Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
I-do-pod

Zo Subtiel Mogelijk Voorstellen

Recommended Posts

Hallo, ik ben 16 en ik wil graag binnen kweken, het gaat mij eigenlijk meer om de spanning van het kweken dan het roken ervan zelf (niet dat ik het weg ga geven).

 

Mijn ouders zijn niet heel streng, ze weten dat ik af en toe blow.

 

Ik vroeg me af hoe ik het zo subtiel mogelijk kon voorstellen dat ik binnen wil gaan kweken (in mijn eigen kamer.)

 

Nog een vraag: Ik wil 2 planten gaan kweken maar gaat dit heel erg ruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ;), dat gaat ruiken ja... Koolstoffiltertje aanschaffen en aansluiten, dan ruik je er niks meer van.

 

Je ouders? Dat is een ander verhaal. Beloof dat je goede voorzieningen (brandblusser, rookmeldertje ofzo) aan zult sluiten, misschien helpt dat.

 

[OFF-TOPIC]100ste bericht, haha, moest even, sorry :D[/OFF-TOPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg: als ik het me moet gaan kopen, is het me vele duurder !!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan er simpel over beginnen dat CS slechte kwaliteit weed leveren, en een extra zakcentje voor de vakantie is ook niet verkeerd en als je het handig aanpakt ga je voor de hypotheek van het oudelijk huis

hahaha geld maakt mensen gek of sommige in iedergeval

 

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ze zouden er over nadenken, heb gezegd dat ik het vooral voor de fun doe en eventueel ook nog wat extra kan verdienen door aan kennissen te verkopen.

 

Hoop dat het mag dus ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 1 heeft bonsai boompjes kweken als hobby. en ik wil wiet kweken als hobby. en zeg er bij dat het goed is voor je lessen biologie. school gaat boven alles ;)

 

Grtz P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha zat ik ook al aan te denken, maar heb helaas geen biologie meer. ;)

 

[edit]

 

Heb zojuist gehoord dat het niet mag, vanwege de geur.

Krijg ik zon domme reden van, ja als je plantjes wilt kweken ga je toch sla kweken. :rofl

 

Ik ga ze nog wel proberen te overtuigen op de een of andere manier.. :D

Edited by I-do-pod

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet dan toch gewoon buiten plantjes volgend seizoen :rofl

je bent tenslotte nog maar 16 ken weinig tot geen mensen die als op hun 16 indoor kweken ;)

daarentegen ken ik er veel die het buiten wel doen/mogen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi i-do-pod

 

Ik vind je eigenlijk te jong op te kweken, als ik eerlijk ben.

Maar ik snap niet,.. echt niet,.. hoe jou ouders het toe kunnen laten dat jij dat slechte wiet uit de shop moet roken,. vol met chemische troep, glas ijzer en wat je al niet meer leest (of kan verzinnen), voor een paar gram meer.

 

Als je zelf je eigen wietje biologisch kweekt (met de produkten van sannie, heb je super opbrengst en is bio)

is het een stuk gezonder voor jou en je omgeving. en die geur is echt niet te ruiken als jij een goed afzuigertje koopt en een bijpassende filter.

 

Ik hoop dat je ouders er over na zullen denken hoe ze hun zoon, eigenlijk vergiftigen.

 

 

Groetjes Miss_Stoned

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon even mee laten lezen hier op t forum!

(en dan vooral bovenstaande reacties... ;) )

 

Succes ermee! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of maak serieus werk van je sla bak ,elke dag sla eten komt op een gegeven moment ook je oren uit voor je ouders

En meschien kun je dan je zakgeld meteen aanvullen door sla in de buurt te verkopen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je toch een plantje wilt kweken wat geestverruimende werking heeft, ga dan voor een:

 

Cocaplantje of san pedro'tje onder een paar TL balkjes. Die kan je bij je vrienden dan eventueel wel inruilen voor wat wiet. Dan heb je twee vliegen in één klap. En je kunt nog een mooi verslagje hier droppen ook!

 

Kees.

 

PS: Zo'n goedkoop odorsokje moet je ouders wel anders doen denken over de geur hoor. Je went er zo aan. En anders kun je het nog altijd buiten doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woew.. 16 jaar?

Gelukkig woonde ik toen al op mezelf ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens in het micro/fluo gedeelte van het forum. Daar staan hele leuke kleine opzetjes voor een paar plantjes. Niet om er veel af te halen, maar genoeg om er zelf een paar goeie jointjes van te kunnen draaien. Ikzelf had twee plantjes in een klein hokje af gebloeid zonder filter. Je rook het wel een beetje op de gang waar het kassie staat, maar niemand in huis had er last van (4 studenten). Anders ff wachten tot je uit huis bent ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

ben je in bezit van tuin of balkon? zo ja... waarom probeer je niet eerst buiten wat te kweken? Met 1 grote plant in de volle grond heb je al meer als genoeg om een jaar te roken!

 

Wiet kweken is moeilijker als je denkt... binnen MOET je een hoop geld eraan spanderen en MOET het dus wat opbrengen.... buiten ben je met 2 tientjes klaar

 

Groeten.

 

king

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek ook zonder afzuiging. Heb 5 pp's in scrog onder 600 watt HPS.

Bij mij thuis is de geur dan ook niet zo'n probleem..

