Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sannie

Jackberry F2 Nieuw In Sannie Shop

Recommended Posts

Na grondige selectie en maanden hard werken kondig ik met trots Jackberry F2 aan:

 

Jackberry F2

 

Deze F2 zal stabieler zijn en er zullen meer winnende feno's in een pakje zaad te vinden zijn :lol:

Veel grow plezier toegewenst met deze geweldige zaden

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja toppie Gefeliciteerd sannie 40 pp is weer helemaal trg

 

dus deze komt ook op mijn lijsttje topper :lol:

 

 

 

latersssssssssss :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

Bij deze ff een vraagje over de jackberry F2;

Is deze nog steeds geschikt voor het outdoor gebeuren of niet meer?

wat de f1 van jackberry wel was?

 

grtz sed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

eraan toegevoegd is sannies jack. deze heeft wel een langere bloeitijd, dit is zeer nadelig voor de buiten kweek! Wel komt er binnekort double fun in sannies shop, deze is perfect voor de buiten kweek!

 

Groeten,

 

king

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook hier is het van toepassing dat deze zaden bedoeld zijn om binnen te kweken maar de jackberry F1 heeft afgelopen seizoen goed resultaten behaald,Dit vanwege de snelle inzet van de bloei en de snelle afbloei tijd van rond de 8 weken.De F2 zal dezelfde eigenschappen hebben.

 

Maar inderdaad zijn er kruisingen onderweg welke speciaal bestemd zijn voor de buiten kweek.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar krijg je dan ook een echt buiten hoekje, ik denk dat daar best veel vraag naar is en best goed zal gaan verkopen sannie :D

Zeker de double fun is een bekend en goed buitensoortje. Het zou een goede aanwinst in je shop zijn.

Ik hou het dagelijks in de gaten :lol:

 

Grtz Lowryder :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dome; kon ik nu maar op sannie,s schop binen.

zo dikwels als deze goede man zijn best doed, om op zijn schop binen te komen blijf helaas ge-deaktieveert.

anders had ik het zeker zien ziten om nog een reeks zaden te bestelen.

heryuana,s doen het nog steets goed, 5de week voorbloei,6de week 12/12.

en dan nog 10 stuks recorver haze, zal zuinig moeten wezen, toch jammer.

ps wil niet klein zielig doen, maar zijn een van de beste zaden die ik ooit heb gehad, op enkele na van piefkes, pouwer. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste red

Zoals ik je al in een pm heb verteld weet ik niet waarom je account niet werkt.Dit is helemaal geen probleem als je even een nieuw account aanmaakt kun je gewoon weer opnieuw beginnen :lol:

 

Aangezien ik meerdere vragen kreeg van mensen wat er gebeurd is met de Jackberry F1 toch wat kleine uitleg van het hoe en waarom om wat meer duidelijkheid te scheppen.

 

De jackberry heeft zich het afgelopen anderhalf jaar bewezen een toppertje te zijn voor growers met specifieke wensen.De jackberry heeft een aantal pluspunten zoals snelle afbloei,zalig rokende wiet,mooie gekleurde toppen en de grootste kracht is dat ze in ongeveer 8 weken je toch een volle sativa up-high geeft!

Ze groeit snel en heeft de neiging een volle sativa groei te volgen maar schakelt erg snel over naar de bloei wanneer de klok omgezet word naar 12/12.Ale deze plus punten kwamen omhoog het afgelopen jaar en dit waren dus ook de punten waar ik op gelet heb met het selecteren van de ouders.De F2 generatie zal meer bevredigende planten geven als de F1 waar meer verschillende feno's te vinden waren.

De ene kweker zal de verschillende feno's juist geweldig vinden terwijl toch het overgrootte deel het liefst zoveel mogelijk gelijke planten ziet.

Het veredelen van de jackberry zal de aankomende jaren gewoon doorgaan,het selecteren en verbeteren van de soortjes is toch wat me het meest ligt :D

 

Voor degenen welke toch echt voor de F1 versie willen gaan heb ik nog een aantal pakjes op voorraad.Bij een bestelling van de jackberry F2 dan even in opmerkingen vermelden dat je liever de F1 versie hebt.Dit zolang de voorraad strekt uiteraard.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor buiten zeer geschikt ??? ja omdat ik zag dat ze goed schimmel bestendig waren snel afgebloeit was zoals al lang is vanuit mij kant niet het geval :D

 

mocht de f2 echt binnen 8 weken buiten klaar zijn en net zo schimmel resistent zet er dan maar bij uitermate geschikt om buiten te growen :D

 

komen er nog meer speciale buitensoortjes eigenlijk we hebben nu:

 

jackberry

lowryder

dubbel fun ( zit eraan te komen door tnt )

en shakc dachti k ook ????

