Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tjap

5 X Amnesia Op Aarde

Recommended Posts

yo yo yo,

 

update begin week 9

 

veldje

gallery_15479_4586_93819.jpg

 

ben halverwege vorige week begonnen met geven van alleen afgezuurd water. aankomend weekend gaan ze om. :lol:

 

toppies

gallery_15479_4586_464363.jpg

gallery_15479_4586_128508.jpg

 

tussen het bladerdek zit ook nog wat :verrygood

gallery_15479_4586_309268.jpg

 

de klok staat nu op 8 uur licht / 16 uur donker en ik laat ze nu eerst smeken voordat ze wasser krijgen! :kill:

 

groets,

 

tjappie :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

das wel snel tjap,

 

en waarom de 8 uur licht? is dat beter voor het afrijpen? Sommige mensen zetten ze 2 a 3 dagen voledig donker, andere schroeven het licht terug zoals jij, zijn er voor en nadelen?

 

ik ben benieuwd of je ze niet te snel om gaat hakken, maar ik hoop voor je dat het resultaat er naar zal zijn :verrygood

 

 

Greetz sax

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoooo dat ziet er onwijs goed uit man! Zou je niet denken als je de eerste foto's en deze naast elkaar zet. Ik hoop op het zelfde resultaat!

Mazzel!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee saxo,

 

tis een kortebloeiende amnesia, aka. 9 weken. afbouw van licht en water is idd. voor het afrijpen. ik hoop ook dat het niet te snel is, maar ik weet vrij zeker dat het wel goed zit.

 

laten we met z'n allen hopen op een goed resultaat dan! :o

 

laters! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
hee saxo,

 

tis een kortebloeiende amnesia, aka. 9 weken. afbouw van licht en water is idd. voor het afrijpen. ik hoop ook dat het niet te snel is, maar ik weet vrij zeker dat het wel goed zit.

 

laten we met z'n allen hopen op een goed resultaat dan! :o

 

laters! :P

 

He Tjap,

 

Ik heb zelf ook deze pheno enkele malen uitgebloeid en kan je adviseren om deze nog zeker een week of twee te laten staan.

Het opzwellen lijkt me nog niet echt begonnen te zijn.

Ik zou zeggen nog een kleine 14 dagen geduld.

 

Grz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou inderdaad nog even geduld hebben en niet te vroeg afbouwen. Minder lang licht is minder ontwikkeling, en als je nog een week of twee moet zou ik ze zeker niet te veel stressen. Drie weken alleen water wordt wel wat veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee gasten,

 

er is mij verzekerd dat dit een soort is die in 9 weken af kan bloeien. of dit zo is of niet zou ik zelf niet weten en ik zou ze op zich langer laten staan om te kijken of ze dikker worden, maar dat is helaas niet compatibel met mijn planning. ze gaan dus van het weekend om.

 

A-5, naar mijn weten is er een kort bloeiende en een lang bloeiende amnesia variant. hoe zou ik volgens jou kunnen zien welke het is? onder de microscoop zijn de meeste trichs melkachtig iig.

 

whazzup, ik heb ze een weekje afgebouwd qua licht en water. mss. laat ik ze volgende ronde wel iets langer staan en kijk ik wat het verschil is.

 

mvg,

 

tjap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrijdag gehaktdag!

 

the final showdown

gallery_15479_4586_118855.jpg

 

halverwege

gallery_15479_4586_262273.jpg

 

toppie

gallery_15479_4586_228987.jpg

 

ze waren redelijk geworteld :o

gallery_15479_4586_197620.jpg

 

na 10 uur knippen

gallery_15479_4586_305114.jpg

 

als het opdroogt zoals ik gewend ben kom ik op 1050 gram. en daar is tjappie heel blij mee! :)

 

laters! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey tjap,

 

kan je mij vertellen hoe jij bepaald wat je ongeveer droog over houd? Want ik denk dat dit bij iedere plant / soort anders zal zijn. (dan kan ik dezelfde berekening toepassen) :P Over je resultaat: das wel super goed man, en dat met 5 plantjes na amper 10 weken :o

 

 

ik ben benieuwd of mijn kweekie hiermee te vergelijken valt.

 

Greetz sax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaja das wel een mooi gewicht als je daar op gaat eindigen :) :lol:

Heb je voorlopig een lekker wietje om te roken :P :o

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi resultaat!!!!!!

 

Amnesia is het beste

 

:P Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! :o

 

@lan Nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice...en lekker.

 

Amnesia rules :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee duudes,

 

ze hebben iets minder dan 9 weken gebloeid, maaaaarrr wel 3 weken voorgegroeid (kan volgende keer iets korter aangezien ik een bladerdek had van 20 cm dik...). ik bouw altijd de watergiften af en op het eind kon de tensiometer de zuigspanning niet meer lezen, hetgeen aangeeft dat de grond op dat moment kurkdroog was. ik heb het altijd zo gedaan en altijd rond de 0,25 ingedroogd.

 

amnesia haze komt van soma.

 

heb er al aardig wat topjes afgetrokken en in de magnetron gedroogd, dan gaat het echt nasty smaken maak het effect is alsnog killer! wel goed te merken overigens, het verschil in effect tussen de 'popcorn' en de echte toppen.

 

nou, lekker roken de komende tijd en dan nog maar een kweekje er tegenaan!

 

laters!

 

tjap :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please man , je gaat je Amnees toch niet in de magnetron gooien , dat is het zelfde als iemand die niet ziek is een paar kuuren geven. Worden ze nooit beter op.

Heb geduld het is jammer dat je niet effe heb geluisterd naar andere op het forum die ook wel veel verstand van Amnesia Haze hebben en uit ervaring weet ik dat als je deze soort langer laat staan er mischien een wat meer olie-achtige THC uit komt , oogst je te vroeg dan heb je dit veel minder tot niet. Geduld is bij deze soort dan ook erg van belang op de kwaliteit.

Voor de rest een hele mooie oogst, en rookse :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet dat de amnesia echt heel lang moet staan dus ik denk wel dat je echt veelste vroeg was met omhakken en dacht zekers dat je nog 2 weken kon wachten want deze plant heeft echt te tijd nodig op echt goed te rijpen.. dat merk je ook als je van grote afnemer koopt of van hobbykwekker die van de hobby is meestal veel langer laten staat en proef je ook meer de zuivere amnesia dan van de big boys

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee gasten,

 

ik weet het, ik weet het... ze hadden best iets langer gekund. ik heb er uiteindelijk iets meer dan een kilo droog aan overgehouden en volgens de 'expert' zag het er mooi uit dus ik ben tevreden!

 

volgende ronde zullen ze wss. helaas weer niet de gelegenheid krijgen om langer te staan maar mss. de keer daarom wel!

 

groeten, tjappie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...