Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
whazzup

Avatars

Recommended Posts

Haha en jij een rimpelige elf die in een of andere vage real life soap genaamd starwars speelt ?:lol:

 

Hehe...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal me mond maar houden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou... ben niet aanstootgevend en zeer wijs. Yoda, zo noemde mijn vriendin me wel eens. Vandaar. Dus er zit wel wat in... :D

 

@bbb... zo stel ik me je ook iedere keer voor! Soms klopt het ook nog, kijk eens bij tokkie bijvoorbeeld, sprekend! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een tip: resize je avatar eens naar de juiste grootte anders schaalt wietforum hem. Even een paar avarars uit dit topic die (af en toe veeels) te groot zijn:

av-5651.gif

av-14245.gif

holygrail0499xs.jpg

av-11286.jpg

av-14391.jpg

av-9164.jpg

av-8828.gif

 

 

 

 

av-5211.jpg

 

64 x 64 is de maximale maat wil de avatar niet geschaald worden (dus kleiner, en onscherper weergegeven)

 

In je instellingen kun je het wijzigen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

K vind mijne anders prima :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
eeei Hompi,

 

wist je wel wat hompi betekent ? Is Am. slang voor gemeenschapsbesdrijver; need to say more ?

 

Grappige groeten van Havel

 

oke wat betekent het nou ik snap het niet helemaal

 

hompi beteken AM ?

gemeenschapsbedrijver ??? ;):P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe hij bedoelt te zeggen "you're a f*cker" hompi! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou snap ik eindelik waarom je jezelf the mad noemt ;) :D :D

 

 

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh, te groot qua afmetingen maar wat betreft bestandsgrootte wel lekker klein? (15K) ;)

av-14017.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vond die vorige ook wel leuk hoor, mooi klein ook, alleen 100 x 100 en dat wordt een beetje onscherp. Effe schalen, deze is ook weer 100x100

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik de enige die in een keer weer enorme onderschriften ziet verschijnen? Ik dacht eerst dat het foto's waren uit het topic, maar dat bleek het dus niet te zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. in één keer ziet verschijnen... die staan er al wel een tijdje hoor. Maar ben wel met je eens dat sommigen (inclusief de mijne) wel wat groot worden. Nou is die van mij nog wel functioneel maar al dat proza ben ik ook niet zo kapot van iedere keer. Gelukkig kun je handtekeningen ook uitzetten in je instellingen, dan zie je ze niet meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

op zich de links naar eigen topics e.d. heb ik geen problemen mee. Is wel handig eigenlijk, dan kun je meteen zien waar iemand nog meer ervaring mee heeft of wat hij of zijn eerder heeft gekweekt. Maar de foto's daarin zijn gewoon vervelend, die maken een topic in mijn ogen zo onoverzichterlijk. Mijn scroll wheel mag nog wel wat langer meegaan van mij..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een foto zegt meer dan 1000 woorden sjaak, dus ik denk dat je scrollwheel met foto's langer meegaat, dan wanneer er geen foto's in zo'n topic staan :lol:

 

- Rev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooohhh oke :lol:

wel vet maar dat was niet de reden dat ik zo me nickname had :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey @whazzup,

 

Plaats mijn avatar niet zo groot!

Er zitten ook minderjarigen op dit Forum mee te neuzen! :lol:

 

greetz, green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, alsof die nog nooit van de bloemetjes en de bijtjes gehoord hebben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

av-10431.gif

Avater van TeKnO-AdHd .....

Als die avatar blijft staan zet ik Tekno op ignore. Eventjes was het leuk, maar dat kreng om de paar minuten tegenkomen tijdens het surfen op WF begint SERIEUS op m`n zenuwen te werken.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
op zich de links naar eigen topics e.d. heb ik geen problemen mee. Is wel handig eigenlijk, dan kun je meteen zien waar iemand nog meer ervaring mee heeft of wat hij of zijn eerder heeft gekweekt. Maar de foto's daarin zijn gewoon vervelend, die maken een topic in mijn ogen zo onoverzichterlijk. Mijn scroll wheel mag nog wel wat langer meegaan van mij..

plaatjes in handtekeningen zijn niet toegestaan op Wietforum. Als je die ziet, effe de report knop gebruiken

 

Avatars kun je overigens ook uitzetten in je instellingen maar hij is inderdaad wel erg irri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...