 

 

4 soortjes dus, zou leuk zijn ( mits mogelijk ) ook een serie(tje ) outdoor zaden ernaast te verkopen :D zijn zat buiten teler en telers die zowel binnen als buiten telen, ik verheug me al helemaal op het buiten seizoen ook al vind ik het binnen kweker wat ik sinds nog net geen half jaar doe ook leuk het blijft me tog trekken en aangezien we een grote groep mensen hier hebben die ook buiten kweken zou er een leuke markt voor zijn om dit te doen tog :D

 

hetvergt toruwens weer wat andere skills en ervaring dan het breeden van binnenplanten ;) kan jij dit ook sannie :P :D :D :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogmaals duidelijkheid scheppen!

 

Geen van de soortjes op de LR na in sannie shop zijn speciaal ontwikkeld om buiten te kweken!

Dat er een aantal soorten tussen zitten welke zich vorig jaar goed hebben gehouden wil nog niet zeggen dat alle planten geschikt zijn!

 

Ik krijg vele malen de vraag welke soort ik dan toch zou willen aanraden en dan geef ik de klant een zo goed mogelijk advies met een vermelding dat het origineel geen buiten soort is!

 

Nu even buiten mn boekje gaan

Ik kweek al sinds mijn prille jeugd buiten plantjes en heb altijd alle genetica gepakt welke ik bruikbaar achtte om buiten af te bloeien.Vroegguh was er niet de volle beschikking van wereldwijd inet en de beschikking over al dat mooie zaad wat we nu wel hebben en daarom konden we ook niet te kieskeurig wezen.Shiva/afghaan/early girl/hollandse hoop en velen anderen hebben buiten gestaan hier en vaker gehad dat de aangetoonde "buitensoortjes"het niet redde tegen de reguliere binnen planten en andersom ook wel.

Wanneer je jezelf de beperking op gaat leggen om alleen buiten resistente planten te willen gebruiken beperk je daarmee ook een hoop rook plezier.

Maar ach zo denk ik erover en dit was of record ;)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto's zien er heerlijk uit van de planten, hmmm moet lekker smaakje geven. seg sannie ik zie in je winkel geen bacto staan. hoe komt dit?

 

groetjes en bedankt voor de vorige levering, ben er echt blij mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ff een fototje van mijn 2x JackBerry in scrogg

 

 

gallery_8423_4751_3319.jpg

 

 

Jaah Jaah het zijn maar 2 plantjes

 

Zijn beide getopt, gediefd en in scrogg

 

Ze staan onder een 400 wattertje...kan je nagaan dat je heel wat kan bereiken met 400 watt

 

Commentaar altijd welkom

 

SANNIE JE HEBT ECHT TOP ZAAD :verrygood :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sannie,ik vraag me af wanneer de jackberry F2 ongeveer voorbloei verschijnsellen toont,kan jij me hier een antwoord op geven?Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter laat als nooit :(

Voorbloei op de jackberry f2 zal met een week of 5-7 wel zichtbaar moeten wezen al kijk je er snel overheen hoor :D

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij growen nu ruim een jaar the jackberry F1.

Het effect is ernstig= het is een idww (in de war wiet)

Witte hasj. izza killer

 

Erg lichtgevoelig= snel om naar de bloei.

 

We hebben nu een rondje op light mix, en gebruiken erg weinig stikstof>

het lijkt alsof ze hier erg gevoelig voor zijn, en dan krijg je zulke vlechtwerken:

 

jackberry filmpje

 

Onze jackberry is erg blij als ze naar buiten mag.

Ook buiten gaf zij mooie resultaten.

Een hoge opbrengst is wat moelijker te halen, maar bij het roken ervan zal dat je verder boeien......

 

 

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de jackberry F2 afgebloeid en moet zeggen snel is hij zelfs direct op 12/12 haalt hij zijn 8 weken veder kan ik ook de gevoeligheid voor voeding herkennen maar deze is zeker nier extreem alleen bij de max dosis zag ik verschijnselen.

 

De pheno's zijn mooi gelijk en ik allemaal vrouwen van de zaadjes die ik uit heb gezet

 

Prima soortje dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...