 

Maar als je maar 2 plantjes wilt gaan kweken en het gewoon voor jezelf wilt doen is dat heel goed te doen met de juiste spaarlampen. Of als je net iets meer wilt, kan je kijken of je een 150watt hpsje op de kop kan tikken. Er stond er laatst nog eentje te koop hier.

 

Als de bottleneck voor je ouders is dat het teveel zou stinken (lees: ruiken ;) ) dan zou ik gewoon de kleinste OdorSok kopen met een mini-afzuigertje (100-150m² afzuig/filter zou al genoeg zijn met een 150watt HPSje)

 

Succes!

 

- Rev.

Share this post


Link to post
Share on other sites
.....

 

Wiet kweken is moeilijker als je denkt... binnen MOET je een hoop geld eraan spanderen en MOET het dus wat opbrengen.... buiten ben je met 2 tientjes klaar

........

 

Dat moeten moeten vind ik een beetje overdreven. Dit hokje heeft mij in totaal ongeveer 100 euro gekost en heeft de eerste keer 23 gram op geleverd (met twee plantjes). Dat is inderdaad niet veel, maar met de huidige prijzen in de shop wel de moeite en het is nog hardstikke leuk ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

edit:Paffie

 

MOETEN is inderdaad een groot woord, maar naar mijn mening kan je buiten beter eerst wat kweek ervaring op doen en wat uitproberen/kloten. EN daarbij kan je met een kleine inleg toch wat leuks oogsten.

 

Groeten

 

king

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo, ik ben 16 en ik wil

Hoi, ik ben 44 en ik verzoek.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Als je ouders er open voor staan hoef je niets subtiel te doen.

Het enige wat dan belangrijk is is dat je laat blijken dat je er goed over nagedacht hebt. Maar je ouders blijven verantwoordelijk voor wat er in hun huis onder hun verantwoordelijkheid gebeurt, zeker voor de wet. En dus lijkt het me ook hun eindbeslissing waar jij je bij neer te leggen hebt. De meeste kans heb je als je je eerst goed inleest en je plan goed overdenkt, zodat je al hun vragen kan beantwoorden.

Als ouder zou ik het ook belangrijk vinden om te weten of mijn kind er verstandig mee omgaat en weet wat de consequenties zijn, op alle gebieden, ook jullie woonomgeving en familie.

 

Bovendien is het nog niet zo makkelijk binnen. Met het buitenseizoen voor de deur zijn je ouders misschien makkelijker te porren voor 1 of 2 planten buiten op een mooie beschutte, zonnige plek. Maar ook hier geldt weer, openheid naar je ouders. Snap ook dat zij van een andere generatie zijn, welke andere dingen over wiet hebben geleerd en dit maar een moeilijk idee vinden. Informatie is je beste wapen.

 

Nog leuk de tijd om je in te lezen en moeder natuur een deel van je werk te laten doen komende zomer. Als je op deze manier ervaring opdoet, kan je misschien nog wachten met een eigen hok tot je het huis uit bent en het je eigen beslissing/risico is.

 

En ouders zijn niet achterlijk, dus stiekum thuis iets beginnen is geen optie he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten ervaring opdoen is natuurlijk altijd een goede optie. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

VOORSTELLEN???

 

questie van geduld(leuk nummertje ook trouwens)

ik had 3 jaar geleden ongeveer een kast gebouwd voor sogenaamd spulletjes in te bewaren ;)

nadat me pa draden enzo gespot had was het gauw over

nu dus 3jaar later staat de kast er nog steeds lol

en nu heb ik alles gekocht en in de huiskamer neer gelegd en gewacht tot me pa thuis kwam

en hem gezegd ff stil te zijn en heb ik een kleine presentatie gegeven over hoe ik het wil aanpakken

qua veiligheid en stroom gebruik en dat ik alle onkosten zal vergoeden bij mijn pa

en dat alle winst (cowboy geld ivm de groote van me kastje ) naar hem gaat ivm stroom

de mazzel wou hij niet dat geld moest ik maar in verbeteringen stoppen mits het goed gaat

en nu helpt me pa zover als hij ken/weet om alles zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen

het gaat mij niet om het geld maar wat ik bespaar ik rook gemiddeld 200 euro per maand die ik me nu gaat besparen en weer ken gaan sparen

 

P.S me pa is ANTI DRUGS en wil er niks mee te maken hebben en ben al 2 keer eruit gegooit omdat ik me kamer blauw rook

 

mijn moto is dan ook je ken alles tegen iedereen zeggen het is maar hoe je het brengt

 

nu wordt het gedoogd hier in huis al zijn ze er neit blij mee dat ik blow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe zoals ik, ik ben ook 16 en heb gewoon stiekem een kast omgeboud in de zijkamer van mijn waar mijn ouders niet komen :P . Maar zo'n filtertje is dan natuurlijk wel een must!!!

En zelfs als mij ouders het zouden ontdekken zouden ze niet zo heel erg boos zijn omdat ik dan tenminste nog creatief bezig ben ;) .

Edited by Matti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet aan je pa vragen of hij het vroeger heeft gedaan, zoja, dan zeg je dat het jou ook leuk lijkt met de argumenten uit dit topic, en zonee, dan zeg je dat je het jammer vind omdat jij het graag wilt doen en dat hij jou tips had kunnen geven, ik begon er met mijn vader over te praten en hij zei dat hij het vroeger ook deed en dat hij nog een boekje had en dat hij mij wel kon helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...