Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Viktor

Beginners Shizzle

Recommended Posts

Hey, ik ga binnenkort beginnen met een paar wietplanten houden, ik had de volgende vragen:

Moet je als je 4 planten wilt 4 zaadjes in de bak stoppen, of moet je een heleboel doen en kijken welke wel en welke niet ontkiemen?

Er stond bij 25 meest gestelde nubvragen dat je 0.5xhet aantal watt zou krijgen, dat in grammen, maar dus als je lamp van 400 watt hebt op 1 plant, krijg je dan ongeveer 200 gram? is dit niet een beetje ziekelijk veel? dat is iets van 10 000 euro toch? :S volgensmij ben ik beetje vaag bezig nu, dus er zal wel iets niet kloppen, dus vraag ik het effe.

Mvg viktor

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol , jij teelt precies wel dure weed hé :P 200 gram aan zeg 5 euro ofzo is nog altijd maar 1000 euro...

best is dat je je zaadjes eerst ontkiemt voor je ze de grond in flikkert.

 

laterz,

 

Roel. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohja xD

Maareh, ik mag geen 400 watt lampen op mijn kamer, dat is 2,50 perdag zei mijn vader, dus ik zet er iets anders goedkopers op, dan zal het wel minder snel gaan denk ik, maar hoe lang duurt het vanaf het ontkiemen tot het afknippen van de toppen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat jij eerst maar eens flink moet gaan lezen op dit forum ;)

als je al dit soort vragen op die gasten hier op het forum loslaat is het een kwestie van tijd dat er een paar heel erg tegen je gaan zeuren.

 

Ik zal je toch een normaal antwoord gaan geven!

 

wil je 4 planten zaai dan 20 zaadjes en haal hier je 4 mooiste vrouwtjes tussen uit.

 

je kan ook met een rij tl balken gaan werken als je vader een 400 watter niet ziet zitten!

welke dat zijn kan je terug vinden hier op het forum.

 

ga op je gemak lekker zoeken naar de vragen die je ghebt en gebruik de zoekfunktie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb al het licht! topic door zitten lezen en ben er al wat wijzer van geworden.

bedankt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ohja xD

Maareh, ik mag geen 400 watt lampen op mijn kamer, dat is 2,50 perdag zei mijn vader, dus ik zet er iets anders goedkopers op, dan zal het wel minder snel gaan denk ik, maar hoe lang duurt het vanaf het ontkiemen tot het afknippen van de toppen?

 

 

 

 

hahahahahahahahahahahahahahaha ga maar akoord geef je hem een onsje per maand hahahahahaha de rest hou je zelf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...