Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BeeKaa

2x Killing Fields & 2x Blue Widow En 1 Lowryder#2

Recommended Posts

Haha, thanx...

Die foto's komen met de update vanavond.

Voordeel van deze kappen zijn dat je er ook nog eens een zwaardere lamp in kan draaien.

Ik hoop wel op fluff to the max.. Je ziet inderdaad wel verbetering van de top groei als je er een HPS-je boven hangt.

Die 100 Watt geeft wel een pens licht meer als die 70, Moet je voorstellen dat ze bij mij op het werk zelfs de 2000 Watt HPI hebben liggen :lol:

 

Gr AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das nog inventief ook, reflectorspul op open plekken leggen, zoals het er nu uitziet

ga ik ook veul open plekken hebben, vind ik niet zo erg, dit is wederom een leerronde.

Heb nog 4 meter van die diamond diffusion crap liggen, was de bedoeling dat dat al

tegen m'n wandjes aan zou zitten maar als een echte stoner was ik dat vergeten te

doen voor ik m'n plantjes door het scrognet had getrokken, oh well.....

 

gr.

 

Spewey

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen mensen rustig please ik heb het er misschien wel iets te direct op gezet :lol: of mesne lezen het op een andere manier als mij :D maar ik bedoel dat ik zo'n netje niet fijn vind en betere ervaring heb met die gecoat, ik heb geen reet voor die gecaot zooi hoeven te betalen wist duz niet dat het zo duur was i am sorry !!! en ja ik werk zelf neit met micro maar heb een paar 600 tjes is dan tog anders ja.

 

 

want bij 3x 600 of 4 x 600 heb je zo'n zware afzuiging dat als die ff verkeerd afgestelt staat of te hard blaast ( ben er een noob in dus dit is helaas mij ervaring ) en je netje gaat wat voller hangen en het komt langs die scherpt randen dat je allemaal van de sneden in je plant krijg iig onder de afzuiging :D of beschadiging met dat groene netje heb ik nergens last van ;) en tsjaa 4 a 5 cm per dag dat lukt wel met dat llicht maar dacht eigenlijk dat als je plant onder tl ook zover is dat die gescrogt kan worden dat het met al die zijtakken ook wel hard ging ( geen centimers per dag maar goed je heb ook een kleinere oppvlak dat je dna maar hoeft te vullen met inverhouding evenveel of zelfs meer licht.

 

 

bedoelde het dus helemaal niet zo verkeerd het zo namelijk zonde zijn dat als je strax een mooie toppie begitn te krijgen en je afzuiging blaas wat te hard dat dus je steelt zich snijd langs dat grijs scherpe draad en dat zonde zou zijn voor je oogst !!!

 

 

dat net kune je trouwens ook buigen ,maar geeft je gelijk dat op kleien oppervblakte je spul makkelijker is op een lengte van 1,20 meter ken je fijn die coating buigen en blijft goed staan zonde heuvels erin te hebben :bier

 

 

 

nou beeka maar vergeten en vergeven ???? :D

 

ik houd me mond wel dicht

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MY

 

he joh maak je niet druk :lol:

enneh.. een paar 600tjes>??? what de fock??

waarom zit jij dan allemaal buiten moeilijk te doen!?!?

als ik 3 x 600 watt pitten had hangen zou ik nog niet eens een zaadje voor de raam laten ontkiemen!!!!

 

en dat gaat zomaar met de admiraal??

 

 

@Spewey

 

je kunt het met een beetje moeilijk doen boven de scrog al wel ophangen...

maar dan moet je het wel allemaal in stukken gaan knippen die DDF..

 

@AH

ja die verbetering is echt duidelijk zichtbaar!

dat wordt nog wat!

2000 watt HPI?? quanta costa weet je dat? ben gewoon benieuwd hoor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sorry, de HPI hebben we alleen in 1000 Watt...

Die 2000 Watt zijn HQI lampen, weet niet wat ze kosten.

