Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Locca

Anti-teer!!

Recommended Posts

Ik heb al wat gezocht op het forum en kwam niet verder dan dat je teer uit wiet kon halen doormiddel van verhitten met een ijzeren bol..

maargoed daar heb ik zelf niet echt veel aan..

Ik kom nogal vaak het probleem tegen dat ik, als ik een jointje rook, een tipje heb dat helemaal onder het teer zit.

Iemand misschien een goed idee om die teer tegen tegaan?

ligt het aan de manier van draaien of roken of wat dan ook?

weet iemand een oplossing? vertel het me graag...

 

//edit mod/

 

Hoi Locca, ;) in hier in het groenparadijs. Maar mogen we even vragen om jezelf voor te stellen in de daarvoor voorziene sectie?

 

/end//

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is wel zo.

rol je puur?

zo niet dan zal het vooral uit de tabak komen zoek een tabak soort met weinig teer (kent neon) hierbij proefje dan nog eens niets van tabak dus smaakje de wiet lekker (l)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gamezzandSHIT

 

In wiet zit meer teer dan in tabak. Dus een 50/50 joint produceert minder teer dan een pure joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik naar mn pijpje kijk, lijkt er inderdaad meer teer in wiet te zitten. Teering-harrie wat een lading van die troep zit er in, zo maar es proberen sauber zu machen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed het overgebleven flu wegbranden, hiermee voorkom je niet dat de teer vrijkomt, maar wel dat je het proeft. Zorg er ook voor dat je een goed tippie hebt, zodat niet alles overal vast blijft kleven. Teer is niet vervelend, zolang je het maar niet aan de tip heb zitten en het daardoor aan je lippen enz.. krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@gamezzandSHIT

 

In wiet zit meer teer dan in tabak. Dus een 50/50 joint produceert minder teer dan een pure joint.

ik zei ook datje een tabak kan gebruiken die niet veel teer bevat zoals davidoff(deze zijn wel duur en vuil)

ook kanje natuurljk vaporizer nemen dan hebje denk ik geen teer(of tog bijna niets)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En niemand leest mijn post :lol:

 

Er zit geen teer in tabak en dat kan je dus verder ook niet regelen door andere tabak te kopen. Het blijft een plantaardig iets en daar zal je gewoon teer uit krijgen. Merken die zeggen dat er geen teer in zit, liegen dus ook niet, aangezien er teer ontstaat door onvolledige verbranding van plantaardige planten [<- planten is zo vaag, maar weet het andere woord niet]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vriend van me stuurde me dit vandaag misschien dat je er wat aan hebt.

 

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/...ee/lyI68047.jpg

 

Ik weet trouwens niet of het werkt omdat ik het nog niet geprobeerd hebt, ben je echter zwaar tegen op tabak dan kan je het altijd via de waterpijp proberen.

Wat ook goed werkt is een blikje, je pakt gewoon een normaal cola of energy blikje.

Haal het lipje eraf en buig het blikje een beetje in het midden zodat je een inham krijgt.

Deuk het niet te ver in maar genoeg om een kuiltje te krijgen, hier prik je een aantal gaatjes in.

 

Het liefts kleine gaatjes d.m.v. een naald of iets dereglijks.

Zorg dat je genoeg gaatjes erin heb zodat je er rustig aan kan zuigen en niet veel kracht hoeft uit te oefenen.

Leg hier nu je wiet op en steek het aan, blijven aansteken en ondertussen aan het blikje zuigen.

 

Good luck,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een vriend van me stuurde me dit vandaag misschien dat je er wat aan hebt.

 

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/...ee/lyI68047.jpg

 

 

ja ik heb dit wel eens geprobeert, maar dan iets anders..

Ik gooide een beetje shag op een stukje alluminium folie en dan met een aansteker er onderlangs (in princiepe heeft dit dezelfde werking).

De bedoeling was dat de smaak van de shag af zou gaan en alle schadelijke stoffen er ook uit zouden gaan.

Volgens mij is dit een fabeltje!

Ja er komt wel wat vage rook af (wat hard stinkt, dus ik zou het buiten doen).

Maar je jointje word er echt niet lekkerder van, integendeel.

Dit zijn mijn bevindingen, heb ook van andere mensen, andere dingen gehoort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je niet tege een beetje teer kunt, moet je niet blowe.

 

als er teveel teer aan hangt, moet je lere rolle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...