Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Bijna 10.000 posts, dat is echt veel. Je hebt er veel tijd ingestoken Whazzup.

Ik zit ook dagelijks een paar uurtjes op WF te kijken maar telkens zie ik jouw naam weer voorbij komen.

Ik kan begrijpen dat je wat rustiger aan wilt gaan doen want moderator is meer dan alleen maar wat rond kijken en hier en daar een bericht plaatsen.

Ik heb veel van je gelezen en hoop toch wel dat je geregeld een bericht blijft plaatsen.

In iedergeval veel succes in je verdere toekomst.

 

Grtz Lowryder :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

We danken Whazzup voor zijn inzet ....

 

Respect voor Whazzup de man met het ijzeren geduld, de bescheidenheid himself. De man met de zachte pen genuanceerd maar rechtvaardig non commercieel. Van hem kan ik veel leren, mijn tekortkomingen zijn zijn kwaliteiten. Mijn favoriete moderator FOREVER ...

 

Als dank een leuke foto van iemand die erg gelukkig is als de grootste liefde in zijn armen ligt.

 

 

p1240227ob5.jpg

 

 

 

gallery_5211_261_73396.jpg

 

gallery_5211_261_43059.jpg

 

gallery_5211_261_54058.jpg

 

p1240223jp6.jpg

 

Hou je taai doe het rustig aan, neem een lange vakantie en laat af en toe je poffertjes porum is horen ?

 

Kus op beide wangen en een warme omhelzing voor Whazzup van Esmeralda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ben niet zo knap dat het beeldscherm me goed kan verdragen dus maar effe ge-edit :lol:

 

Thanks! En ben niet weg he...

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

blijkbaar niet eh, en op dit uur dan nog :lol:

rustig aan doen en om 2 uur s'nachts nog op het forum...

you're an addict :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

WF is zeer verslavend ......

 

Erger dan rooibos, ik heb nu 1 liter op ... het gaat steeds beter.

Ik dacht eraan om de plantkes ook maar is op de rooibos te zetten misschien is dat wel een hyperflyper idee.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga nou maar gewoon melasses toevoegen, veel gezonder voor je :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esmee als mod, zou dat niks zijn whazzup ?

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: zouden wel leuke mod meetings worden! Esmee als nachtburgemeester van het forum? Dan is het forum vogelvrij :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we daarover democratisch stemmen ...

 

ik ben tegen !!!

 

ps: mijn handtekenig is gecensureerd ..... wil die schuldige zich per pm even melden aub ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specool Als ik ergens wer keer op keer krom van kan liggen.. geniet van je pensioen Whazzup en groetjes aan Esmie :verrygood

 

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je rust is je gegund.

 

Juist wij(ikke :verrygood ) hebben wel eens lopen kibbelen, en zelfs dat kwam goed.

 

 

Das zonde voor het forum, maar ik wens je veel succes en rust.

 

We zien elkaar snel :specool

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

jawel, we zien elkaar zelfs snel ert :specool Miss_J had toch een voorspellend vermogen wat dat betreft.

 

Nog 300 posts, gaat hard he... Wordt zwaar afkicken. Rooibos zou niet eens zo'nm slecht plan zijn wat dat betreft esmee. Wat betreft die handtekening Esmee: Ik denk dat je persoonlijke coach je tegen jezelf in bescherming heeft genomen i.v.m. vermoedelijke afkickverschijnselen en de stress die daar bij komt kijken. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nooit gedacht dat het van iets anders dan cannabis was waarvan je zou moeten afkicken.

Bezoek ons regelmatig nog eens om dit toch nog in goede banen te leiden.

 

Groeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou je taai WU! Er is meer dan cannabis in het leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nooit gedacht dat het van iets anders dan cannabis was waarvan je zou moeten afkicken.

:verrygood Laat ik nou jaren hebben gedacht dat je geen afkickverschijnselen krijgt van softdrugs...

 

@exhile: Er zitten hier zat goede mods hoor :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsjah, afkicken van een forum is ook wat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jawel, we zien elkaar zelfs snel ert :specool Miss_J had toch een voorspellend vermogen wat dat betreft.

 

Nog 300 posts, gaat hard he... Wordt zwaar afkicken. Rooibos zou niet eens zo'nm slecht plan zijn wat dat betreft esmee. Wat betreft die handtekening Esmee: Ik denk dat je persoonlijke coach je tegen jezelf in bescherming heeft genomen i.v.m. vermoedelijke afkickverschijnselen en de stress die daar bij komt kijken. :verrygood

Meschien is het een goed iedee om nu je poosttelling gewoon vast te zetten!

Moet je het niet doorhebben natuurlijk.

 

Stijl kan jij dat doen ?

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit pas kort op het forum, maar ik heb nu al erg veel van je geleerd. Maar zo te zien ga je het alleen rustiger aan doen dus ga ik zeker weten nog veel meer van je leren! Mede daarom respect voor je tijd en moeite om de medemens een stevige hand in de rug te houden als het om onze geliefde plantje gaat :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha aftellen >> ??? tot 10000 ??? en dan ploep weg ??? K geloof er nix van, elke dag wel 10 à 20 posts van u gezien de laatste dagen :verrygood

 

Whazzup for president :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes en sterkte toegewenst, en we zien elkaar vast wel weer is voorbij schuiven

 

Gr Rem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meschien is het een goed iedee om nu je poosttelling gewoon vast te zetten!

Moet je het niet doorhebben natuurlijk.

 

Stijl kan jij dat doen ?

Ik turf :specool

 

En president moet ik niet aan denken, weg ben ik ook niet maar ik moet voor mezelf een streep trekken. Onkruid en zo, je kent het wel. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey @whazzup;

 

Ik ben blij dat jij je iets terug trekt.

Heb je straks meer tijd om een schakelkastje voor mij te bouwen! :verrygood

 

Respect!

 

Jij weet altijd een hoop, en gaat erg diep op de onderwerpen in waar onze oren van gaan klapperen!

Jammer dat je iets minder hier aanwezig zult zijn, maar het neemt wel een hoop tijd in beslag.

 

Hou maar ff een oogje in het zeil :specool

 

gr. green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

10.000 reply's zijn in mijn ogen GEEN resultaat van een uit de hand gelopen hobby of passie, het lijkt eerder een dwangneurose :huh: Als je je volgende bezigheid net zo intensief gaat uitoefenen dan wordt het nog druk op de : "Met de V.U.T. wat nu?", "geraniums kweken voor verveelde V.U.T.ers" en/of andere "postV.U.T.fora" . LOL!

 

 

Nee hoor snap goed dat je het wat rustiger gaat doen, of dat het verdient is weet ik niet, gegund is het je zeker! B) Je stopt toch niet met meeten hè?! Want anders rook ik er graag, ergens in den lande, nog een met je :verrygood !

 

 

 

Houdu en bedankt! TeKnO! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe thanks! Er blijft zat te doen en nogmaals, ik hou niet op maar ben er gewoon niet meer zo veel. Natuurlijk nog wel een paar kick-ass topics en wat technische shit, maar ik zal niet meer zo veel nieuwe topics doorstruinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...