Ze worden gebruikt voor sportveld verlichting endergelijke.

Gr, AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat gaat helemaal goed hoor bk maak je maar neit druk :lol:

 

das niet bij admiraal thuis hoor :D en hoef er maar 1 x per 2 dagen heen kost me een 2 uurtjes ofso maar das allemaal commercieel hoor niet echt voor eigen consumptie ( u know de pp waar ik het over had ?? )

 

en buiten moeilijk doen nou denk dat jij het ook wel zou doen !!!! heb 1 plekkie daar kan ik 30 volwassen planten kwijt wat als het meezit al weer een hoop opleverd en dan heb ik nog een plek gevonden zoals mister r ook had waar ik een paar 100 wel neer kan zetten.

 

 

aangezien ik zat zaden heb en te veel heb om ze de komende 2 jaar binnen te zetten wil ik dit jaar wellis mooie gok wagen op dat veldje :D anders worden de zaden tog allemaal te oud kost wat planning en wat moeite maar ach lukt het dan gaat het ook zeer goed :D

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AH

 

nou 1000 watt is ook een flinke pit!

en HQI kan ook voor de groei gebruikt worden.

 

@MY

 

soow, jij zit nog vol verassingen.. dan moet jij wel aardig wat centjes hebben :lol:

of in ieder geval genoeg wiet dat je er niet mee hoeft te zitten als je buitenoogst op is toch??

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Over de BK:

 

ik heb ze vandaag tijdens hun eerste nacht bespoten met masaï en een 2 druppeltjes calgreen per liter.

ik heb ook wat fotos gemaakt om ff te kijken of ze lekker donker zijn :D

 

van onder

gallery_7458_4449_930438.jpg

 

 

 

vanuit zijkant

gallery_7458_4449_929886.jpg

 

 

 

van boven]

gallery_7458_4449_65333.jpg

 

 

 

zoals je ziet zijn ze lekker groen..

 

De BWtjes die zijn iets lichter in de top, want die vinden het niet zo fijn als de lamp er dicht op zit..

Ja soms pusht BK het tot de limit :D

 

ik hoop dat de spintjes die er zaten allemaal kapot zijn.

 

Gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ook hier weer een mini update..

 

DAG 2 12/12 (nachtperiode)

 

ik heb gisteren de lamp verwisseld:

Master HPI-T plus verwisseld met de Master HPS plus

 

ze hadden naar mijn mening genoeg scheuten en mogen wat mij betreft beginnen met uitlopen :D

 

De Blue Widows,

gallery_7458_3678_265691.jpg

 

 

een paar dagen geleden lichtjes overvoed, maar trekt goed bij!

ze heeft vele afwijkende blaadjes maar dat hadden ze allebei al vanaf de geboorte.

iets wat normaal is bij de "True Blueberry" van DJ shorts.. dat is de moeder van deze plant.

als je haar topt dan krijgt ze ook wat misvormde blaadjes.. dus daar houdt ze ook niet zo van..

tis een delicaat plantje!

 

De Killing Fields,

gallery_7458_3678_697340.jpg

 

 

Deze hebben nergens problemen mee! behalve dan met het binden..

daar krijgen ze een beetje paarse stengeltjes van.. maar dat zie ik ook duidelijk terug bij de Jack die Miss J heeft staan.. die komt dus van de pappa :lol:

Ze groeien hard! en de getopte delen zijn alweer volop aan het ontwikkelen!!

ik denk dat ik vandaag weer genoeg te binden heb!

 

hier zijn ze nog even allemaal samen. (beetje scheef maarja die batterijen he.. was de laatste kans :D )

gallery_7458_3678_481553.jpg

 

 

 

zo dat was het weer voor vandaag

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 onsjes BK ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we het hopen :lol:

 

ik hoop dat ik nou ook bijna 25% boven jouw voorspelling ga uitkomen..

