van dit forum, een klein beetje botte humor mag wel van mij hoor. Forummatig informatie bekomen is iets anders als zg. spoonfeeding.

 

Spoonfeeding: Google maar eens op Foie gras. Is dat écht hoe jij je informatie vergaard wilt hebben ?

 

Forum: (lat.) letterlijk: Plein, marktplein, ofwel een plaats waar politieke discussies beslecht kunnen worden door hooggeeerde personen, later ook andere discussies, op een marktplein heb ik wel dode ganzen gezien maar geen ganzen met een trechter in hun strot...

 

Dus.

 

Kees.

 

PS: Ochtendhumeur, Esmie, ik geniet van je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tooz het enige wat ik in mijn aarsje douw is drugs ....

 

Hoe gaat het eigenlijk met jou droevige projectje om wiet te kweken ?

 

Heb je al wat droevige fotootjes voor ons ?

 

Een ding is heel zekerv Tooz en DJPopol jullie gaan niets oogsten in ieder geval niet iets wat rookbaar is en op dit forum geprezen zal worden

 

waarom neuken jullie elkaar niet in elkaars kontje ? misschien dat jullie dan eindleijk is oprotten van het internet. Niet alleen van dit forum maar van het hele internet.

 

voor het beledigen van Esmeralda krijg jij nu 20% waarschuwingspunten erbij, Bas doe je werk nu ook he !!

 

Kus voor Tooz en DJPopol de 2 clowns on the net.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE: lamp aan 28 graden en lamp uit 21 graden, dus perfect he... wie heb ik horen zeggen dat de afzuiging voor badkamer niet voldoende wass??? je ziet van wel eh!! dus voor jullie spreken eerst wachten en kijken :lol: hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je gezegd deze week he vriend. ben nu bezig met ze te laten ontkiemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
UPDATE: lamp aan 28 graden en lamp uit 21 graden, dus perfect he... wie heb ik horen zeggen dat de afzuiging voor badkamer niet voldoende wass??? je ziet van wel eh!! dus voor jullie spreken eerst wachten en kijken :( hahaha

 

WAHWHAHWHAHA WIE !!! :lol:

 

HET HELE FORUM HEEFT GELIJK, IEDEREEN LACHT JULLIE CLOWNS UIT.

DUS VOOR JIJ NOG DIEPER WEGZAKT IN JE EIGEN STOMME OPMERKINGEN !!!!!

JE HEBT DIT GEHEEL FORUM TOCH HOREN ZEGGEN DAT JE EENLUIE PRUTSER BENT.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hiermaakt mij niet uit hoor, het werkt dus wie heeft er gelijk, ik dan toch :lol: veel blabla via pc jullie ja... :( :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zit nog in de ontkiemfase en je weet nu al dat da ding gaat werken?? :lol: Ik wilde er eerst niks over zeggen........................MAAR NU TOCH WEL!!!

Onnozele!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hierer steekt er al ene in :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en reken er maar op 10.000 ogen zijn gericht op deze topic, alle Esmie fans en Esmie haters zitten nu op 1 lijn.

 

Het ijzeren geduld van alle wietkwekers op WF zal bewijzen dat jou tuinje een flop is.

Wat zijn 9 weken fun en plezier met zo'n topic nou die vliegen voorbij. En als je je afvraagt warom je nou zoveel hits krijgt ?

 

Dit is een grote comedy, daarom, informatief valt hier niets te leren.

 

Smile u are a member of 'the gouden kooi' ....

 

wat steekt erin een 600 watter inTooz zijn kontje ?

 

Fotos opscheppertje ..... je had ze beloofd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

10.001 nu...

 

Dit is het leukste topic zonder foto's..

Zeg ff wanneer ze komen...dan ga ik zitten... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee je beledigt me dat kost jou dus ook 20% waarschuwings punten ... let op bij de 100% lig je eruit he ...

 

Bas ?

 

nog een klantje voor je ....

 

Kus voor DJPopol de na aper ...

 

 

 

10.001 nu...

 

Dit is het leukste topic zonder foto's..

Zeg ff wanneer ze komen...dan ga ik zitten... :lol:

 

Staat bij jullie ook al het bier koud ?

 

Bierkrat ? heb jij ook WF op het beamer scherm lopen ?

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hee je beledigt me dat kost jou dus ook 20% waarschuwings punten ... let op bij de 100% lig je eruit he ...

 

Bas ?

 

nog een klantje voor je ....

 

Kus voor DJPopol de na aper ...

Staat bij jullie ook al het bier koud ?

 

Bierkrat ? heb jij ook WF op het beamer scherm lopen ?

 

:(

:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan hier niet een slot op want het gaat nergens over

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hiervind ik ook! dan kan ik eens een topic openen wanneer ik foto's heb want amaai ze, geen foto's is gelijk aan crimineel zijn hier hahahaha what the fuck

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yo es ,

 

grote bek die gast he? Moeten we naar België??

 

XXXX

 

Hee XXXXX mijn favoriete WF 'er ...

Tsja ik ken ze al een tijdje ....

Toen ik hoorde van Whazzup dat DJPopol hem diep beledigde in een pm ben ik er een sport van gaan maken. Weet je, het zijn hun forum manieren waar ik over struikel niet de persoontjes erachter. Ze hebben echt geen kaas gegeten van netjes en correct een topic bijhouden. Voor ieder wisje en wasje een andere topic openen, maar vooral heel veel vragen stellen waarvan de antwoorden heel gemakkelijk te vinden zijn.

 

zo is de opinie over jullie 2 ..... zegt dat niet genoeg ?

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hierkomt gij maar naar belgie hoor, je weet niet met wie je te maken hebt manneke :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

WB Esmee, kusje op je voorhoofd en het :lol: staat koud.

Buble, dit moet, mijns inziens, ook kunnen, veel hits zodat anderen beseffen hoe ze zich NIET moeten gedragen op WietForum.

Wie weet ooit kandidaat voor sticky, mits het niet uitloopt op een ordinaire scheldpartij.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop niet dat je andermans topic's gaat vervuilen met je onzin want dan kan je IP-ban verwachten

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hierha en een ander mag mijn topic dan wel komen vervuilen ofzo é é é?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...