Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

No-Zem

Killing Fields, Lady Cane & Herijuana

Recommended Posts

Thnx Kfk..

 

Nu heb ik een warmte probleem in m'n verwarmde propagator...

De eerste dag had ik de lampen op 24/24 staan,.. 24-26 grdn in de prop...(verwarming uit)

Nu heb ik ze op 18/6 staan en als de lampen uit zijn daalde de temp. naar zo'n 18 grdn..(verwarming aan).

Ik heb verschillende standen geprobeerd maar ik kom iedere keer boven de 30 en onder de 20 grdn uit en dit is niet zo maar ff testen want hier gaat veel tijd in zitten door het opwarmen en afkoelen... je snapt het wel.

 

Ik had van te voren moeten testen welke stand het ideaalste is (25grdn.) op de temperatuurregelaar,.. maar dit is weer achteraf gelul..

 

Is er iemand die een propagator met onderstaande temperatuurregelaar en ook nog de ideale stand van 25 grdn met de lampen uit heeft... ???

Dan ben je zeer welkom om ff te reageren... :verrygood

med_gallery_11071_2575_129031.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 58,.. ff een kleine stekken-update...

 

Het warmteprobleem is gedeeltelijk opgelost, alleen als de lampen uit zijn daalt de temp naar zo'n 18 á 19 grdn.... de temp.regelaarknop staat op het 6de bolletje van links,.. laten we zeggen... 8 uur.

 

Dag 8 na het stekken snijden zijn het alleen de LC's die hun wortels laten zien,... niet allemaal maar wel meer dan de helft.... ik weet eigenlijk niet precies wat het gemiddelde tijdsbestek is van het snijden tot het goed geworteld zijn van de plant... ik meen iets van 12 dagen...??

Bij de KF's en de Heri's zijn trouwens nog geen wortels gespot... zouden de LC's dan potenter zijn ?

med_gallery_11071_4589_266726.jpg

med_gallery_11071_4589_481106.jpg

 

Verder zijn de 10 Lc's, 5 Heri's en de 5 Kf-jes waar de stekken vanaf gesneden zijn in het bloeihok gezet.

Deze staan nu 5 dagen in 6x45ltr. bakken en 2x85ltr. kuipen.... 4 dagen 18/6 om ze ff goed aan te laten slaan en vandaag is de 1ste dag 12/12.

Maar hier komt nog a.s.a.p. een (foto)update van... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh sorry ik zie nu pas dat ze van sannie kome nou daar ga ik dan ook maar eens achteraan, dan bestel ik gelijk 20 lowryders voor de Guerilla :smoke

Edited by Durban Poison

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo No-zem,

 

Ziet er allemaal zeer goed uit hoor :smoke Die stekken de aanpak!

Je gaat zeer secuur om met je planten, ook met het zoeken van die ideale temp. in de propagator, zo heb je groote slaagkans :o

 

Ik, en er zijn er meer, laat voor het gelijkmatige klimaat gewoon de lampen 24/24 branden. Ze is de temp. continu gelijk en zullen je stekken minder koude stres oplopen. Als je een goede manier hebt gevonden, en het materiaal hebt, zoals dat dimmertje dat wel handig kan zijn zou ik het zo laten maar het had ook anders en simpeler gekund.

 

stekken wortelen tussen de 5 en 15 dagen ofzo, de eene soort beetje sneller als de andere, hangt wat van de soort af, of groei/regeneratie potentie miss...

 

mazzel :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo No-zem,

 

Ziet er allemaal zeer goed uit hoor :smoke Die stekken de aanpak!

Je gaat zeer secuur om met je planten, ook met het zoeken van die ideale temp. in de propagator, zo heb je groote slaagkans :o

 

Ik, en er zijn er meer, laat voor het gelijkmatige klimaat gewoon de lampen 24/24 branden. Ze is de temp. continu gelijk en zullen je stekken minder koude stres oplopen. Als je een goede manier hebt gevonden, en het materiaal hebt, zoals dat dimmertje dat wel handig kan zijn zou ik het zo laten maar het had ook anders en simpeler gekund.

 

stekken wortelen tussen de 5 en 15 dagen ofzo, de eene soort beetje sneller als de andere, hangt wat van de soort af, of groei/regeneratie potentie miss...

 

mazzel :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo No-zem,

 

Ziet er allemaal zeer goed uit hoor :smoke Die stekken de aanpak!

Je gaat zeer secuur om met je planten, ook met het zoeken van die ideale temp. in de propagator, zo heb je groote slaagkans :o

 

Ik, en er zijn er meer, laat voor het gelijkmatige klimaat gewoon de lampen 24/24 branden. Ze is de temp. continu gelijk en zullen je stekken minder koude stres oplopen. Als je een goede manier hebt gevonden, en het materiaal hebt, zoals dat dimmertje dat wel handig kan zijn zou ik het zo laten maar het had ook anders en simpeler gekund.

 

stekken wortelen tussen de 5 en 15 dagen ofzo, de eene soort beetje sneller als de andere, hangt wat van de soort af, of groei/regeneratie potentie miss...

