Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
$nake_!!

Legaal Verkoop Illegaal Inkooop?

Recommended Posts

hollw

ik heb een vraag je.

ik heb gehoord dat de verkoop allemaal legaal gaat.

maar het grootste deel wat er verkocht word illegaal is.(dus binnen komt via achter deur.)

is dit ook waar? en doe leden van het forum dit ook?

(ik weet niet of ik het bericht op de juiste plek heb geplaatst?!)

grtz $nake

Share this post


Link to post
Share on other sites

als dit over coffeeshops gaat dan klopt dit ongeveer wel.

de nederlandse wet is een beetje krom geregelt wat dit betreft. in de wet staat dat coffeeshops worden gedoogd dus ook de verkoop van wiet in coffeeshops. het kromme is dat ze dus niet mogen inkopen want dat is meestal gekweekt onder lampen en dat is volgens de wet illigaal. maar zodra de coffeeshop het opgekocht heeft van de kweker is het opeens legale wiet geworden. want de verkoop van uit de shop is legaal.

mischien een vaag verhaal of een vage uitleg maar he de nederlandse wet is ook vaag:P

 

P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet genoeg shop's waar ze geen achterdeur hebben , alleen maar voor ingang/uitgang ;) :D

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
en doe leden van het forum dit ook?

Ach, je zult ongetwijfeld een reden hebben deze vraag te stellen.

Ik heb redenen dit soort vragen dubieus te vinden, maar zal me er verder geen vragen bij stellen.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ken toch een paar shops die zelf kweken

zeggen ze toch

welke zeg ik niet

 

*snip*

kden niet dat er coffeeshops zelf kweken, wel dat ze hun vaste kwekers hebben, dat lijkt aannemelijker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

neen, die niet

ging er eens binnen toen ze juist een deal aan het sluiten waren, lag daar een grote hoop wiet,de helft van z'n toonbank was bedekt en die zwarte vrouw van em schreef op het bordje silver s.

man was dat goeie weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffeeshop's kunnen ongetwijfelt ergends een ruimte hebben waar ze kweken. maar dat zullen er niet veel zijn.

zelf heb ik het nog niet echt van gehoord.

 

 

to ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren, zoals jullie weten leest de politie en andere instanties ook mee op dit mooie openbare forum.

 

Wij zijn een forum, het boeit ons niet waar ze wiet verhandelen.

Daar zijn coffeeshops voor.

 

Don't make life to easy for them (lees; partijén die je willen schaden)

 

Dus nog een keer;

 

Wij hebben liever niet dat er links gepost worden door leden, welke shops in verband brengen met ILLIGALE handel !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij hebben liever niet dat er links gepost worden door leden, welke shops in verband brengen met ILLIGALE handel !!

 

Technisch gezien zijn alle shops illegaal bezig ? Alleen worden ze er niet voor vervolgt. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lieve Poseidon,

Iedereen hier is zich er terdege van bewust dat wij allen technisch gezien illegaal bezig zijn.

Mike wees het lid dat het schoentje paste erop dat het posten van achterhaalbare info naar personen, bedrijven of instellingen in deze discussie ongewenst is. Het door diverse overheden gevoerde beleid wordt in andere topics besproken.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
neen, die niet

ging er eens binnen toen ze juist een deal aan het sluiten waren, lag daar een grote hoop wiet,de helft van z'n toonbank was bedekt en die zwarte vrouw van em schreef op het bordje silver s.

man was dat goeie weed

die silver s. is idd de shit :D

k2 moet je vandaar ook eens proberen :D

op aanraden van die kerel achter de toog en gelijk had ie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...