Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The beginner

Prijzen Van Zaden

Recommended Posts

met deze vraag zit ik ook al een tijdje je kan sind kort bijj gs bij ons in de buurt echt vele soorten zaadjes krijgen voor 10 eurie en gold colectie 15 euri ik was helemaal verbaasd !! je krijgt wel 5 zaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ricop ...

Als het interesante soortjes zijn zou ik voor 2 eurie per stuk

wel een gokje durven wagen hoor.

(moet je er natuurlijk niet meteen 100 kopen he... :verrygood )

 

Nog ff over de Shack ... die doet het prima buiten hoor volgens mij ...

mits je redelijk optijd begint met verduisteren en/of het weer een beetje meewerkt.

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

so las hier ee paar leuke ( onzinnige dingen ) ik ben goed scherp geworden van die hasjolie joint kan ik merken

 

zo las ik een aantal post terug dat iemand goede ervaring had met jackberry buiten kweken omdat er DOUBLE FUN gene in zouden zitten !!! nou is het naar mijn weten ....

 

jackberry: jack herrer ( das weer nee krusing haze x ... maar geen double fun ) en bleu berry waar ook geen ene gene van double fun in zt hoe kom je daar bij ???

 

netals shack zou prima buiten te kweken zijn maar controleer eerst is echt goed je plek !!!

 

sommig gasten kweken in een dalletje tussne twee bergen in de middel off nowhere waar den lv bij de kleinste bui zwaar omhoog gaat en nog erger !!!! BLIJFT HANGEN !!!! ga kweken op ene mooi open veld waar goede veel wind is en een gode circulatie !!!! dqan zulje vele minder last hebben !!!

 

min jackberry was 2,5 meter hoog geen dikke vette toppen ( 198 gram droog eraf gehaalt )maar dta lag aan het weer als ik 4 gram heb moeten weg knippen denk ik dat het veel is, bij een nadere plek waar ik kwam was helaas binenn 4 dagen wel dikke rot ingeslagen deze plant was duidelijk kleiner !!! en woog denk ik al met al 40 gram droog daar heb ik dus ook zo;n 4 gram moetne weg knippen dit is wel schikbarend dus vroeg me af hoe dit kon.

 

JA HOOR HOGE LV NA REGEN veel damp die blijft hangen en dan heb je dat !!!! kon zo bij een slechte oktober dag een lv houden van 80 naar 60 % ( dit na een regenbui dus die dan vervolgens een dag was gestopt ) dit tast de plantne erg hard aan !!!! de rest van de nadere soortne ad ook wat last.

 

 

tsjaa over die prijs verschil heah het is waarschijnlijk omdat iemand dta maken kan mensne willen de idiootste priizen lappen voor zaden !!!!! kijk maar bij sensi onder 60 euro heb je geen apart soortje !!! en mijn smaak kjost helaas rodn de 100 euro belachelijk!!!

 

ik heb goede ervaring met nirvana seeds spot goedkoop zaad met goede potentie goede kiemkracht met hier en daar wat onzuiverheden maar ja voor 15 euro vidn ik dat best !!!! de whiote rhino is mooi van nirvana en de bubblegum schijnt ook neit verkeerd te wezen.

 

die laatste is trowuens goed buiten te kweken!!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

verwijderd wegens niet meer relevant zijn ivm andere verwijdering :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke zijn voor guerillakweek de meest geschikte qua prijs/kwaliteit/opbrengst op de moment?

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou als ik jou was om te beginnen eens bij sannieshop in het basic seeds hoekje gaan snuffelen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Afgelopen seizoen zijn er tientallen buiten shacks te ien geweest en die hebben zich ondanks het slechte buiten seizoen best goed gedragen.De kans bestaat wel dat je een feno tegen komt die er wat langer over doet maar dit hoeft niet meteen problemen te geven.Shack staat bekend om zijn schimmel bestendigheid.

De jackberry werd ik door mn eigen klanten op gewezen dat deze erg goed buiten te groeien is wat ik me erg goed kan voorstellen.

 

Te vermelden waard dat deze soorten niet otntwikkeld zijn voor buiten en de mogelijkheid op een zaadje welke het mider goed doet is altijd aanwezig.

Voor degene welke zo weinig mogelijk risico willen lopen zijn de sannieshop breeders druk aan het werk voor jullie.

 

greetz sannie

 

ik zelf heb bij sannie vorig jaar Jack berry en shack gekocht en heb het buiten gezet zeer mooie planten en doen het zeer goed buiten (nog bedankt sannie de zaden kwamen al na 24 uur met hun koppie naar boven)

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke?? hoe ??? wat??? hoeveel ??? waar???? opbrengst????

 

dit zijn altidj vragen die per persoon verschillend zijn ....

 

wil je grote planten ( btw ook op te lossen door laat zaaien of verduisteren ) of kleine

 

hoe groot is je tuin ... hoeveel plantne kun je kwijt hoeveel wil je er uiteindelijk zelf zetten...

 

de opbrengst???? tussen de 0 en 500 gram per plant maar hangt sterk van de soort en kweker af !!!

en zo zijn er nog wel talloze dingen alleen uitgaand over geschiktheid van de plant of die naar buiten kan

 

daarna komen ook nog is dignn aan bod als smaak en effect die weer de nodige verstoringen kunnen maken in je soorten kabinet .... ga bij je zelf eerst is na of je stoned of high wilt worden.... daarna hoeverre smaak ertoe doet bij jouw ( ken gasten roken alles als ze maar stoned worden :smoke ) of wil je een bepaalde smaak hebben ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten hebben bij mij de paarse soorten hun bestaansrecht bewezen. Deze krijg je niet kapot.

 

Maar ja je wilt ook wel eens wat anders proberen. Dit jaar double fun, van de 22 zaden (bonus!) 21 uitgekomen, staan voor te groeien. Van sannie 12 x de ierbei (waarvan 1 niet uitgekomen), weet ik weinig over behalve dat ze nu onder de TL het belachelijk goed doen. Die groeien als kool. Mooie compacte plantjes, weinig ruimte tussen de internodes en breed blad. Ben echt heel erg tevreden tot nu toe. Dan nog de Dameblanches. Tjsa, ik weet niet wat er mis is gegaan maar van de ongeveer 40 zaailingen heb ik er nu nog 10 over. Deze doen het wel goed. Mischien dat de vorst er mee te maken heeft gehad omdat ze ergens anders binnen staan in een niet verwarmde ruimte. Dan hoop ik nog een klein zaadkweekje te doen hoogzomer van wat Lowryders. Gewoon in een kuip klappen en maar zien.

 

Qua opbrengst, niks zinnigs over te zeggen, de belangrijkste factor is er toch een waar je niets aan kunt doen, het weer... 2006 was een mooi jaar voor de early skunks (behalve augustus dan oke), maar ik weet niet of ze 2007 het overleefd hadden met al die regen.

 

slap

Share this post


Link to post
Share on other sites

azarius heeft goed en goedkope zaden in zijn collectie.

crystal wil prima buiten, sneeuwitje ook.

Heb nu deze keer top 44 en hollands hope en NDB zaden voor buiten en crystal stekken.

 

 

groeten D-D

Edited by dutchdemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...