 

dat wordt dus 375 gram!! whahaha dat is meer dan 1,5 gr/watt :D

 

dat zal wel niet..

 

gr

 

BK the dreamer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar ff serieus, als jij zoveel uit een minikast haalt dan haal jij écht wel 3 ons uit een grotere kast...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WHOAH KEES JE MAAKT ME GEK :lol:

 

 

IK HOOP HET, IK HOOP HET, IK HOOP HET!

 

in ieders geval ben ik al boven mijn vinyloogsten uit (400 watt/ kweektent)

 

gr

 

BK

 

ps.. een bolletje hasjolie bovenop je joint leggen en dan aansteken is echt lekker!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey killer,

 

Ik lees nu pas dat je een black Jack hebt onthoofd, klinkt exact hetzelfde als hoe

ik 1 durga mata heb gekilled, wilde alleen maar helpen :lol: Lomp zijn is een kunst!

 

Zien er mooi uit, die paarse fanleaves bij je Kf had m'n Jb ook, zal idd wel doorgegeven

zijn door papa Jack.

 

3 ons moet makkelijk te halen zijn voor de meesterkwekert. :D

 

gr.

 

Spewey

Share this post


Link to post
Share on other sites

als omp zijn een kunst is.. dan ben ik een kunstenaar..

en jij zo te horen ook..

 

3 ons... die 2 woorden spoken al de hele dag door mijn hoofd..

 

3 ons..

 

3 ons...

 

3 ons....

 

3 ons........

 

AAAH 3 ONS!!!

 

zou wel mooi zijn.. :lol:

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo.. ik heb net even wat gescrogd..

 

gallery_7458_4449_1144947.jpg

 

 

 

gallery_7458_4449_1252648.jpg

 

 

 

zoals jullie zien zit de hps er alweer in..

 

maare ik wou toch nog even zeggen dat die HPI-T echt wel goed werkt!!

 

vele scheutenaanmaak en vrijwel geen strek!!

daar man nu wel even verandering in komen..

 

als alle scheuten die ik zie mooie toppen worden dan zit het voor mijn gevoel wel snor.

 

Ik heb ze net even een halve liter P/P gegeven met 1,25 ml Bac groei.

 

als het goed is genoeg voor 2 daagjes

 

tot zover

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij gaan gewoon voor de 3 ONS!!!!! bK niet flauw doen !!!

 

 

 

 

maar ff serieus je zo de eerste zijn hier bekend op het forum die boven de 1 op 1`dan uitkomt in de micro !!!! met hpi /hps word vaker op boven de 1 op 1 gekweekt dus zou het tog ook kunnen met dit lampie ???

heb er de volste vertrouwen in al is het wel van meerdere factoren afhankelijk !!!! soort doet ook al veel, ik denk dat persoonlijk dat de killingfield verrassend veel grammen gaat geven en dat de bleu widow wat minder zal zijn ( beide soorten in deze kruisingen geven niet ernorm veel grammen normaal maar wel heuze kwaliteit ). mocht je 2/3 killing field hebben in je3 scrog en 1/3 bleu widow berg je dan maar alvast met je oogst, MITS ALLES LEKKAH LOOPT HEAH :D

 

 

greetzzz masteryero

 

ps: godver net geniest ga maar is ff een doekie pakkken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee masteryero,

 

ja ik ga gewoon weer mijn best doen zoals elke ronde,

 

ik ben het helemaal met je eens..

 

de KF gaat me meer opleveren dan de BW... dat is genetisch al bepaald ;)

en omdat de BW bijna puur indica is en de KF toch nog een flink aandeel sativa in zich heeft,

is zijn nu ook al beziig om strax 2/3 van de oppervlakte te domineren.

 

daarom begeleid ik het meeste van de BW ook de andere kant op :D,

ik vertrouw de KF dames het opengelaten stuk gewoon vol te groeien.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ik heb vandaag post gehad, 2 bubble enveloppen nog wel :bier

Helaas weigeren mijn batterijen mee te werken... :D hoe erg ik het ook vind ik kan geen fotos maken :D

maar ik bewaar wel wat en voeg de fotos later bij als ik nieuwe batterijen heb.

