Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CannaDanny

Jack Herer Harvest

Recommended Posts

Hier wat foto's van m'n 1e propagator ontkiem/voorgroei fase van 10 Jack herer en 10 FreeBees (RebelShack#1).

 

In het pakketje ook pitpots... :D Ff lezen... Ow ja... Ingewaterd dus met Bacto, en de zaden in de pitpots gestopt, en weer terug in het "grote wietzakje" onder TL op 18/6. Dat was op 30 januarie.

 

Na 2 dagen spotte ik een worteltje, en heb toen de zaadjes in zaai- en stekgrond gepoot. Zo staan de meeste (16 van de 20) er nu bij....

 

gallery_12381_4544_217530.jpg

 

gallery_12381_4544_487073.jpg

 

:lol:

 

Na 2 a 3 dagen....

 

CD :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat wordt knalle :lol:

 

kheb ook bij sannie besteld

zie een hoop positieve reacties

 

 

 

suc6 grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 1, Dag 4 na ontkiemen

 

Na een dag of 3 zijn alle zaden uitgekomen op eentje na, die is gesneuveld tijden het uit de pitpot peuteren. Heb sinds een paar uur de couveuse kap eraf en de plantjes wat dichter bij de tl's gezet. Een pc-fan zorgt voor warmte afvoer/luchtstroming.

 

gallery_12381_4544_240131.jpg

 

gallery_12381_4544_633012.jpg

 

gallery_12381_4544_34002.jpg

 

gallery_12381_4544_498208.jpg

 

 

Voorste rij is Jack Herer en achterste RebelShack.

 

CD

Share this post


Link to post
Share on other sites

een beginners fout bij kweken uit zaad: niet vochtig genoeg. van de 19 zijn er 8 over, die heb ik in 65 liter kuip onder hps op 12/12 gezet....

 

 

gallery_12381_4219_156792.jpg

 

Krijgt deze kweek opeeens een heel andere wending.... ;)

 

We zullen zien hoe t verder gaat nu...

 

CD

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes man ;) jammer voor :P maar goed met 8 ovegebleven en hopen op 5 vrouwen iig kan je nog zeker een mooi resultaat halen je planten hebben genoeg ruimte om lekker te wortelen :D misschien iets langer voorgroeien ????

 

 

iig succes

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm

 

Is inderdaad erg jammer. Ik was er al helemaal voor gaan zitten om dit te gaan volgen. Heb het onlangs zelf ook gehad met mijn zaailingen. Ga je meer zaden laten ontkiemen nu? Of ga je gewoon verder met de andere 9.

 

Gr. Kweek Addict ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danny ik lees iets maar snap ik niet.

 

Je peuterd hem uit het pit potje???

Hen je hem niet gewoon er in gezet dan???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heheheheheh

 

Je plaatst gewoon het pitpotje in de aarde. Dat is wel de bedoeling he.

 

Anders gaat je worteltje aan gortepap ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de wortels kwamen net uit t zaadje, en t ging zeer voorzichtig. de eigenlijke reden was dat ik wou voorkomen dat ze gingen sprieten of dat t zaadje op de kop zou liggen. heb ze dus voorzichtig uit t pitpotje gehaald; ze vielen er gewoon uit op mn hand, en toen in zaai- en stekgrond gedaan.

 

toen ging t mis, want ik heb verkeerde-veel te kleine- potjes gebruikt. dit was nodig vanwege de propagator. binnen 1 cyclus lagen er heel wat plantjes om en waren veel te slap om nog overeind te helpen met een stokkie ofzo. gewopon uitgedroogd, t ging erg snel.....was aan t werk ;) volgende keer grotere potjes die meer vocht kunnen opnemen EN vaker water geven.

 

5 jack herers en 2 rebelshackjes zijn nog over nu en staan samen in 65 liter aarde.

 

CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze lijken een beetje bij te komen van de operatie... Eentje van de Jack Herer's heeft t nog moeilijk, denk niet dat deze het gaat halen. Verder zien ze er allemaal goed uit en grooeien nu weer wat.

 

gallery_12381_4544_612846.jpg

 

 

Zal snel betere foto's posten...

 

CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook 30 zaden uit sanne schop besteld en ze zijn alle 30 uitgekomen,dus volgens mij heb je iets fout gedaan ,ik heb ze vier dagen in de plasik zak laten ontkiemen en toen met jiffies en al in potjes gezet.dus de volgende keer beeter ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff een ppaar close upjes

 

gallery_12381_4544_23261.jpg

ziet er goed uit

gallery_12381_4544_130394.jpg

beetje raar blad, maar trekt bij met de dag...

gallery_12381_4544_386377.jpg

idem als boven

gallery_12381_4544_489207.jpg

ook redelijk goed uitziend

gallery_12381_4544_129417.jpg

brrr

gallery_12381_4544_159944.jpg

de kleinste, ook redelijk goed...

