Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

power p

Ruilen Zonder Huilen Doe Je Met!

Recommended Posts

Het was even een gevecht om het uit te pakken,maar met Deep is goed te ruilen. :tu

Edited by achterlijkeharry
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ruilen zonder huilen met supertramp,bedankt voor de mooie zaden.

 

groeten RD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ruilen zonder huilen met Luftthegreenstuf en Teh-Haze is om aan te raden ,goed verzorgt en komen hun afspraken na ,zoals zovele hier op het forum ,ik heb trouwens nog nooit iets slechts meegemaakt ,op wat later versturen na en gemalen zaad maar daar kreeg ik nieuwe voor .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

vind persoonlijk dat een topic als deze op de verkeerde manier gebruikt word...

 

er word hier in principe alleen aangegeven wie zaadje op een goede manier verpakt en enigzins snel laat aanleveren.

 

je leest nooit is terug dat de zaden DIE zijn geleverd achteraf ook hebben gedaan wat ze moeten doen...

 

ik bedoel hiermee te zeggen:

 

elke rukker kan een kilo vogelzaad kopen heeft 100.000+ zaden en begint met ruilen de meeste exotische soorten voegt hij/zij toe in het topic. deze verpakt hij/zij goed en verstuurd hij/zij snel.

 

komt meteen hier te staan dat je met deze persoon wel kan handelen door andere ' betrouwbare' leden. echter hoort niemand meer hoe de zaadjes hebben gepresteerd. dit laatste acht ik van de hele ruil graag te weten.

 

ik wacht liever 3 weken op zaad van iemand ( hahaha lol wat kan je dit tog leuk anders lezen :jump: ) en dat an de 10 zaden er 3 kapot zijn a la als de genetica maar klopt... zelf koop ik liever zaden bij de officiele boer en ga ik bij hele interessante wel zelf aan de slag. zo houd je goede breeder in stand en weet je wat je krijgt

Nou dan kan ik zeggen Smeed heeft goed NDB recovery zaad geleverd vorig jaar ,daarom heb ik weer zaden geruilt met hem ,die van mijn zijn al aangekomen ,ik vind het ook belangrijk om de mensen iets te laten wete hoe het gegaan is met de zaden ,dat heb ik ook gedaan ,dan weet de persoon waar het vanaf komt ook iets .

Ik wil het ook weten .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Smeed toppie weer met de zaden ,goed verpakt ,en mooie soorten . :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet61 ook jij bent wederom een goede ruiler gebleken, zeer nette verpakker en snelle ruiler.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coops is een goede ruiler mensen netjes verpakt, goed verzonden kortom ruilen met die jongen :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook Casto is goed uit de test gekomen qua ruilen! :lol:

Degelijk verpakt, snel verzonden en voorzien van leuke extraatjes, helemaal top.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen zonder huilen doe je zeker met Monti goed verpakt, netjes beschreven en snel verstuurd helemaal top!!!

 

Bedankt de extra'tjes :wave:

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook goed te ruilen met wegpiraat! Netje verstuurd en verpakt. Ook een extratje erbij. Thanks voor de zaden ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel goed geruild met S37 en wegpiraat!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na wat sint en kerst hinder is er GOED te ruilen met Limbic!!! Bedankt voor de extra'tjes :dribble:

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ruilen zonder huilen doe je met Tokes, mooie zaden en extra zaden. :tu

 

groeten RD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een goede ruil gehad met sensi.

 

Top kerel bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook met RoyalDane is het goed ruilen. Goed verpakt, snel en nog met extra zaden ook!

 

Helemaal top dus! Thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ruilen zonder huilen doe je met cypridiot, mooie zaden en goed verpakt. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met Opie hoef je ook niet te huilen.

Netjes verpakt en erbij vermeld welk soortje het was,snelle verzending en extra zaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas wel huilen met Dondada leek allemaal goed te gaan alleen helaas nooit zaden ontvangen :(

 

Reageerde eerst nog netjes dat iemand anders al wel zaden van hem binnen had, maar reageerd nu al bijna een week niet op mij.

 

1 februari had hij ze op de post gedaan zei hij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen zonder huilen doe je met : DonRoberto

 

Netjes verpakt en snelle verzending

 

Top ruiler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er iemand van hier die wel zaden heeft ontvangen van Dondada??

Krijg nog steeds geen reactie van hem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...