Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
newblower

Wiet Controle's

Recommended Posts

Yoo ik ga binnekort weg met een vereneging gaan skiën in frankrijk ( ben 16 jaar oud )

Ik ga wiet meenemen ( zo een 10g ) en sommige mensen waarmee ik meega zijn aan het panikeren da er controle ga zijn en ze men wiet vinde , als er controle is en ze vinde wordt alles in beslag genomen en mag ik niet verder meereizen , vrij erg dus .. . Nu iemand enig spr goed idee om te smokkelen ? ( wij gaan met bus ) en iemand ervaring met controle's in frankrijk ?

 

Mijn idee was om een pot choco te kopen die opedoen en daar men zak wiet helemaal in te duwe en choco er over doen zodat niemand ziet dat er iets in de choco zit , en dan chocopot helemaal dichtdraaien ( is van glas ) en die in men grote bagage stoppen tussen mijn kleren . Honden rieken dat toch nooit ?

 

alvast bedankt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

How to do it:

 

Was je handen 3x met een hoop zeep.....

 

Doe je eerste paar latexhandschoenen aan (erg belangrijk... niet met je fikken aan die pot komen zonder handschoenen)

 

Koop een grote pot calve pindakaas

 

Draai de deksel eraf

 

Schep er 2 flinke lepels uit

 

Doe nu je eerste paar latex handschoenen uit

 

Ga in een andere kamer zitten

 

doe je 2e paar handschoenen aan

 

Verkruimel alle wiet en doe deze in je eerste grip zakje.

 

laat een 2e persoon zijn handen grondig wassen en een nieuw paar handschoenen aantrekken.

 

deze persoon houd een 2e, iets groter gripzakje open.. jij maakt je zakje klein(alle lucht eruit) en doet dit zonder het andere gripzakje en de andere persoon aan te raken in het zakje en vervolgends sluit de persoon het zakje.... en legt dit op een tafel zonder sporen van wiet( een kleinste deeltje kan al een mislukking worden)

 

Nu doe je je handschoenen uit en wast je handen grondig....

 

je doet nieuwe handschoenen aan, pakt een rol huishoud folie maakt het gripzakje klein, en rolt er een aantal lagen folie omheen.... lekker strak....!

 

weer nieuwe handschoenen aan

 

Vervolgends ga je naar de steriele(lees geen wiet of wiet sporen bevatten de kamer waar je steriele(geen wietsporen pot pindakaas staat)

 

 

Plaatst het zakje centraal in de pot, gooid de pindakaas erweer op. het conserverings folietje plaats je trug (beetje pritstift)

 

Plaats nu een grote gripzak om de pot heen... en zet deze op de verwarming... de pindakaas vloeit weer vlak en niemand zal wat vermoeden..... gripzak natuurlijk wel weghalen als je de pot in je koffer doet.....

 

Ook je eigen verzorging is belangrijk een beetje wietgeur op je mobieltje en de hond slaat al aan maar kijk daarvoor even in het andere topic.... van de bovenstaande link!

 

 

mja tot zo ver... als je je eigen verzorging ook goed doet kom jij veilig aan... alhoewel... hoe dom kan je zijn.... als je iets doet wat niet mag vertel het nooit aan een ander uit je omgeving :verrygood .... een gouden regel!

 

Groeten,

 

king

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag hier een slotje op ?

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...