 

gallery_12381_4544_499175.jpg

 

voorste 2 Rebel's en de rest Jack Herers

 

Met nog een lamp erbij werd t tegen de 29 graden aan (heb inmiddels de wanden met steenwol geisoleerd) en was dus genoodzaakt een oplossing te vinden. Toen kwam mn idee met de gatenzaag weer op. In iedere wand heb ik 7 gaten geboord en aan de buitenzijde een 250 mm gat met daar een fan in. Zo komt er koele frisse lucht uit de 7 gaten in mn hok. nu is de temp max 26-27. Met lamp uit 18-20.

 

De plantjes doen t nu goed, ze hebben de smaak te pakken en groeien met de dag....

 

CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

op 8 februarie had ik ze verhuisd van mn tl hokkie naar t hps hok, ivm slecht klimaat. er stonden nog 2 k2 tjes te bloeien, had dus geen andere keus dan ze op 12/12 mee te zetten. nu heb ik langzaam de uren wat langer gemaakt en zit nu op 18/6, temperaturen zijn 26-18.

 

deze picas ff snel gemaakt toen de lamp aanging:

gallery_12381_4690_172575.jpg

 

 

 

gallery_12381_4690_438611.jpg

 

 

 

 

de plantjes groeien goed, internodes kort op elkaar en bijna niet gestrekt. ben benieuwd hoeveel meisjes er tussen zitten...

 

CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het een leuke setup :specool

 

Maar hoe schat je je hoeveelheid water in die je geeft op zo'n grote kuip? Teniso of blumats zijn sterk aan te raden bij zulk groot volume.. :verrygood

 

Veel plezier!

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar hoe schat je je hoeveelheid water in die je geeft op zo'n grote kuip?

 

 

Ik voel met mn vinger in de aarde, die is na een dag alweer droog. Ik geef nu 2 liter per dag....

 

nieuwe foto's

 

gallery_12381_4690_20750.jpg

Allemaal....

gallery_12381_4690_85831.jpg

gallery_12381_4690_31975.jpg

gallery_12381_4690_39078.jpg

gallery_12381_4690_27323.jpg

gallery_12381_4690_18250.jpg

 

Dit waren de Jack Herer's

 

gallery_12381_4690_20890.jpg

gallery_12381_4690_13164.jpg

 

En de Rebel Shack's

 

gallery_12381_4690_68755.jpg

 

Ik hoop dat de plantjes allemaal zo door blijven groeien..... Lekker korte internodes....

 

CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi growers/blowers

 

ongeveer een maand geleden zijn ze onder deze lamp gezet, en de groei zit er nu goed in....

 

gallery_12381_4690_107509.jpg

 

ze hebben 1 keer BAC groeivoeding meegehad nu, water zuur ik niet af.... uit de kraan hier pH7.0/ec0,4. per dag krijgen ze 1,5 la 2 liter water nu....af en toe sproeimix (als de lamp uit is).

 

CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halle mede growers

 

De 2 rebelshack's zijn Female en 2 Jack's ook.... :smoke De mannen liggen al op de composthoop...

 

Nu vind ik 4 plantjes te weinig en heb ze allemaal 1 keer gestekt nu. In totaal 12 stuks. De stekken staan nu 3 dagen in een mini-propagator op een eilandje van Seramis.

 

Mijn bedoeling is om 1 kuip met stekken en 1 kuip met zaailingen te gaan doen. En misschien een paar plantjes in kleinere potten (6 liters).

 

Zal snel weer foto's uploaden....

 

greetz CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heheheheheh

 

Je plaatst gewoon het pitpotje in de aarde. Dat is wel de bedoeling he.

 

Anders gaat je worteltje aan gortepap :smoke

 

dat vraag ik me hier nou ook wel eens af....???????

 

 

h

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_12381_4690_27302.jpg

 

De met kruis gemarkeerd zijn mannetjes, de rest groeid goed. Het SCRoG net hangt erboven en ze groeien al door de mazen heen, gisteren voor het eerst wat takjes opgebonden.

 

 

Volgende week nieuwe pica's.....

 

 

greetz,

 

CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste cannadanny.

dat doet effe zeer al die rode kruizen ;)

planten zien er goed uit man, das andere koek als die armzalige stekjes uit de shop!

veel succes er mee :verrygood

groet

henk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo daar zijn we weer met nieuwe pica's :wOOt

 

gallery_12381_4690_341632.jpg

 

gallery_12381_4690_565840.jpg

 

De dames krijgen 2 a 3 keer per week een dosis BAC mee, 1 ml/liter, de temperaturen zijn rond de 20 met lamp uit (dank aan de buitentemp) en 26 met lamp aan.... Netje hangt er een weekje boven nu en t opbinden doe ik nu een paar dagen....

 

Nog ff op 18/6 laten groeien dus..

 

mzzl CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er zeker goed uit :wOOt ...doe je ze ook een keer toppen?? of doe je een keer experimentere? ook leukk!

 

want ik heb zelf namelijk ook kuipen staan (10) in ieder 2 plantjes en ik had ze 2 keer getopt! heb nu 8 Dikke knuppels als hoofd top misschien

 

ook een idee voor jou :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jr. ted

 

Ik heb ze alle 4 maar 1 keer getopt... Het netje komt wel vol denk ik....

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...