Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kasthavel

Growersmeeting

Recommended Posts

Hee stonercruisemeeters :huh: B) ;)

 

 

 

wij willen graag het volgende weten:

 

 

 

geef even door of je met openbaar vervoer of per eigen auto motor of boot komt, we hebben nu 16 !!!! mensen als gast gezien op de topic :specool dat vinden wij beiden zo prettig jaja en daarom moeten we een plan de campagne opstellen, is hele klus, ma we doen het met plezier :verrygood dus PM nog even hoe je reist, i v m pendeldienstje vanuit de Poort van Drenthe t.w. Meppel, mensen met eigen vervoer kunnen route op internet zoeken n.a.v. rendez-vous plaats die wij ter onzer tijd zullen aangeven.

 

BBB heb je echt een boot ? dat zou fabeltasties zijn, leg ik uit as je ff PM d

 

 

 

greetz Havel/Cucaracha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kees pm me ff of geef je msn ... want ik wil je wel meenemen.

 

Je moet wel beseffen dat ik onderinvloed rij van THC .... wat nog inm ijn vetlagen hangt

 

Wanneer is het ?

 

Kees kom er maar in ik zit te wachten op je.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarna is er nooit meer iets van Kees vernomen. :specool

 

Waar zit je ergens Kees, ik kan wel een kleine detour via 't Gooi maken, mocht je niet met

Esmie mee durven... :verrygood

(Lijkt mij persoonlijk wel de ervaring van het jaar though)

 

gr.

 

Spewey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, je hebt PM.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

April - Mei ....

Dat is nog even vooruit, dus kan ik nog niets toezeggen. De tijd van de lokale festivalletjes breekt weer aan en ben dan meestal een druk ventje.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou.. dit is toch wel iets meer dan een "festivalletje" suf :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd!! word aardig druk als ik het zo bekijk....

 

Jammer dat het zo ver weg is :/

 

 

JandemanR

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeei meeters,

 

 

 

Het is in ieder geval rond, ik heb een landje ter beschikking gekregen in giethoorn aan water, er kan getent worden, BBQ gaat dus ook door, en varen kan ook, want er wordt een sloep gehuurd voor de hele dag of kleine bootjes zijn Cucharacha en ik nog niet uit. Landeigenaar wil graag erbij zijn en met spacecake "betaald" worden.... Wij houden u op de hoogten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou wie gaat er in de keuken staan om een cake te bakken:P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

p-2 as je een goede oogst hebt gehad vooraf gaand aan deze meeting zit je er zelf aan vast :verrygood :specool :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag het ??? , Yeaah mooi man ook weer geregeld , hij gaat een schop in zijn kloten krijgen van onze cake en hebben waarschijnlijk de hele dag geen kind meer aan hem.

 

Ik fix hem wel even een cake , als onze herijunakweek af is Havel ;) , minimaal een gram of 75 a 100

 

Een ieder is gewaarschuwd , laat deze cake staan als je nog iets mee wil krijgen van de dag , tenzij je jezelf als diehard beschouwt.

 

Je zult niet de eerste zijn die of 2 dagen uitgeschakeld is ,of op zoek gaat naar zijn huis of auto die niet aanwezig is omdat u met de trein bent en niet bij U huis in de buurt.

 

:specool :huh: B)

 

Al het gedoneerde knipsel is welkom , hoe meer knipsel hoe meer vreugd :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehm, kinders:

<@suf> houd rekening met lokale jeugd die WF meeleest

<@suf> het hoeft er maar 1 te zijn

<xxxxx> eh?

<yyyyy> haha

<yyyyy> staat het helemaal vol straks

<yyyyy> met geile pubers

<@suf> idd

<zzzzz> hehehe

<@suf> en 2de cordon blauw

 

Op de chat zonet.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dr zijn onder ons allen vast wel een of 2 massive beren van gozers ,

ben je 18 waar is je pasppoort niet bij je opdonderen !!!

niet dat die politie moetten gaan spelen maar als je er een beetje toezicht op wil houden

!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------

keep it up Bonsai !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik neem ook wel een lekkere cake mee voor de gulle host hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nu nog de wereld aan afval liggen. maar om nu al een cake te bakken das zo zonde. zitten we allemaal op een stuk schuimrubber te kauwen als we aan het varen zijn:P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak je d'r een lekkere kruidenbitter van :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het klinkt allemaal goed tot nu toe,

 

En als het zou kunnen dan wou ik mij ook nog inschrijven voor de meeting.

Zolang deze ergens in nederland is ben ik (indien mogelijk) ook van de partij.

Ik hoop verder dat alles lukt en we een leuke dag hebben .

 

 

GR DZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had mij al ingeschreven toch???

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat maar een keer weten wanneer er zo'n meeting gehouden word iets dichter bij huis...Limburg of zow.

 

Belgian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bigbuttbram

 

wil dat wiet op lossen in alcohol. ik heb namelijk een kleine stokerij voor eigen gebruik. mischien dat ik wat kan stoken:P?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeei Growers,meeters, het loopt de spuigaten uit met aanmeldingen, er zijn vorderingen gaande en de datum zal nader bekend gemaakt worden ter zekere voorbehouden tijd :D omdat wij vooraf veel zaken ook financieel geregeld willen krijgen is onze vraag ( het zaadgrowend duo ) om vanaf heden de 20 euro p.p. te storten op Bankrek. nr. wat ik zal PM en naar jullie, met vermelding van: Meeting Giethoorn + forumnaam/reismanier bv Gribus/ auto of Weekwel/OV, dit bedrag is bedoeld voor BBQvlees en bijhapperij en drinken en bootjes en moet binnen zijn voor 1 Mei a.s. tenzij andere berichten volgen :huh: , ja Priest je had joe al angemeldt, nu de rest nog :verrygood :rofl :wOOt

 

yoooow later

 

 

 

er hebben nu al 20 TWINTIG peoples zich gemeldt, ik verheug mij om jullie weer te zien ot te leren kennen, hahahaaaaa, ben WF addict

Share this post


Link to post
Share on other sites
omdat wij vooraf veel zaken ook financieel geregeld willen krijgen is onze vraag ( het zaadgrowend duo ) om vanaf heden de 20 euro p.p. te storten op Bankrek. nr. 371819997 met vermelding van: Meeting Giethoorn + forumnaam/reismanier

 

Dit kan om kwestie van vertrouwen ook bij een ander die meer vertrouwen geniet onder de WF,ers die van plan zijn om te komen.

 

Voor de genen die denken van he 20tal X 20 Euro is een mooie ripp-off als wij hier de hele bende kopen te flessen , dus daarom ook suggesties voor een derde betrouwbare partij ???

 

(Een van de mods die komen misschien?)

 

Meer info volgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

..Maar als ik het goed begrijp is er nog geen datum bepaald?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...