 

en tot mijn verukking zat er in de eerste een mooi KF sampletje,

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, een voorproefje van wat me te wachten staat.

 

Miss BK liep dat moment ook binnen en dus ging ik er meteen een draaien.

hmm wat een lekker geurtje.. Dennennaalden en nog iets anders... lijkt wel een boeketje geurbloemetjes!?

lekker hoor.

 

de wiet verkruimeld perfect en de joint is zo gevuld.

snel ff roolen, scheuren, aanstampen en afbranden..

 

Klaar!!

 

de fik gaat erin..

De smaak is lekker Jackig.. dat domineert... maar wel met een heel lekker zoetig nasmaakje..

Perfect!! dit wietje combineerd de smaken vrijwel vloeiend.. ze komen na elkaar en niet echt door elkaar.

ik vind het echt lekker om te roken.. de joint is ook zo op..

 

het effect is ook allang bezig :D

Zwaar vergeten dat ik nog een aantal dingen moest doen zit ik hier nu dit verslagje te typen.

UITGESTELD.. haha deze wiet die werkt wel :P

kracht van het stoned/high effect is ook nog niet afgenomen, dus het zal ook nog wel even duren :bier

 

whoah wat een topwietje!

thanks hup! :lol:

 

ik ben ook blij dat de BJ jouw gesmaakt heeft!

 

enne ik heb nog voor 1 goeie joint en daar maak ik in het weekend even een mooi rookverslagje van en dat zet ik wel in je engelse topic ok?

 

 

op naar het 2e enveloppie.. ben benieuwd

 

het is post van slotty!!

 

- een groene Jackberry sample

- en veel zaden van een mooie kruising: (Bubblelicious x SMM) X (Shack x SMM)..

de uitkomst van me opgestuurde stuifmeel!!

 

echt helemaal toppie man!

 

Bedankt he! :D

 

je Jackberry rook ik misschien later op de avond of morgen als ik uit mn werk kom..

want nu ben ik al zwaar beneveld door de Killing Fields.. en daardoor zou ik geen goed oordeel kunnen geven over je wietje.

 

Ik kn in ieders geval wel vertellen dattie heerlijk zoet ruikt!!

ik heb ook nog niet eerder de "groene" Jackberry mogen roken.

 

ook zal ik er in het weekend even een mooi verslag van maken in je topic.

 

 

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

heerlijk hoe sociaal we hier in de mirco met elkar bezig zijn :D

 

geven en ontvangen niets leuker :D

 

ik heb ook nog een leuk stukje voor je is niet veel meer maar wel wat :D

 

het is

v2 x santa , als ik eerlijk ben niet door mij geteelt maar komt uit me lieveling shop ;) kwaliteit staat daar zeer hoog op de lijst wat ook de prijskaart is te zien maar je hebt er altijd wel leuke /zeldzame stukjes tussen zitten.

 

 

ik wil hem niet meer roken want ze is mijn te pysich ik word het zelf helemaal onrustig van en gisteren nog na eenb nachtje druk en ellende aan me hoofd had ik nog een sticky gerookt !!! gewoon zo'n kleine k*t ding ging met hartkloppingen na bed en ze spookte veels te diep in mijn hoofd

 

NIETS VOOR MIJ DUZZZZ!!!

 

trouwens de eerste keer dat ik zoiets mee maak dat het helemaal in je hoofd gaat zitten. had deze gisteren of eergisteren ook gerookt en toen was het effect anders maar nog niet na mijn smaak prettig, het slurp al je energie weg !!!!

 

 

MOCHT JIJ WEL INTRESSE TONEN en benieuwd zijn na zo'n wietje, ik stuur me alle liefde na je op !!!

