Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dezolder

De Zoektocht Naar De Lekkerste Soort

Recommended Posts

hoi,

 

Ik ben dus op zoek naar een echt lekker soortje. Dit komt omdat ik laatst een test had gedaan in de koffieshop. met een stuk of 6 soortjes. En ik proefte toch wel iets van verschil. Alleen nu ben ik dus nieuwsgierig geworden naar echt lekkere soorten. Dus is mijn vraag ook wat zouden jullie mij aanraden om te nemen als soort. Dit gaat voor mij echt alleen om de wiet. Ik ga het soortje zelf kweken met volledige biologische voeding. En het maakt ook niet uit hoe moeilijk het is. Want dit komt in mijn nieuwe kweek verslag.(indoor)

 

Ik zat zelf dus aan b.v. een Haze soortje te denken als G13 of Amnesia of soorten als: Blue Berry, Bubblicious, Purpe power, Grape fruit of iets dergelijks zijn volgens mij ook goed te doen.

 

Ik ben dus van plan om hiervan 2 of 3 soorten uit te kiezen ( hangt van de prijs af) en deze te kweken om echt het ultime wietje te krijgen.

 

Ik hoop dus dat jullie me hierbij kunnen helpen.

 

Gr DZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Northernlight Special: kruising tussen Haze en Northernlight, heel lekker zoet fruitig zacht rokertje. Ze verkopen dit in de Any-Time in Alkmaar, een van de weinig shops die er wél goede soortjes heb tussenzitten. Ze hebben daar ook een apparte puur-ruimte met verdampers en dergelijke. :verrygood

 

- Rev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf kweken met een logboek.

Verschillende soorten, omstandigheden van dag tot dag etc etc en zelf testen uiteraard.

Suck6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker, ja, man...soms ruik je aan een wietje en komt er een heerlijk fruitig luchtje je tegemoed. maar de wiet waarbij je die flavor ook in haar smaak terug vind is al weer schaarsrer..in de haze soorten zitten wel veel echt lekkere smaakjes, maderijn achtige flavors , heerlijk, maar zoals tomas zegt, smaken verschillen, per mens maar ook van dag tot dag bijvoorbeeld mako haze is echt heerlijk, maar zeker niet na dagen roken dan wil ik echt wel weer een fijn grijs indicaatje...verschilende spijzen doet eten...mexican van Dampkring is ook alweer zoiets heerlijks, lijkt wel voorjaar in een zakkie....de BleuBerry indica heeft ook weer haar eigen specefieke smaak wat heel goed net bij het wakker worden samen met koffie valt..bij mij in iedergeval.. Alegria lijkt wel om te eten zo vol is het aroma, en ja die vind je zeker terug op je tong..fruitig maar op de achtergrond donker zoet. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook jou ultieme soortje zal uiteindelijk gaan vervelen, zeker als je niet afwisseld door andere soortjes te roken/kweken, dus je kan je beter op een aantal soorten richten.

 

Van jou lijstje zou ik direkt purple power of welke purple dan ook door strepen, Purple is een leuke redelijk vroeg bloeiende buiten soort die smerig smaakt, enigzins verbrande smaak, verkruimeld net thee, wel een mooie plant om te zien (paarse kleur).

 

De haze soorten zijn leuk, de smaak is iets persoonlijk's, wel een zeer lang bloeiende soort tot wel 14 weken, een aanrader is Kali Mist (zaad; Seriousseeds).

 

Voor de rest blijft smaak iets persoonlijks, dus veel weed proeven en dan zaadjes daarvan zoeken als je een soort zeer goed bevalt, niet echt een rot klus toch? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haze zeg je??

Sweet Magic Haze word je wel erg stoned van ;) Super silver haze is ook erg goed. Maar

die blueberry haze die je opnoemde is ook goddelijk lekker!

 

Andere soorten die ik je zou kunnen aanraden zijn:

- Santa maria

- Super skunk

- White widow

Share this post


Link to post
Share on other sites

top,

 

bedankt voor al jullie reactie's

Ik heb nu 2 blue berry's staan en een gekregen zaadje sweet en souer. Met daar naast nog 16 pp'ers.

