Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
skunky2

Vloei Op

Recommended Posts

oke wie kent het probleem niet af en toe na dat de shop dicht is is je pakje vloe leeg

en nergens is meer een vloetje te vinde :lol:

ik ben benieuwd wat jullie dan ipv vloei gebruiken :D

 

op t moment weet ik niet veel voor in de plaats

 

ja een L draaien met blauwe rizla en als het echt niet anders kan met bijv gew mascotte

je kan t stukkie zilverfolie uit je pakje sigarette laten weken in kokend water dan komt t zilver folietje los

en heb je een groot stuk rijster papier :D iemand nog meer ideen ?:D

 

greetz skunky

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd een reservepakje in huis houden :D

en bricket en tabak zo kan je altijd wel iets rollen tenzij dat je wiet dan op is :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, bong/waterpijp thuis kan daarom altijd wel handig zijn...

 

 

damn... ik weet nog vroeger, als ik geen blaadjes had dan scheurde ik een pagina uit de bijbel, want dat is één van de dunste blaadjes die ik heb buiten vloeitjes, en ik plakte die aan het tip toe met stukje plakband...

 

 

echt marginaal en mss ongezonder, but it worked :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag is de shop weer open!

 

Btw.. hier is de shop 7 dagen per week van 10 tot 12 open... bij jou niet ?

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha nou de dichtbijzijnde is hier 9 km vandaan maar vloe en tip is de enige reden om daar te komen ontiegelijk slechte wiet en bizar hoge prijzen 3,6 gr pp of white widow 20 euro vind ik geen prijzen meer :lol: en dan de tijden door de week vanaf half 4 tot savonds 11 weekend van 4 uur tot 1 uur

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ skunky2

 

20/3.6= 5.55 euro de gram toch, dat is nog best goedkoop als je het vergelijkt met hier.

white widow bij ons kost 7 euro voor 0.8gram. de kwaliteit is bij ons dan wel weer redelijk goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

@ alibaba

 

heb denk ik foutje gemaakt man .De wietprijs van alle verschillende soorte is bij die shop t zelfde .Heb alleen al een tijdje niet meer gehaald daar.Het enige wat ik zeker weet ik dat je er 0,9 voor 7 euro haalt .Alleen t maakt niet echt uit wat je vraagt de wiet heeft zomaar een naam gekrege.Het is me zelfs 1 x gebeurt 3 verschillende soorten wiet in 1 zakje te krijge :S Vaak is het nog te nat en al haal ik daar en het is een x droog verpoederd het gewoon. Een jaar geleden hadde ze er nog mooie zakken en goeie kwaliteit wiet maar sinds ze een aantal x gepakt zijn en nu hun laatste waarschuwing hebbe gehad zijn ze flink omhoog kwa prijs en ver naar beneden kwa kwaliteit denk om de hoge boetes beetje jammer allemaal.

daarin tegen als ik een halfie of 14 euro bij de paus haal in rotterdam damn 1 jointje en k ben ontiegelijk stoned. is gewoon niet te vergelijke met die wiet van die shop hier

 

 

gr skunky

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een koperen buisje, met een gaasje in de voorkant gepropt. een kruimeltje blijft er wel in steken. je zou m ook als verdamper kunnne gebruiken, door de vlam net niet voor het gaas te houden. maar stukje verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een hele goeie tip voor als je geen vloei meer hebt en je hebt geen pijpje of iets dergelijks:

 

neem een stuk zilverpapier, ongeveer 10 op 10 cm, rol het rond een pen of potlood, met 2 cm zilverpapier overschot. Terwijl je het rolt, hou je je vinger tegen de pen, tussen het zilverpapier. Als het opgerold is, draai je het een beetje rond, zodat het zilverpapier in vorm blijft, trek het potlood er een heel klein stukje uit, en buig het potlood in een hoek van 90 grade t.o.v. je vinger. Je hebt dan een wegwerppijpje. Je kan een propje zilverpapier dat net niet door het gaatje past als screentje gebruiken.

 

heeft me al vaak uit de nood geholpe, zelfs een keer in een bos, hadde niks van vloei o.i.d., en van zilverpapier van de kebab van een maat toch nog pijpje kunne make :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

haha slim slim :D die gaak zeker niet vergete :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, dies inderdaad erg goed, nice.

Zo valt er vaak inderdaad wel wat te fabriceren van zilverpapier

Ik heb eigenlijk bijna altijd wel rizzla rood, en k heb eigenlijk nix tegen stikkies, alleen een beetje doorhijsen, maar dat komt wel goed.

En k heb zo goed als altijd wel een pijpje bij me, als k dat beide niet heb, dan baal ik hard ;)

Bijbel nooit geprobeerd, maar moet inderdaad goed werken, inkt lijkt me niet lekker, maar voor n keertje.. ach, wiet roken is ook niet erg gezond voor je longen:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook chinezen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah, of cake... hm..... Space-brownies xD

of toch even in mn binnenzak graaien naar mn pijpje xD

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat te denken van wietthee?

 

 

ja eigenlijk nog never gemaakt ;)

mijn eigen eerste oogst is net klaar dus kom maar op met ideen :P

space boter heb k al gemaakt

onder de recepte heb k nu ook nog wiet chocolade mouse staan :D

op dit moment staat er wiet in jenever te trekken

dusja hoeveel moet ik ongeveer gebruike voor wiet thee en hoelang moet ik t laten trekke ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou een topje grinden, en die oplossen in een eetlepel boter(magnetron, maar dan zonder de wiet de boter laten smelten) goed sterke thee, daar de boter bi, beetje melk erbij.

 

 

 

en genieten maar. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...