Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

suffie63

Ayaan Over Wilders Op Nova

Recommended Posts

Ayaan Hirsi, NOVA

AYAAN HIRSI ALI SPREEKT OVER DE COMMOTIE ROND WILDERS

Al weken is het land in de ban van de film van Geert Wilders. De regering heeft in binnen- en buitenland voorzorgsmaatregelen genomen en de tegenbeweging neemt steeds grotere vormen aan.

 

Ayaan Hirsi geeft haar visie over het verhaal Wilders.

Vervang de woorden moslims eens door softdrugs en islam door drugs.

Opvallende overeenkomsten ?

Zeker ivm haar opmerkingen over het leiderschap van de ezel.

Strijden met open vizier: Wereld wen er maar aan !

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar het gaat te ver suff.. deze demonic monsters lijken wel vrijspel te hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben erg benieuw naar deze film. Het schijnt dat er vrij schokkende beelden in voorkomen. Ik ben meer benieuwd of dit ook gevolgen zal meenemen ten koste/ ten bate van Nederland. Wanneer wordt de film vertoond?

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan zeggen wat je wil over wilders, maar als er schokkende beelden inkomen over de islam, aan wie ligt dat dan? Kan je wilders moeilijk de schuld van geven, al blijft het een pro-joodse populist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

schokkende beelden zijn makkelijk te vinden, Van elke religie, want weetje moslims zijn net zulke monsters als christenene en al die andere, daar zijn dan ook zat schokkende beelden van op tv geweest...

Tis maar net ik welke stronthoop je zit te vroeten.

Als of we daarop zitten te wachten wat meer schokkende beelden,, ohow wat ik ben ik benieuwd zeg..not.

Heey wat zag ik nouw net iets schokkends zeg, en nog wel gewoon op tv..een smeulende baby in de armen van verwarde vrouw, die niet eens de moeder is......Jezus man wat erg, al die horror in jouw Vaders naam..oef.. das een zwaar kruis....die til je zelf maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben erg benieuw naar deze film. Het schijnt dat er vrij schokkende beelden in voorkomen. Ik ben meer benieuwd of dit ook gevolgen zal meenemen ten koste/ ten bate van Nederland. Wanneer wordt de film vertoond?

 

Gr. Kweek Addict

 

haha die film was belachelijk slecht! ! storm in een glas water drukte om niks. slecht knip en plak werk. heeft alleen maar nadelige gevolgen. er zijn nu teminste een aantal landen die nederland boycotten door wilders zijn (klote)filmpje.

echt kan wilders ook niet het land uitvluchten met z'n belachelijke kapsel. ik erger me altijd dood als ik die kop van die man alleen al zie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...