 

mazzel :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké oké Kbouter...

Na 3x zeggen durf ik niet meer anders dan de volgende stekkenronde de lampen op 24/24 te laten staan... :o

Want onder de 20grdn in een Prop vind ik toch maar niks voor de stekjes.

 

Thnx Silver,..

Ik kijk al uit naar de volgende ronde... 60x Killing Fields in het bloeihok.. :(

Maar ik ben alweer aan het twijfelen...

De LC's doen het beter op t moment... 60x Lady Cane in het bloeihok dan maar ?! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker he...:(

 

Wortelen doen ze wel die LC :smoke , hier zijn ze ook wat eerder als de rest....

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier staan ze dan,.. dag 60.

Ik heb een beetje geprobeerd te sorteren op soort en hoogte..

De Lc's en Kf's staan boven en in het midden door elkaar.. onderin de Heri's.

med_gallery_11071_4589_724032.jpg

 

De 2 grote boven zijn Lc's, links een vrouw de ander rechts was een man...

med_gallery_11071_4589_589615.jpg

med_gallery_11071_4589_451056.jpg

 

De Heri's vooraan... 1 man, de rest vertoont nog geen geslacht.

med_gallery_11071_4589_301973.jpg

 

Ik wil nog knakken en/of buigen, maar hier wou ik mee wachten tot alle mannen er uit zijn..

Eigenlijk weet ik niet precies tot wanneer ik dit kan doen... iemand ??

 

Deze Lc was het hoogste dus had ik HEM geknakt en raakte in de stress.. inmiddels ook het hok uit.. :(

med_gallery_11071_4589_241410.jpg

 

En nog ééntje van boven...

11 vingerig blad... :smoke

Maar wel gele bladpunten... dus krijgen ze minder voeding de volgende beurt..

med_gallery_11071_4589_80535.jpg

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha vreemd, dat had ik niet door :( , dacht dat het er wel stond ofzo maar er was iets mis. :P

3 keer nogwel tss

 

Nee, echt! Ik vind je planten er super geil en mooie bij staan :smoke kweek ze op de manier die je aanstaat , maakt mij niet uit, ze zien er echt wel goed uit dus tja.... doe zo verder

je gaat je enkele "Big mamma's" vinden!! dan zullen de steken geen helse metamorfose meer moeten ondergaan hé :o

 

Ben je vanplan om volgende kweken weer met een 'see of green' te kweken of misschien minder planten en toppen of knakken? , Juist een inbreng van me, nu je toch een moeder aan het zoeken bent. Anders kan je nu de moeders toppen of knakken om te zien welke tijdens het bloeien daar het beste op uitpakt. Om zo voor de volgende ronde die je eventuweel dan gaat toppen om zo door te kweken. Het Is maar een ideetje van me. Wil ze gerust als één dikke kaarsen zien afbloeien hoor die planten, gaat nog groot worden denk ik wel. cool verslag man, 3 verschillende soorten.

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nozem, nooit geweten dat jij stekken kon snijden, wat ben je toch een handige rakker :o :P

Ze zien er echt heel mooi uit :smoke

 

ps. Als je die dimmer nou eens weg flikkerde, en de regelbare thermostaat koopt, dan ben je meteen van je temperatuur schommeling af. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zullen idd flinke bomen worden.. succes nog, en dat je maar een mooie milf mag vinden :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zo No-Zem het gaat nog steeds :smoke he.

ziet er super uit :(

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kbouter..

ik doe van alles wat denk ik, buigen, knakken en dieven zoals het er nu uit ziet...

De volgende kweek wordt iig weer SOG, het aantal weet ik nog niet, misschien lukt het stekken niet zoals ik het wil en heb ik er te weinig zodat ik toch wat anders moet dan SOG, maar dat zien we wel in de loop der tijd..

Ik heb nu wel een LC en een KF op het oog waarvan ik denk dat de klonen potente moeders zouden kunnen worden, we zullen eerst maar eens de bloeiperiode afwachten...

 

Brammie,..

Volgens mij moet je bij het stekken 2 linker handen hebben,... dus het lijkt me niks voor jou... handige rakker... B)

Maar die dimmer ja... ik heb er wel aan zitten denken om een regelbare thermostaat te kopen,... maar dan denk ik weer...waar houdt het op..

Ik hou het gewoon op de 24/24 methode.. :o

 

Een paar lekkere Milfs heb ik dus al op het oog Tomas,..

En dat zijn natuurlijk die met de langste benen en de lekkerste kop,.. :lol:

Maar die lekkere koppen moeten ze nog maar eens laten zien...

 

En we proberen gewoon zo door te gaan Kfk.. thnx voor de reakties..:verrygood

 

 

Ow.. en voordat ik het vergeet,...

Alle kerels zijn eruit,.. 60% Female,...

7 Lc,s, 3 Kf-jes en 2 Heri's...

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi percentage is dat, vooral die 7/10 Lady Canes :verrygood

 

Benieuwd hoe ze erbij komen te staan als ze gaan groeien, ze zien er mooi uit.

