Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
loadrunner

Hoe Stiekem

Recommended Posts

jep, de sigaret leeghalen, dan vullen, daarna filter verwijderen( gewoon trekken met een tangetje) en tipje plaatsen ;)

 

spa0028yi4.jpg

 

 

Gewoon een hasjblow roken, naast mijn ouders op het terras. :D :rofl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol! zitten er eindelijk terug die lucky strikes in je lucky strike doosjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In veel landen (bijv. Zweden) gebruikt men ipv tip gewoon een sigarettenfilter.. Naar het schijnt maakt dit verder weinig uit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol,

deden wij ook op schoolreis naast de leerkrachten lekker piefke roke ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ziet er sneaky uit, kom je vast mee weg. Maar niemand op het terras die iets ruikt? Ik hoef het meestal niet te zien om te weten waar het vandaan komt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb da juist ook geprobeert, heb er evenveel wiet ingedaan als normaal, en ik proef bijna niets :D

Mja, moest wel heel hard leuren ;)

gwn nog eentje gerold van gwn vloeitje ;)

Maar het ziet er wel lekker uit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

als ge mooi recht kunt rollen kunt ge ook gewoon da filterhulske over het trekeind van de geiro doen ziet er niet even echt uit als een "secret agent" maar van ver kan het er mee door

kheb altijd zo'n leeg hulske op zak , you never know

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brand het papier van een gewone filter sigaret ook niet net iets te snel op?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jup, maar naar mijn mening niet té snel. Ik draai wel vaker stikkies, je moet wel een beetje doorpaffen, vooral door hoge temperatuur van verbrandende wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
In veel landen (bijv. Zweden) gebruikt men ipv tip gewoon een sigarettenfilter.. Naar het schijnt maakt dit verder weinig uit..

 

Een sigaretten Filter filtert de thc eruit ; en dat wil je niet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@flitskop: voor zover ik weet is dat nog steeds een onbeweze fabeltje.

 

denk je nou echt dat het gasvormige thc eruit filtert? dan zou het nicotine er toch ook uit moete filtere, of zie ik dat verkeerd??

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Ik weet niet ; Ik zeg gewoon verder wat ik op verschillende Verslagen ; topics ; etcetera heb gelezen.

 

Morgen zal ik wat researchen als het iemand boeit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigelijk boeit het me echt niet.

 

(niet op mij lette, onthoudingsverschijnselen :verrygood )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja , mischien komen er morgen nieuwe mensen bij in deze topic om even te helpen :verrygood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mij boeit het wel, doe die research maar :verrygood

 

een secret zou nog minder opvallen als er gewoon een filter in zit ipv een tip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is al een quote uit een lange text over vaporizers ; in het deeltje wordt de schadelijkheid van : vaporizer ; joint met en zonder filter bestudeert.

 

De reden hiervoor is dat waterpijpen en filters samen met de teer ook het psychoactieve THC uit de rook filteren, waardoor gebruikers meer moeten roken om het gewenste effect te bereiken

bron : wikipedia

 

Hier ook een langere text over cannabis ; heb even deeltje gequoted.

 

THC is niet schadelijk voor de longen, teer wel. Om de risico’s van blowen zoveel mogelijk te beperken zou je schadelijke stoffen zoals teer en koolmonoxide uit de rook moeten kunnen filteren. Probleem is dat filters(zoals het water in een waterpijp en sigarettenfilters) niet alleen een gedeelte van de teer tegenhouden, maar ook een gedeelte van de THC. Gevolg daarvan is dat mensen weer meer gaan roken waardoor het verminderde risico voor de longen weer te niet wordt gedaan.

bron: jellinek.

 

Ik kan je quotes blijven geven.

 

Heb ook nog iets interessants gelezen.

 

THC wordt binnen de 2-3 seconden in het bloed geabsorbeert DUS

extra diep inhaleren of rook langer in de longen houden geeft niets ! Is aleen maar schadelijker !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Flitskop

 

Wel raar allemaal ik word altijd nog knetterstoned van een waterpijp!!Helemaal als ik een lekkere diepe hijs neem,en de rook voor minstens 30 seconden onderin me tere longetjes pers :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hollandsgroen

 

En als je normaal inhaleert niet dan?

 

Dat stond gewoon op die site ; ik beweer dat niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mijn gevoel geeft lang inhouden meer effect met de waterpijp.De rook is ook een stuk dikker dan je van een joint gewend bent natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@flitskop: voor zover ik weet is dat nog steeds een onbeweze fabeltje.

 

denk je nou echt dat het gasvormige thc eruit filtert? dan zou het nicotine er toch ook uit moete filtere, of zie ik dat verkeerd??

zoals flitskop zegt : je moet idd sigarettenfilter eruithalen en vervangen zoals hier getoond, die houdt (bijna)alle thc tegen. Als ge die gigantische witte bol mousse ziet die uw sigarettenfilter moet voorstellen er is uithaalt snapt ge wel waarom er geen THC meer doorkomt :verrygood of nog beter, doe eens die moussen filter open nadat ge uw sigaret opgerookt hebt

 

kmoet zeggen, vind het vuil om zo te roken, dat papier van filterhulzen brandt voort als je er niet van trekt en het is dan ook nog eens veel dikker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...