 

 

( NIET KLAGEN HEA MET JE WEET WEL WAT JE WEG GEEFT :lol: i'm sorry maar anders beland deze in de kliko )

 

pfoee wat een wietje

 

heb trouwens ook weer een leuk zakkie super silver haze, wel een echte haze helaas waar ik niet van hou ( de smaak ) maar wat een heerlijk uitwerking had deze, gewoon nog zin om te werken en alles :bier

 

 

GREETZZZ MASTERYERO

 

ps: stuur me ff een pmetje en laat me als je haar heb gerookt ( als je dat wilt ten minste ) maar is weten wat JIJ ervan vond wiet slaat namelijk niet bij iedereen het zelfde in gelukkig

Share this post


Link to post
Share on other sites

he MY,

 

ja tof man, ik heb ook menig bubble-envelop in de bus :D

en dan ben ik altijd weer zo blij als een kindje met sinterklaas!!

 

het voelt ook goed om mensen een sampletje te sturen en dan te zien dat ze ervan genoeten hebben :D

dat maakt je echt trots op je kweeksel :bier

 

V2 x santa??

 

ben benieuwd :lol:

het wietje wat voor mij TE sterk is moet ik nog tegenkomen.. (op olie uitgezonderd :D )

Herijuana gaat er hier nu goed in :bier zonder al te veel problemen haha

 

ik ga zo ff wat fotos maken.. nieuwe batterijtjes gehaald ;)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo luitjes!

 

de nieuwe batterijen zijn weer opgeladen en ik ben jullie wat fotos verschuldigd nog van gisteren..

 

nou hier alsjeblieft..

 

gallery_7458_4449_27535.jpg

 

 

gallery_7458_4449_1423966.jpg

 

 

helaas met het licht aan maar het is niet anders :lol:

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

soso duurt niet lang maar of we gaan over na bloeifase :P

 

weet je ongeveer hoelang killingfield door bloeit ???? schijnt best nog wel ff door te bloeien ( iig wat ik gezien heb in sannies topic ) dus kijk uit !!! maar ja daarbij denk ik dat bleuwidow zo uitgegroeit is ;) denk maximaal 14 dagen en misschien dat ze dat nog niet red als de widow gen er een beetje goed inzitten dan houd het hard op bij de 12 dagen.

 

houd er dus rekening mee!!!!

 

 

oww en ouwe als je me je adres ff stuurt dan heb je rond maandag of dinsdag die psyco wiet :D

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

he masteryero,

 

ik heb er rekening mee gehouden dat de ene wat langer doorgroeid dan de andere..

de KF krijgt ook 2/3 van de ruimte en de BW krijgt 1/3..

 

maar ik had ze al op 12/12 gezet omdat ik het anders niet haal voor mn vakantie

 

ik ben van plan 1 of 2 lowryders #2 te ontkiemen om misschien een eventueel leeg plekje op te vullen

en zo kan ik meteen die smaak beoordelen ;)

 

gr

 

BK

 

ps je hebt wederom pm :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ff wat fototjes met het licht uit...

 

gallery_7458_4449_646545.jpg

 

 

gallery_7458_4449_198388.jpg

 

 

KFjes

gallery_7458_4449_1040821.jpg

 

 

BWtjes

gallery_7458_4449_196331.jpg

 

 

Sideshot

gallery_7458_4449_167504.jpg

 

 

Gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

rechtsachterin krijg ik waarschijnlijk een kaal plekkie..

 

ik heb vandaag 2x lowryder #2 geplant... ik ben benieuwd naar de smaak en het is nog mogelijk er voor de vakantie een af te bloeien :P

 

zo kan ik de smaak van de LR#2 misschien net nog even proberen voordat ik ok vakantie ga ;)

ik ben zeer benieuwd naar dit plantje :D

 

zo dat wou ik nog even kwijt :D

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's een heel mooi SgrOGje BeeKaa, keep on growing ;)

 

Succes, Slotty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...