Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

power p

Ruilen Zonder Huilen Doe Je Met!

Recommended Posts

ruilen zonder huilen heb ik gedaan met Elmo.

Bedankt! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen zonder huilen heb ik gedaan met Marco77.

Perfecte zaden en nog een aantal extra ontvangen, top.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed zaken te doen met

 

 

Deventuig + extra zaden

spikey

Henkjan !

wietland + extra zaadjes

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft er iemand met Super Haze geruild en wel wat zaden ontvangen?

 

Wacht nu al een paar weken en heb er weinig vertrouwen in dat hij (of is het een zij?) nog iets gaat sturen.

 

 

 

Re:ruilen, 24 Mar 2011, 00:26

hey age

 

ik ga vrijdag je zaden versturen morgen laaste avond werken pfffff de auto haze zaden komen er aan

 

Re:ruilen, 1 Apr 2011, 17:24

hoi ageecht sorry maar wilde wachten tot ik van de 2 andere forum leden had gekregen (heb ze vandaag gekregen) binnen waren en allemaal tegelijk deur uit dan vergeet ik niks maar komt goed de zaden komen er aan aankomende week. heb de zaden verpakt moet ze nog alleen in bubbelbags doen

 

Re:ruilen, 6 Apr 2011, 16:14

ik heb ze net op de post gedaan de auto haze komen jou kant op

 

 

Zo zie je zelfs iemand die vrienden heeft die hier duizenden berichten hebben gepost is niet te vertrouwen. Gelukkig heb ik een grote familie :rolleyes: .......... Even voor de duidelijkheid het gaat me niet om die paar zaden maar om het vertrouwen. SUPER HAZE mag van mij op de zwarte lijst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje triest, ik dacht je te kunnen vertrouwen maar blijkbaar zat ik fout,

de manier waarop je dingen afhandelt is absoluut incorrect, of dit nou een fout van de tnt of andere postbezorgers is of van jou, jij begaat net zo'n grote fout,, vind het erg jammer dat zulk soort mensen als jou zich nog op dit forum durven te vertonen.

 

 

 

 

Nu dit is toch wel een slag in mn gezicht ...... naar mijn weten heb ik telkens alles goed afgehandeld en extra zaden naar mn ruilers gestuurd ..... en vandaag krijg ik deze mail in mn postvak ???? :rolleyes: :D

 

 

Wou wel eens weten wat hier gaande is ?

 

tmailtje was van sinteza.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ruilen zonder huilen doe je met

 

Age quod agis

 

 

netjes verpakt

 

en snel

 

 

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook met Elmo is het zeer goed ruilen. Nog een extra gekregen ook. Ging het altijd maar zo snel.

 

 

 

 

 

Elmo bedankt :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chassie en TnT. Beter gezegd zij gaven en ik nam slechts. Dankjewel jongens!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beetje triest, ik dacht je te kunnen vertrouwen maar blijkbaar zat ik fout,

de manier waarop je dingen afhandelt is absoluut incorrect, of dit nou een fout van de tnt of andere postbezorgers is of van jou, jij begaat net zo'n grote fout,, vind het erg jammer dat zulk soort mensen als jou zich nog op dit forum durven te vertonen.

 

 

 

 

Nu dit is toch wel een slag in mn gezicht ...... naar mijn weten heb ik telkens alles goed afgehandeld en extra zaden naar mn ruilers gestuurd ..... en vandaag krijg ik deze mail in mn postvak ???? :rolleyes: :D

 

 

Wou wel eens weten wat hier gaande is ?

 

tmailtje was van sinteza.... ;)

 

 

Hey Smoky,

 

Het gaat mij erom dat ik meermalen om opheldering heb gevraagt, maar je mijn mails voor langere tijd genegeerd hebt, ik denk dat je wel begrijpt dat dat een mens zijn vertrouwen beschadigt. Daarnaast zet je nu bij mij in een mail dat ik miss een van de mensen was die jou geen zaden heeft gestuurd, toch heb ik een bevestiging van jou in mijn mailbox dat je mijn zaden binnen hebt gekregen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houden we het wel gezellig hier ?

