Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
loadrunner

Zuperzacht Kneedbaar

Recommended Posts

Bijna zwart van kleur, kneedbaar en te rollen tussen de vingers in een flinterdun superlang rolletje.

 

Heb ik dan wat leuks? of is hasj beter als ie kruimelig is ?

 

 

afghaanyq3.jpg

 

 

 

Normaal heb ik altijd Maroc, maar die was er niet meer.

 

 

heb m nog niet gerookt, maa er ligt er eentje klaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je je slangetje dun genoeg rolt zodat het samen met de tabak afbrand is dat zeker wel te doen denkik. Afgaan is bijna nooit kruimelig maar tog echt wel goede hasj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoiets kan je het beste met shag draaien, want cigaretten tabak brand vaak te snel (blijf je zo'n leuk uitstekend staafje houden, wat op een gegeven moment afbreekt en op je vloerbedekking valt).

Draai je met shag dan kan je een wat dikker staafje in het midden doen, met cigaretten, kan je het beste meerdere flinterdunne staafjes gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja heb ooit eens juist dezelfde gehad wle is tof zo een mals hasj'je:)

alleen hbe ik later ontdekt dat er bij mij beetje opiumachtig bijzat ;) en da verklaart waarom we er zo tam van werden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu toe alleen polm en red libanon gerookt. Best stevige hasj, zeker die red libanon. Lijkt me wel vet om een keer super zachte hasj te roken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

over het algemeen goede ervaringen met lekkere zachte hasjes, vooral de nepaletjes.

maar een vriend van me reist dan ook speciaal voor de Riffman hasjies naar Amsterdam (De dampkring)(Wij wonen in Groningen:P) en das even de betere shit ook dan de gemiddelde hasj in het noorden.

Zacht is over het algemeen een goed tegen, niet persé beter, maar... anders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had de afghaan uit de koffieshop in dat zijstraatje van de Grote markt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook een afghaanman, voor mij liever geen kruimelige maroc maar een lekker dik worstje in een heel dun jointje. Traag teugen en enorm genieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja inderdaad doe mij ook die zachte hasj maar. ik brokkel het altijd fijn in plaats van een staafje rollen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu heb ik een stukje met schilfertjes bladgoud erop. lol

 

erg heftig hasje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik had de afghaan uit de koffieshop in dat zijstraatje van de Grote markt

 

dr. anders?

lekker hasjie?

ik kom er eigenlijk nooit om die sfeer die er hangt die mij gewoon niet zo aanspreekt.

 

eneh.... bladgoud? wtf?:lol:

goldstrike-hasj? xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er al achter. het is de "goldlabel" afghaan, die worden per 345 gram verpakt, en voorzien van een bladgoud merknaam erop, komt niet vaak voor, in nederland.

 

je hebt er maar een erg klein stukkie van nodig, is bikkelhard bij kamertempratuur, maar word erg zacht bijna plakkerig als je er een rolletje van maakt. het gevoel is ook erg "zacht"

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm.. nice

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ook eens kneedbare hasj: ice-hasj .. da koste me 26 euro in de shop -.- maar moest het proberen :verrygood had er hondje van gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn, persoonlijk vind ik afgaan een van de minst lekkere hashies, je moet superpolm hebbe(y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepal vind ik de beste:). Superkneedbaar,zonder te verwarmen( zelf als je nu buiten staan te rollen:p). Plus ik vind de smaak echt goed en het effect mag er ook wel zijn:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_8301_1599_156362.jpg

 

RebelIce 2e zeef, zo zacht dat je er slierten van kan trekken.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteren in de fantasia (maastricht) ook afgaan gekocht,was zeker 1jaar geleden dat ik nog hasj had gerookt.Maar deze rookt echt fijn,die ga ik ne keer meer kopen ook lekker kneedbaar zoals al eerder gezecht

 

grtz :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

in hellevoetsluis verkopen ze ook agaan ook lekker zacht en kneedbaar lijkt echt op kneedgum.

 

t is alleen jammer dat het erg gaat plakken in t zakkie als het warm word.. maar een hasj die lekkerder is dan afgaan moet nog uit gevonden vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...