 

Thermostaat is misschien toch wel handig ding,

vind ik nog net kunnen als je in de 12-12 periode ook last hebt van de temperaturen maar dat heb je misschien niet ;)

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

sow no-zem..

 

dat ziet er lekker uit.. en dan nog 3 topsoortjes om uit te kiezen!! doe maar luxe :verrygood

Herijuana gaat je zeker bevallen.. een snelle maar vooral powerfull wiet. die haar ruimte goed opvult ondanks dat ze indica is.

 

De lady canes heb ik hier ook als moeder.. tot nu toe superplanten!!!

mooie bouw en vele tri-nodes (2 ipv 3 scheutjes op een internode) bij mij.

 

en KF.. tsja t is en blijft een beauty!

elke dag wordt ik er meer en meer verliefd op..

 

ja 2008 gaat een lekker jaartje worden voor nozem ;)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Miss..

De 12/12 periode vind plaats in het bloeihok, geen hoge temp.verschillen in dat hok, daar staat een kachel met thermostaat in die aanspringt als de temp. onder de 20grdn duikt... ;)

Dat warmte probleem heb ik alleen in de propagator als de lampen uit zijn..

 

BK..wipt binnen.. :verrygood

Idd luxe 3 van die soortjes..

Ik wou ze eerst soort voor soort laten ontkiemen, maar ik kon het niet opbrengen om maanden lang mooie zaden in de kast te laten liggen, dus dan maar van alles de helft op de Freebees (Rebelshack) na dan... :lol:

Het hok zal ik nu niet helemaal vol krijgen, ik heb trouwens overwogen om maar 2x600w te laten branden ipv 3x600... later heb ik daar toch maar weer van afgezien..

Tot nu toe staat er één Lc tussen die toch het knapste is in m'n hok, (zal binnenkort eens een playboyfoto van der maken).

De Lc's ontwikkelen zich langzamer dan de Kf's maar sneller dan de Heri's, maar kben benieuwd wat die Kf-jes nog gaan doen qua schoonheid..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar weer ff een update na 11 dagen..

 

Dag 71,..

Op 3 stekken na zijn ze na 14 dagen propagator goed geworteld, alle mannen en slechte stekken zijn er ook uit, het selecteren wordt zo wel steeds makkelijker... :wacko:

med_gallery_11071_4589_74316.jpg

 

De Lc's... nog 1 achterblijver, maar de moeder hiervan is ook niet echt moeders mooiste..

med_gallery_11071_4589_367417.jpg

 

Aan de linkerkant 9 KF-jes, daarnaast staan maar 5 Heri's en de andere 3 aan de rechterkant zijn nog Lc's...

med_gallery_11071_4589_435370.jpg

 

In het bloeihok;.. 14 dagen 12/12..

De afzuiger heeft het begeven, dus de dames hebben zo'n 5 of 6 uur een hittegolf over zich heen gehad,..

Als noodoplossing heb ik de kapotte 1700m³ vervangen voor een 500m³ zuiger, dit hielp wel iets om de temp terug te laten zakken naar 30-33 graden , maar 28 lukte niet... inmiddels hangt er weer een 1500m³ en het probleem is weer opgelost..

Een gedeelte ga ik morgen nog dieven.. voeding van Plagron gaat er deze week ook voor het eerst in,.. en dan laat ik de boel maar z'n gang gaan..

med_gallery_11071_4589_546908.jpg

 

med_gallery_11071_4589_693434.jpg

 

med_gallery_11071_4589_318677.jpg

 

Hieronder nog enkele Lc's..

med_gallery_11071_4589_275258.jpg

 

med_gallery_11071_4589_634924.jpg

 

De Heri is het snelste wat betreft de bloeiverschijnselen..

med_gallery_11071_4589_49672.jpg

 

En nog wat mooie Kf-jes..

med_gallery_11071_4589_387819.jpg

 

So far so good... :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey nozem,

 

Mooi werk kerel.

Je toont daar een hele mooie gewortelde stek. prachtig.

Die te lange wortelzooi onderaan, ik knip dat altijd af tot tegen het stekblokje.

Het bespoedigt de worteling.

Goed dat je de achterblijvers wegdoet, het is toch tijdverlies die trage dingen.

 

Doe zo verder nozem.

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Héy E$ko..

Thnx voor je motiverende woorden.. :wOOt

Ik wou de wortels zo min mogelijk beschadigen en ze zaten niet in de weg, maar volgende keer zal ik ze er gewoon maar af knippen want het is een geklooi om ze uit die tray te halen als ze zo geworteld zijn...

 

Ik hoop dat de groei er zowat uit is anders hangen ze over een paar dagen in de lampen,... vooral die Lc's... die gaan hard, een aantal moet ik nog buigen of zo... we zien wel aankomende week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooie planten nozem.. hoop voor je dat er een mooie moeder uit komt !

 

Die stekken hebben eigenlijk al teveel wortels...gewoon een kwestie van eerder planten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi werk No-Zem..

Ik denk alleen dat met name die LC's nog wel even zullen doorgroeien, ook het feit dat ze in zulke grote bakken staan zal hier aan bijdragen.. Succes alvast met het in bedwang houden :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...