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen zonder huilen doe je met :

 

Bobojonko

Josso

Pillywilly

 

Allemaal zeer netjes en inorde, bedankt :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Smoky,

 

Het gaat mij erom dat ik meermalen om opheldering heb gevraagt, maar je mijn mails voor langere tijd genegeerd hebt, ik denk dat je wel begrijpt dat dat een mens zijn vertrouwen beschadigt. Daarnaast zet je nu bij mij in een mail dat ik miss een van de mensen was die jou geen zaden heeft gestuurd, toch heb ik een bevestiging van jou in mijn mailbox dat je mijn zaden binnen hebt gekregen...

 

 

Smoky is een betrouwbaar persoon om mee te ruilen,

 

alleen door de lange afstand (of een trage tnt) duurt het gewoon ff voordat het over en weer is,

 

maar hij is zeker te vertrouwen, + genoeg extra zaad gekregen!!!!! THNQ SMOKY !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Smoky is een betrouwbaar persoon om mee te ruilen,

 

alleen door de lange afstand (of een trage tnt) duurt het gewoon ff voordat het over en weer is,

 

maar hij is zeker te vertrouwen, + genoeg extra zaad gekregen!!!!! THNQ SMOKY !

 

 

Er is een misverstand geweest en er is dus geen probleem, wil laten weten dat ik uiteindelijk goed met Smoky gesproken heb, en dat het opgelost is :nerd.

 

(tevens ging het niet om de afstand, er is inmiddels genoeg tijd verstreken, maar puur om een misverstand)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen zonder huilen doe je met..

 

even aanvullen..

 

 

smokymcpott

skunkalicious

bobojonko

pillywilly

josso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen zonder huilen doe je ook met

Sebs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan goed ruilen met wietland!

 

Sorry voor de late reactie wietland, was me even ontschoten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen zonder huilen doe je met:

zo groen als gras

 

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

U kan eerlijke ruilhandel handelen met Marko77 :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen zonder huilen met : SEBS

 

mooie zaden + genoeg extra's :P

 

thnq!

Share this post


Link to post
Share on other sites

U kan een mooi deal maken met bovenstaand deventuig :P

U ook bedankt voor de turkse :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey age quod agis de auto haze zaden zijn veilig binnen gekomen bij je.wegens MiSvErStAnD duurde het even maar de ruil is gelukt .ik heb 5 leuke auto ak47/snowlow er extra bij gedaan.

MIJN EXCUUS VOOR HET WACHTEN maar gelukkig is het opgelost

 

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
je heb mijn zaden gehad heb ze terug gehad bij de post had geen postzegel opgeplakt stoned denk ik :) dus jou zaden en die van weedbrother lagen even te zwerven bij tnt post,maar wel netjes terug bezorgd zodat ik ze weer naar jullie kon versturen nogmaals mijn exuus maar dit is niet nodig he!

 

 

Gr

 

 

 

jaja :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er is een misverstand geweest en er is dus geen probleem, wil laten weten dat ik uiteindelijk goed met Smoky gesproken heb, en dat het opgelost is :).

 

(tevens ging het niet om de afstand, er is inmiddels genoeg tijd verstreken, maar puur om een misverstand)

 

 

 

idd heb 2 keer naar good shepperd gezonden terwijl ik dacht dat ik ook 1tje naar sinteza had gestuurd.

 

mja goodsheppard zal wel blij zijn :)

 

 

bdw sinteza zit nog steeds niets op de bus vrijdag steek de laatste ruilenveloppes op de bus en dan eventjes niet meer ruilen en eens beginnen te experimenteren met al die soortjes :P die ik nu heb

Share this post


Link to post
Share on other sites
je heb mijn zaden gehad heb ze terug gehad bij de post had geen postzegel opgeplakt stoned denk ik :) dus jou zaden en die van weedbrother lagen even te zwerven bij tnt post,maar wel netjes terug bezorgd zodat ik ze weer naar jullie kon versturen nogmaals mijn exuus maar dit is niet nodig he!

 

 

Gr

 

 

Jammer dat je smoesje niet eens kan kloppen, de TNT Post (nu met andere naam dan) bezorgt poststukken met te weinig postzegels gewoon waarbij de ontvanger later een boetekaart krijgt voor de te lage frankering... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruilen zonder huilen doe je ook met

Sjakie46 en

zo groen als gras

Bedankt allebij voor wat extra's :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...