Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
leafie

Masai Tegen Spint ( Hoelang Duurt Het Voor Die Beesjes Dood Zijn?)

Recommended Posts

hallo,

 

 

Na zoveel mogelijk gelezen te hebben over spint en ze te mogen ervaren reeds 7 maanden lang :D

Vraag ik mij het volgende af

 

Hoelang duurt het ongeveer voor die rotbeesjes de geest geven na ondergedompeld te zijn in 0.6g/l masai?

Na 4 uur lopen de klerelijers nog altijd vrolijk rond.

Ik hoop dat de tijd langer is dan 4 uur want anders heb ik te maken met superresistente spint ondertussen en dan krijg ik een hartinfarct :lol: ( ze gaan al zo moeilijk dood).

 

Op de site van Bayer is er helemaal niets over te vinden. Ik moet het vragen in de winkel maar daar weten ze er nog minder van dan ik.

 

Bedankt in ieder geval,

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens de growshop z'n 2/3 dagen herhaaldelijk spuiten. En ook vooral op de onderrand van het blad letten want daar zitten die beesten nou juist...

 

GR DZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgens de growshop z'n 2/3 dagen herhaaldelijk spuiten. En ook vooral op de onderrand van het blad letten want daar zitten die beesten nou juist...

 

GR DZ

 

Daarom heb ik ook blad voor bald gedompeld in de solutie wetende dat spuiten op cannabis bladeren niet echt goed uitloopt ( trouwens een enorm werk) en idd 2/3 spuiten.

 

MAAR hoeveel uur na contact met mijt sterft deze erook aan??

 

GR en bedankt voor de reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt er al 7 maanden last van ?

Dan heb je kans dat het niet meer werkt dan zijn ze resistant geworden voor Masai

Waarschijnlijk maak je je hok en spullen niet geheel schoon tussendoor en blijf je last houden

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom haal je niet gewoon 3 busjes roofmijt(phyto. perm.)? Geen spint die daar resistent tegen is....

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom haal je niet gewoon 3 busjes roofmijt(phyto. perm.)? Geen spint die daar resistent tegen is....

 

Gr.

 

Die beestjes heb ik al gehad en nu zijn er nog eens 2000 onderweg. Dood die spinthandel!! :lol:

 

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zover ik weet gaan de beestjes die lopen direct dood met de aanraking van MASAI.

Maar de eitjes blijven leven.

Je moet meerdere malen spuiten om ook de uitgekomen eitjes te killen.

zolang je nog geen toppen hebt kan je de dosis best een beetje verhogen hoor!

 

roofmijt Is handig als je al wat verder ben, hou er rekening mee dat het best lang gaat duren, voor alle spint dood is!

(weet je wel zeker dat het spint is??)

 

peace. barnn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een 2tal weken geleden ook spint op mijn plantjes zie

filmje dat ik gemaakt heb.

 

 

 

Ik heb vertimec gebruikt en ze zijn nu allemaal de pijp uit :lol:

en nu ff wachten tot de eitjes uitkomen.

 

GS heeft gezegd dat vertimec zwaar goedje is en op tijd stoppen

anders is het niet goed voor de gezondheid. :D

 

 

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze resistent zijn, zal masaï niet meer helpen.

 

Vraag eens bij een GS of ze nog iets anders hebben, het kan wel eens zijn dat ze hier of door nog vermitec hebben, een gemeen goedje en alleen spuiten met een masker op maar het werkt wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als niks meer helpt zou ik eens neem-olie pakken, stinkt wel en evenveel werk als Masai, maar biologischer bestaat bijna niet...

 

Valt me trouwens op dat er nu in de winter een Spintplaag is..

2 growshops hadden alles uitverkocht en moesten lachen toen ik vorige week kwam vragen...nee joh, wat is er aan de hand, iedereen heeft spint...;)

 

succes ermee, ik heb ze nu 2 weken en heb eens gekeken hoe het zich ontwikkelde...de lv is nu 56 en temp 23 en dan planten ze zich niet echt voort...

Terwijl ik in een ander hok vroeger lv 20 en temp 30 had en dan ging het tekeer zeg...

Ik zit nu in week 5 en spuit nu maar 1 keer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...