Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stoned_belgium

Blow Nemen Met Hand

Recommended Posts

hoe kanje eigenlijk beste blow nemen met je handen?

ik doe altijd men handen samen en joint tussen men pink en ringvinger en dan trekken.

Niet rechtstreeks aan joint leuren.

 

Nog suggesties?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op jouw manier lukt tog goed? Doe het ook vaak zo. Je kan ook je hand een beetje open doen zodat er wat lucht bijkomt. Is de rook minder zwaar en kun je dieper inhalleren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een trekje in je mond nemen, mond open en dan door je neus inademen. prikt soms in het begin even, maar t werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger deed ik dat ook vaak :D

 

Maar bij ons op de straat noemen we het power-shooten, wij hadden veel manieren :

 

bob marley : tussen je wijsvinger en middelvinger maar de joint moet niet recht opstaan maar hij moet liggen(dus je vingers in een peace teken).

 

kanon: maak een vuist en doe de joint tussen 1 van je vingers, zuig aan de kant van je duim.

 

en wat loadrunner zegt dat doe ik ook regelmatig , je wordt er egt erg stoned van:P : een goeie hijs nemen en dan de joint omgedraaid in je mond doen,(blaas eerst wel alle as weg want as in je bek is egt smerig) en degene met de joint in ze mond die moet de rook blazen in iemand ze neus, degene moet wel ze handen eromheen houden in een hartje of dergelijk.

 

je kan er zelf veel powershoots verzinnen als je maar hard zuigt

 

 

binnestebuiten=beste :D :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...