Ik hoop dat het wat wordt want heb maar een maand om ze af te krijgen wegens verhuizing. En overgaan op een kast. Er zal dan ook wel iets van afkomen maar het liefst zet in de planten later in mijn kast.

 

Maar moet eerst nog ff kijken wat ik doe ben voorlopig druk bezig met het ontwerpen van mijn kast.

Want ik wil weer echt het onderste uit de kan....

 

GR DZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef je helemaal gelijk esmie :verrygood

 

Als je op zoek bent naar een lekker wietje dat niet snel gaat vervelen, probeer dan eens de skunk special of Cali-O... 2 heerlijke soortjes met een heerlijke aparte body stoned en leuk om te kweken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe meer zaadjes je van dezelfde soort laat ontkiemen, te meer kans je hebt op een super individu... met alle kenmerken van die soort, maar beter dan alle andere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker eens Mazar proberen...veeeeeel lekkerder dan superskunk :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie dat je wel voor de sterkere soorten gaat. ze zijn lekker, dat is waar.

 

maar de meest lekker smakende wiet die ik ooit heb gehad was bob marley's best van high quality seeds. niet te sterk, maar een lekkere uplifting high, en de smaak:... echt fantastisch!! als je je voorraadbus openmaakt om er een topje uit te nemen is het net alsof je een snoeppot openmaakt.

 

het is al weer een paar jaar geleden dat ik die plantjes had staan, maar het doosje waar ik het laatste restje in bewaard had ruikt nog steeds als een droom. ik word er gewoon lyrisch van... miss. maar een nieuw pakje van die zaadjes halen... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oww krijg alweer zin in een joint nu ik hierover nadenk

 

Amnesia haze

Supersilverhaze

Strawberry haze

Kushage

HPH haze

Jack Herrer

 

Mijn advies...neem een haze-soortje!

Greetz Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe meer zaadjes je van dezelfde soort laat ontkiemen, te meer kans je hebt op een super individu... met alle kenmerken van die soort, maar beter dan alle andere...

 

 

 

 

viva sativa.... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

lavender, das super

kan je kopen in de dampkring in amsterdam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia haze hebben zie hier in de shop ookt

 

Is egt een lekker soortje

 

Net als Cleef ook al zie egt zalig gewoon

 

met een goede Haze heb je altijd iets bijzonders in huis

Share this post


Link to post
Share on other sites
lavender, das super

kan je kopen in de dampkring in amsterdam!

 

:o echwel geil wietje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zoek ook !! ik zoek ook!!!..................................................nog steeds hahaha.

Zoveel lekkers zo weinig tijd,,plek,,,longruimte,,,,vervoer ,,,,etc

 

maar if we share our knowledge ,,,,,,together we shall rule the canaxy!!

 

zit an een heerlijk dieseltje btw.........maar da merk je al

 

 

cheerio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook een zeer lekker (zuikerig) weedje is Sensi Star, de eventuele afkorting van de naam pakt wat lullig uit ;) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm.. ik ga compleet accoord met de superioeuriteit van de haze soorten, kheb er zelf nog maar een 5-tal varianten van gerookt, allemaal top, buiten als je in de shop haze tegenkomt die ze gwn "haze" noemen, vind ik toch steeds een mindere.

 

Wat ik nog niet zag staan is slowhaze, ze is zoals de naam zegt, komt slow naar boven maar een zaaalig gevoel dat het teweeg brengt, pakte ik altijd mee in de tijd dat ik naar maastricht ging, samen met Santa Maria, wat ook een geweldige soort is...

 

Ik moet wel zeggen dat ik verbaasd ben van de NL fanaten, ik heb regelmaig NLX in ik weet niet meer welke shop (marcky's?) uit maastricht meegepakt die high was altijd wel lekker maar de smaak vond ik toch meestal tegenvallen, laat staan de geur, rook niet naar wiet..

 

Die bob marley van radbout gaat percies ookwel een van mijn volgende soortjes zijn ^^

 

En ik weet niet of het te vinden is, maar als je purple haze zaadjes tegenkomt.. planten die handel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moagh, weet je wat ook lekkere wiet is, "Powerplant". Mja dat verveeld ook na een half jaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikzelf vind persoonlijk ook de Kush soortjes lekker roken. En de Haze soortjes mogen er natuurlijk ook wezen SupR lekker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...